Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä hyvä, kyllä se siitä lähteeNo niin.. Akrapovicin putkisto tuli tänään saksasta kotiovelle..Vielä kun ehtis asentaa sen.. Ei malttaisi millään odottaa. Jännä nähdä/tuntea ero micronin slipariin nähden. Pistelen sitten kuvia pyörästä kun saan sen kasaan.![]()
Kyllä dynojetin satsillakin varmaan samat tehot saa irti, on vaan kuuleman mukaan vaikeampi saada optimaalisiin säätöihin, tiedä sitten käytännössä. Mulla tuli 3 kumipäällysteistä & 3 normaalia + kiinnitysjouset, tosin ostin ton putken käytettynä niin voi olla että muutama on jäänyt matkan varrelle. Jousia täytyis muutenkin uusia kun ovat menneet huonoiksi.Pyörästä löytyy dynojetin sarja... Oon kans lueskellut foorumeilta, että factory pro toimis paremmin, mutta kokeillaan ensi tuolla dynojetillä. Toki oon taas lukenu, että dynojetillä on saatu ihan hyviä tehoja irti..? Syttypyörää oon kans miettiny. Joo ajatteli täs tilailla penkki/säätö aikaa sitte kun on putki kiinni.. Niin ja lisäksi pyörästä löytyy vieläl k&n vapari... Niin miten muuten paljon sulla tuli noita kiinnitys jousia oman akran putkes mukana? Mulla oli irtonaisia jousia 3 kumi päällystettyä, ja 4 (normaalia)+ sitte 4-1 sovituspalan kiinnitys jouset..
Joo saksan ja englannin ebay:sta oon tilannut käytännössä kaikki kilkkeet mitä pyörässä on kiinni. Saksalaisten kanssa pärjää hyvin lontoon murteella, lisäksi google kääntäjä auttaa tiukoissa paikoissa. Sulla näkyy olevan '01 vuotisen tankki ja takakate, ootko vaihtanu itse vai?morze. ootteko tilanneen 7r:iinne ebaysta mitää hilpettä? suomen tarjonta melko huono ja saksan ebaysta kattelin niin jo löytyy vaikka mitä, mutta kielitaitoa on sen verran että just tänne osaa kirjoitella. oon tos zuumaillu ja ainaki jonku huilun ja undertailin kawa viel vaatis. suutinsatsi ja vapari on jo niin eipä niistä tolla vakio huilulla oo mitää hyötyy. laitetaan nyt kuvan kans![]()
http://www.aijaa.com/v.php?i=4129753.jpg