Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai sitten säänöllisesti talvella kävellään käsillään.... vaikka työmatkat.pidetään se paino poissa käsiltä oikealla ajoasennolla.![]()
Tossahan ne oli. Mulla koko juttu meni vahingossa jakeluun, kun ajelin tankkilaukun kanssa ja nojasin siihen, jolloin handuilla ei ollu painoa. Se tuntuma siihen stongaan työntöohjauksineen oli heti ihan eri planeetalta. Siinä sitten oppi keventämään myös ilman tukia, automaattisesti.Nyt kuitenkin saa otettua vartalon painon tukilihaksille helposti, niin ei tarvitse nojailla tankoon, mikä tekee ajamisen paljon herkemmäksi ja turvallisemmaksi.
(mazak @ Huhti. 24 2006,08:29)
pidetään se paino poissa käsiltä oikealla ajoasennolla.![]()
Minulla myös välillä näin. Tai pikemminkin jos tulee vedettyä hanskan kiristykset liian tiukalle niin aiheuttaa puutumista pidemmän päälle.Myös oikeanlaiset ja kokoiset hanskat vaikuttaa asiaan. Mulla puutuu kädet toisilla hanskoilla, koska ovat aavistuksen verran liian pienet.
Itse olen ollut tuon lärpäkkeen tyytyväinen käyttäjä jo kolmatta kautta. Kaasukäden puutumiseen tuo auttaa paljonkin, kun voi jumpata räpylää samalla kun kämmenellä hoittaa kaasunpidonMinä hommasin sen rannetuen (Throttle rocker),niin eipähän ranne puudu enää niinkuin aiemmin.![]()
Eikös tuolta moottorin suunnastakin saata tulla sellasia värinöitä joita ei edes huomaa, jotka sitten puuduttaa kädet, tai oikeammin kämmenet ja sormet.Myös oikeanlaiset ja kokoiset hanskat vaikuttaa asiaan. Mulla puutuu kädet toisilla hanskoilla, koska ovat aavistuksen verran liian pienet.