adenauer300
New member
Koe istuttu messuilla ja valitettavasti on minun pituiselle (2m) aivan liian pieni.... Ei vaihdu siis Zetori tilalle, vaikka näin ajattelin 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koe istuttu messuilla ja valitettavasti on minun pituiselle (2m) aivan liian pieni.... Ei vaihdu siis Zetori tilalle, vaikka näin ajattelin
Eilen tein messuilla kaupat H2SX SE versiosta. Nyt odotellaan...
Täällä myös kaupat tuli tehtyä. Viimeistään vappuna pitäis pyörä saada.![]()
Minä kans kättelin perusversiosta kaupat. Jokohan maailmalta löytyy muuta sliparia kuin akran..?
Kai teit kaupat edes kännissä?
Minäkin kävin istumassa ja ZZR1400 siinä välissä. H2 SX oli just minun makuun. 16 pyörää tulee Suomeen yhteensä ja minun pyörä 15.3.
Akra pitäisi tilata ulkonäön takia, mutta on ehkä liian kallis 1800 Eur!!
Eka koeajoraportti. Pientä moitetta on off kaasusta ja jarruista.
http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/first-ride-kawasaki-ninja-h2-sx-se-review
Juuri tuo on-off kaasu on H2 häiritsevin piirre. Nähtävästi tähänkään ei ole saatu sitä pois. Ja siihen ei varmastikaan Powercommander tms. auta.
On se kova. Onnea.Minä kans kättelin perusversiosta kaupat.
Olettaisin että kyse ei ole kovin suuresta erosta, molemmat on kuitenkin kai samaa matkasupersport segmenttiä. Mahtumisessahan kyse on yleensä klipari, jalkatappi ja satula kolmiosta, sitähän voi muutella. Laittaa säädettävät kliparit ja tapit ja satulan korkeuttakin voi kasvattaa. Ei tuon takia kannata hyvää pyörää hylätä...
On iso ero oikeasti Zetoriin.... Ajo asento H2:sessa on pitkälle huomattavan pystympi.... Jalkatappeja pitäisi saada yli 2cm alas ja ja ehkä pari cm taakse, jotta kulma olisi miellyttävä, mutta ei onnistu.... koska äänen vaimennin on tiellä...kliparit on jo nyt liian korkealla, eli pari cm alaspäin, kun on gorillan kädet. Penkki on nyt OK korkeudella, mutta kun niin lyhyt, että ajoasento nousee pystyksi ja polvikulma tiukaksi kun ei pääse taaksepäin.... Visiirin yläosa on nyt navan korkeudella![]()
Zetorissa oli kyllä minun mielestä tapit aika paljon ylempänä ja kulma tiukempi.