• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kaksiosainen sadeasu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alexz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

alexz

MotOrg ry
Elikkä kesäksi hankintalistalla kaksiosainen sadeasu joka menisi pieneen tilaan, on helppo pukea kun tarve ja myös oikeasti pitäisi veden ulkopuolella. Kerro jos on suositella jotain tuon mukaista :)

Mulla on ollut käytössä tämä. Ei tuntunut suomesta enää löytyvän, tilasin täältä.

http://www.dhautos.co.uk/alpinestars-quick-seal-out-2-piece-wp-oversuit-3881-p.asp

Toi Hi Viz näkyy hyvin; mulla sellainen.

Hemmetin hyvä ollut. Tilasin just vaimolle saman. Helppo pukea, kevyt ,pitää vettä eikä hiosta niinkuin monet paksummat.. Toimii rotsi myös hyvin jos keli viilenee. Mitään viikko rankkasateessa kokemuksia ei ole, mutta ......

Ite oon 178cm/ 87kg. Kokona mulla XL. Mahtuu hyvin/sopivasti päälle.

eurobikers sielt org alennuksella sweepit poistoista........ on halvat ja ainakin minut pitänyt nahkoineen kuivana ainakun on tarvittu.......

Olisko jollain kuvaa huppu päässä, niin saisi havainnollistettua.
Noi ei mielestäni mitenkään häiritsevästi edes lepata. Ei ainakaan veemäisesti..
Piti oikein testata, kuvaa en tosin ottanut. Ei tuo Hanx Activon huppu nykyaikaisen umpikypärän päälle mene. Ehkä se voisi mennä jonkun wanhan avopotan päälle. Muussa käytössä huppu toimii mainiosti, kun vetäisee ensin lippiksen päähän. Ja hupunhan saa tarvittaessa piilotettua kaulukseen.
Kävin ostamassa tuon puvun alkukesästä Hanxin tehtaanmyymiöstä. Ellen ihan väärin muista, kauppias taisi puhua kypärän mahtumisesta huppuun, mutta ei tullut aiheeseen se enempää tartuttua.
Lepatus ei ole ongelma ainakaan väljemmän tekstiiliasun kanssa.

Sen verran jos kattoo sadeasua ostettaessa, jotta saa kaula-aukon pysymään/kiristettyä tiukalla..mennee muute vodaa niskaan ja tuntuu ikävältä ku se kylmä vesi valuu selkää pitkin persvakoon..:kääk:

Ei niissä mp sadeasuissa mitään huppua saa olla. Itellä tällainen yksiosainen. Etuna on että pakkautuu kahden ison nyrkin kokoiseen tilaan.

Eikä sitä kaula-aukkoa edes tarvitse kovin tiukallekkaan saada. Kunhan on tarra kiinni. Ei ihme kyllä tule sisään.

Mulla on ollut käytössä tämä. Ei tuntunut suomesta enää löytyvän, tilasin täältä.

http://www.dhautos.co.uk/alpinestars-quick-seal-out-2-piece-wp-oversuit-3881-p.asp

Toi Hi Viz näkyy hyvin; mulla sellainen.

Hemmetin hyvä ollut. Tilasin just vaimolle saman. Helppo pukea, kevyt ,pitää vettä eikä hiosta niinkuin monet paksummat.. Toimii rotsi myös hyvin jos keli viilenee. Mitään viikko rankkasateessa kokemuksia ei ole, mutta ......

Ite oon 178cm/ 87kg. Kokona mulla XL. Mahtuu hyvin/sopivasti päälle.
Onko kisoissa luvallista vetää 1-osaisen nahkapuvun päälle tällainen?

Onko kisoissa luvallista vetää 1-osaisen nahkapuvun päälle tällainen?

Heh..enpä kisoista tiedä yhtään mittään. Mutta noitahan on kait kisoihin tarkoitettuja läpinäkyviä tiukkoja kortsuja...sellanenhan olis hyvä ihan luonnonnahkojen päälle....

Ei niissä mp sadeasuissa mitään huppua saa olla. Itellä tällainen yksiosainen. Etuna on että pakkautuu kahden ison nyrkin kokoiseen tilaan.

Eikä sitä kaula-aukkoa edes tarvitse kovin tiukallekkaan saada. Kunhan on tarra kiinni. Ei ihme kyllä tule sisään.

Mun mielestä se huppu sadeasun takissa on äärimmäisen hyvä. Itsellä on Hanxin kaksiosainen sadeasu. Ensin kypärämyssy päähän, sen jälkeen nahkapuvun päälle sadeasu ja huppu kypärämyssyn päälle. Kaulus menee edestä ylös leukaan asti, sitä kautta ei kastu ja huppu päässä ei vesi pääse niskasta mitenkään väärään paikkaan. Kovassa sateessa todettu hyväksi muutaman kerran.

Hanx Rain Activo. Vesi pysyy ulkopuolella eikä hikikään tule. Housujen pukeminen onnistuu ajosaappaat jalassa.

Juu ajellu IXS sadehaalarilla monet vuodet ja sehän on hyvä..
Mut usein tarviin vain takin kun nahkaa ylä ja gore ala joka pitää kohtuu hyvin vettä viel...
Tämä Hanxin sadepuku on kamujen mukaan huippu hyvä :-)
Sellanen on hankintalistalla täällä ennen ajokauden avausta :orgmp:

Back