Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi!Lappeenrannan kentän pituus on sama 2500m kuin Joensuussakin. Sitä paitsi 1300m riittää ihan hienosti 300km/h ylitykseen (317km/h viime kesänä)...Eikös lappeenrannassa ole lyhyempi ajomatka ku joensuussa?Jos olen oikeaa tietoa saanut, niin kesäkuun 14 pitäis päästä koittamaan Lappeenrannan kentälle... jos jollain lisää tietoa tapahtumasta, niin info kelpaa aina.
toivomuksena olisi jotain +300km/h....
Joensuussa oli 1800m.
Jos matka ei ole ku 1300m,niin siinä saa olla jo jotain piristeitä mopotissa että pääsee yli 300km/h.
Jahas,pienen tutkelman mukaan ei tainnut ollakkaan vakio tämä DJHJ:n mopo![]()
![]()
GPZ 500S 220-230 mittariin. Mitä lie oikeeta nopeutta?!Ninja 500, eli suomessa gpz 500s,
itte oon ajanu jotain 180-200 paikkeilla( ei katteltu enää mittareita kun piti kattoo mihin mennään) asianomaisessa turvallisessa paikassa tietenkin![]()
, ja entisen omistajan mukaan menisi mittariin 2 ja puoli markkaa
, sekä kiertäisi kiekat tappiin(korjatkaas joku kun en oikeesti tiiä tästä että miten totta on).
100 alueellahan tolla saa ajaa 115 mittariin että se on 100 oikeeta(gps löytyy, tomtomone ja autoteline nipareilla stongassa kii), joten en tiiä paljon se huijaa sitten huippujen tienoilla.![]()
kertokaas joku muu joka on gpz:lla(500cc twini, 8 venaa jne tekniikasta kiinnostuneille) kokeillu että mitä sillä pääsee![]()
Sanokoot muut mitä vain, niin kyllä itse päästelen sen minkä sielu sietää vaarantamatta kuitenkaan muita tielläliikkujia.Itsellä pikku zetori mallia -93. kauheella venytyksellä mittariin viisarin verran vajaa 225 km/h. Ihmetyttää toi valmistajan lupaama 240km/h huippu, pitäs mennä mittariin varmaan 260km/h. Tosin se otti noi huiput vissiin 5. vaihteella, ei ainakaan jaksanut kiertää 6. vaihteella kunnolla. Epäilen että säädöt vähän pielessä, menossa penkkiin. Eipä tuo silti mikään nautinnollinen kokemus ollut. Mielestäni 180km/h jälkeen ajo muuttuu liian vakavaksi, ainakin pikku zetorilla.
Ihmetyttää muuten joidenkin ihmisten asenne suorituskyky kysymyksiä kohtaan. Ostetaan tehokkaita kyykkyjä joista revitään penkissä viimiset kaakit ulos. Kun kyselet huippuja, kiihtyvyyksiä yms. kysymyksiä niin pidetään lapsellisena ja kerrotaan että moottoripyöräilyssä on kyse ihan jostain muusta.