Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minusta Hanx myös erittäin hyvä, ja olisi sitten vielä kotimainen....Hanx Rain Activo. Vesi pysyy ulkopuolella eikä hikikään tule. Housujen pukeminen onnistuu ajosaappaat jalassa.
Onkohan huppu ajateltu kypärän päällä käytettäväksi..![]()
Piti oikein testata, kuvaa en tosin ottanut. Ei tuo Hanx Activon huppu nykyaikaisen umpikypärän päälle mene. Ehkä se voisi mennä jonkun wanhan avopotan päälle. Muussa käytössä huppu toimii mainiosti, kun vetäisee ensin lippiksen päähän. Ja hupunhan saa tarvittaessa piilotettua kaulukseen.Olisko jollain kuvaa huppu päässä, niin saisi havainnollistettua.
Noi ei mielestäni mitenkään häiritsevästi edes lepata. Ei ainakaan veemäisesti..
Ei niissä mp sadeasuissa mitään huppua saa olla. Itellä tällainen yksiosainen. Etuna on että pakkautuu kahden ison nyrkin kokoiseen tilaan.
Eikä sitä kaula-aukkoa edes tarvitse kovin tiukallekkaan saada. Kunhan on tarra kiinni. Ei ihme kyllä tule sisään.

Onko kisoissa luvallista vetää 1-osaisen nahkapuvun päälle tällainen?Mulla on ollut käytössä tämä. Ei tuntunut suomesta enää löytyvän, tilasin täältä.
http://www.dhautos.co.uk/alpinestars-quick-seal-out-2-piece-wp-oversuit-3881-p.asp
Toi Hi Viz näkyy hyvin; mulla sellainen.
Hemmetin hyvä ollut. Tilasin just vaimolle saman. Helppo pukea, kevyt ,pitää vettä eikä hiosta niinkuin monet paksummat.. Toimii rotsi myös hyvin jos keli viilenee. Mitään viikko rankkasateessa kokemuksia ei ole, mutta ......
Ite oon 178cm/ 87kg. Kokona mulla XL. Mahtuu hyvin/sopivasti päälle.
Eipä se haittaa, kun hupun saa kauluksen sisään piiloon. Halutessaan siitä pääsee saksilla eroon.Ei niissä mp sadeasuissa mitään huppua saa olla.
Onko kisoissa luvallista vetää 1-osaisen nahkapuvun päälle tällainen?
Ei niissä mp sadeasuissa mitään huppua saa olla. Itellä tällainen yksiosainen. Etuna on että pakkautuu kahden ison nyrkin kokoiseen tilaan.
Eikä sitä kaula-aukkoa edes tarvitse kovin tiukallekkaan saada. Kunhan on tarra kiinni. Ei ihme kyllä tule sisään.
Hanx Rain Activo. Vesi pysyy ulkopuolella eikä hikikään tule. Housujen pukeminen onnistuu ajosaappaat jalassa.