Kawa ZX7R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukepoksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laitoin pari tarraa lisää ja pakkohan se oli kokeilla katteita paikoilleen:

WSBrep011.jpg

Ooho! tulipas onnistuneen näköinen sotamaalaus, et oo turhaan tallinperukoilla asustellut. Hienosti käy nuo kullitetut vanteetkin kokonaisuuteen.

Kiitoksia, olishan tuo voinut huonomminkin onnistua
cool.gif

Nyt pitäis venojenkin olla säädöissään ja iridium-tulpat on vaihdettu. Vielä olis pientä näpräämistä jäljellä, teräspunosletkut paikoilleen etc...

Kai sä jukepoksi tuut Jyväskylän miittii esittelee tota laitetta! Pakko päästä ominsilmin kuolaamaan! =)

Kiitokset, ite kun tekee niin saa just sellaisen kun sattuu tulemaan
tounge.gif
Kyllä oon tulossa jkl:ään näillä näkymin. Tänään tuli ekat savut otettua tälle keväälle, tosin tallissa vielä. Alkaa ajokuume nousemaan taas pikkuhiljaa
062802moto_prv.gif

Ekat lenkit heitetty, hyvältä tuntui taas. Uusia ram-air torvia ei tullu vieläkään, nuo vanhat teipatut saa nyt kelvata ainakin alkukevääksi.

2009%5C04%5C12%5Cbikepics-1632144-800.jpg

On se kyllä hienon näköinen laitos tuo 7R.. Kunpa saisi muutaman tonnin ylimääräistä niin ostaisin vanhan pyöräni takaisin itselleni..
smile_org.gif

No niin.. Akrapovicin putkisto tuli tänään saksasta kotiovelle..
062802jumpie_prv.gif
 Vielä kun ehtis asentaa sen.. Ei malttaisi millään odottaa. Jännä nähdä/tuntea ero micronin slipariin nähden. Pistelen sitten kuvia pyörästä kun saan sen kasaan.

No niin.. Akrapovicin putkisto tuli tänään saksasta kotiovelle..
062802jumpie_prv.gif
 Vielä kun ehtis asentaa sen.. Ei malttaisi millään odottaa. Jännä nähdä/tuntea ero micronin slipariin nähden. Pistelen sitten kuvia pyörästä kun saan sen kasaan.
Hyvä hyvä, kyllä se siitä lähtee:) Onko sulla suutinsatsi laitettuna pyörään? Vaatii penkissä säädätyksen tod.näk. kun pistää kokoputkiston, ainakin jos haluaa kaiken hyödyn irti. Factory Pro toimii parhaiten seiskoissa, ei tarvinut hirveesti säädelläkkään kun laittoi suuttimet mukana tulleen ohjeen mukaan.

Pyörästä löytyy dynojetin sarja... Oon kans lueskellut foorumeilta, että factory pro toimis paremmin, mutta kokeillaan ensi tuolla dynojetillä. Toki oon taas lukenu, että dynojetillä on saatu ihan hyviä tehoja irti..? Syttypyörää oon kans miettiny. Joo ajatteli täs tilailla penkki/säätö aikaa sitte kun on putki kiinni.. Niin ja lisäksi pyörästä löytyy vieläl k&n vapari... Niin miten muuten paljon sulla tuli noita kiinnitys jousia oman akran putkes mukana? Mulla oli irtonaisia jousia 3 kumi päällystettyä, ja 4 (normaalia)+ sitte 4-1 sovituspalan kiinnitys jouset..

Pyörästä löytyy dynojetin sarja... Oon kans lueskellut foorumeilta, että factory pro toimis paremmin, mutta kokeillaan ensi tuolla dynojetillä. Toki oon taas lukenu, että dynojetillä on saatu ihan hyviä tehoja irti..? Syttypyörää oon kans miettiny. Joo ajatteli täs tilailla penkki/säätö aikaa sitte kun on putki kiinni.. Niin ja lisäksi pyörästä löytyy vieläl k&n vapari... Niin miten muuten paljon sulla tuli noita kiinnitys jousia oman akran putkes mukana? Mulla oli irtonaisia jousia 3 kumi päällystettyä, ja 4 (normaalia)+ sitte 4-1 sovituspalan kiinnitys jouset..
Kyllä dynojetin satsillakin varmaan samat tehot saa irti, on vaan kuuleman mukaan vaikeampi saada optimaalisiin säätöihin, tiedä sitten käytännössä. Mulla tuli 3 kumipäällysteistä & 3 normaalia + kiinnitysjouset, tosin ostin ton putken käytettynä niin voi olla että muutama on jäänyt matkan varrelle. Jousia täytyis muutenkin uusia kun ovat menneet huonoiksi.

morze. ootteko tilanneen 7r:iinne ebaysta mitää hilpettä? suomen tarjonta melko huono ja saksan ebaysta kattelin niin jo löytyy vaikka mitä, mutta kielitaitoa on sen verran että just tänne osaa kirjoitella. oon tos zuumaillu ja ainaki jonku huilun ja undertailin kawa viel vaatis. suutinsatsi ja vapari on jo niin eipä niistä tolla vakio huilulla oo mitää hyötyy. laitetaan nyt kuvan kans
062802jumpie_prv.gif

http://www.aijaa.com/v.php?i=4129753.jpg

On kyllä hieno pyörä laitettuna. 7R ja Honda 954RR -03 kelta/mustana miellyttää omaa silmää enemmän kuin uudet muoviluodit.

morze. ootteko tilanneen 7r:iinne ebaysta mitää hilpettä? suomen tarjonta melko huono ja saksan ebaysta kattelin niin jo löytyy vaikka mitä, mutta kielitaitoa on sen verran että just tänne osaa kirjoitella. oon tos zuumaillu ja ainaki jonku huilun ja undertailin kawa viel vaatis. suutinsatsi ja vapari on jo niin eipä niistä tolla vakio huilulla oo mitää hyötyy. laitetaan nyt kuvan kans
062802jumpie_prv.gif

http://www.aijaa.com/v.php?i=4129753.jpg
Joo saksan ja englannin ebay:sta oon tilannut käytännössä kaikki kilkkeet mitä pyörässä on kiinni. Saksalaisten kanssa pärjää hyvin lontoon murteella, lisäksi google kääntäjä auttaa tiukoissa paikoissa. Sulla näkyy olevan '01 vuotisen tankki ja takakate, ootko vaihtanu itse vai?

niin aivan.. ei, kyllä pyörä on ihan alkuperäisessä kuosissa ja historiakin täysin tiedossa että pitäisi olla -02.

aivan joo.... nyt ku tarkemmin muistelin niin sälli joka tän on uutena tilanut niin oli halunut jotain muutoksia. taitaa olla nimenomaan tän värityksen kanssa.

joutui oikein selvitteleen vähän ja joo, näin on 02 tuotu virallisen maahantuojan kautta 2 kpl suomeen juuri tällä värityksellä. hyvä niin tuo normaali värinen 02 on vähä raskas mun makuun, niin paljon mustaa
buttrock.gif

Back