Vau, tänään eka kertaa baanalla mulle uudella 04 gesukalla ja tykkäsin kuin hullu puurosta. Ekat tyypit tän lajin pyörällä ja täytyy sanoa, että oon onessani. Jess mulla on joulu kokokesän..
Sunnuntaina 31.3 eka fiilistelyä tre-ellivuoren risteys (kiskobaari). Lämmin keli, jotain 6-8 astetta, oli mahtava kokemus isollA gessulla. Aikaisemmat 3 mopoo rivinelareita jaapaninsaarelta. Taukoo edellisestä pyörästä täysikäisen lapsen verran. Kiva huomata ettei perusasiat ole unohtuneet, mutta tästä alkaa uusi kiva pyöräilyaika joka kestää hautaan asti.
Sunnuntaina 31.3 eka fiilistelyä tre-ellivuoren risteys (kiskobaari). Lämmin keli, jotain 6-8 astetta, oli mahtava kokemus isollA gessulla. Aikaisemmat 3 mopoo rivinelareita jaapaninsaarelta. Taukoo edellisestä pyörästä täysikäisen lapsen verran. Kiva huomata ettei perusasiat ole unohtuneet, mutta tästä alkaa uusi kiva pyöräilyaika joka kestää hautaan asti.
Viimeksi muokattu:

lähi ABC:lle pikkuteitä pitkin kahville ja eväät kainalos kuutostietä takas. Kylmää oli ja arska ei naamaansa näyttäny, mut ei haitannu. Jäätäkään ei matkalle osunut ja isolla tiellä sai availla tuppea ihan rauhassa, ketään missään..