G
Guest
Guest
eipä tuosta kovin kummoista juttua tule... iso poliisijehu sanoo että motoristit on vaarallisia ja motoristit sanoo etteivät ole. Ja sitä rataa... karpoille tulee leipä pöytään ja mummot saa taas vähän j##susteltavaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämähän se on, elikkä kyseenalaistaa enemmänkin poliisin toimintaa. Useamman kerran Karpon poika, muistaakseni Sampo nimeltään, oli viime kesänä, sekä MP-messuillakin kuvaamassa bomber-toimintaa ja näistä on koottu tämä lauantaina tuleva juttu.Eikös se karpon poika ollut ihan B-setien luvalla kuvaamassa viime kesänä, liekö tässä nyt tulokset? B-foorumilla olivat ainakin sitä mieltä että tää olisi just se juttu.
Voihan tuo olla poliisinkin kyttäyspolitiikkaa kyseenalaistavia - muistaakseni tuolla verukkeella oli Karpon poika saanut kuvausluvat B-porukoilta iltoihin. Olivat Bomberit kuskanneetkin kuvaajaa ja toimittajaa kyydissään paikasta toiseen...
Tästä oli siis juttua B-foorumilla viimekesänä...
On ollut jossain ennakkonäytäntö ilmeisesti, kun on näin paljon varmaa tietoa ohjelman sisällöstä jo ilmassa.Kuinka moni on tuon ensi Lauantain Karpon nähnyt?
pojasta polvi paraneeEikös se karpon poika ollut ihan B-setien luvalla kuvaamassa viime kesänä, liekö tässä nyt tulokset? B-foorumilla olivat ainakin sitä mieltä että tää olisi just se juttu.
Voihan tuo olla poliisinkin kyttäyspolitiikkaa kyseenalaistavia - muistaakseni tuolla verukkeella oli Karpon poika saanut kuvausluvat B-porukoilta iltoihin. Olivat Bomberit kuskanneetkin kuvaajaa ja toimittajaa kyydissään paikasta toiseen...
Tästä oli siis juttua B-foorumilla viimekesänä...
Eikös se Karpokin oo sitten jonkun sortin pomperi...? Kyllä se sen joka talvinen karvapipo lähes kypärästä menee. Poliisi ei ehkä hyväksyis, mutta muuten.Gixerikuskit leimautu heti kaahareiksi... Ja karvakypärä tekee kuskista bomberin.![]()
Peruskarpoa. Tosin melko asiallisesti mielestäni.
Oisko mielestäs aihetta antaa...?Jooh, sellanen pätkä sitten...
Ei tuo huono ollut, mutta ei toi tosiaan mitään positiivista kuvaa antanu suurelle yleisölle mun mielestä...
En siihen ottanut kantaa vaan siihen että tuo nyt leimaa tosiaan ihan normaaleitakin motoristeja, eli jos alta löytyy supersportti niin sitten olet Bomberi... Sellanen kuva ainakin mun vanhemmille jäi kun niille soitin ja kysyin mitä pitivät.Oisko mielestäs aihetta antaa...?Jooh, sellanen pätkä sitten...
Ei tuo huono ollut, mutta ei toi tosiaan mitään positiivista kuvaa antanu suurelle yleisölle mun mielestä...
Joo... voit olla oikeassa.En siihen ottanut kantaa vaan siihen että tuo nyt leimaa tosiaan ihan normaaleitakin motoristeja, eli jos alta löytyy supersportti niin sitten olet Bomberi... Sellanen kuva ainakin mun vanhemmille jäi kun niille soitin ja kysyin mitä pitivät.Oisko mielestäs aihetta antaa...?Jooh, sellanen pätkä sitten...