bror.blixen
New member
Varmaan Ollilaisen Masa sillä oli kolmipyäräsessä melkeen sata heppaa (melkeen ylikin) oli kova kuski apupyöräsellä aikanaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voi hiivatti, en ole käynyt siellä sitten v. -78 kun olin ajamassa siellä viimeksi, toihan on aivan niinkuin siinä maailmanlopusta kertovassa ohjelmassa, luonto ottaa omansa, jotenkin surullista katsottavaa. Onneksi tuli nuorena kloppina ajettua siellä, nyt näyttää että mutkat olis vähän vaikeita ottaa, törmäämättä petäjäänKävin viimevuonna kävelemässä radalla ja napsimassa kuvia, ei siellä kyllä kovaa viitti ajella![]()
Kuvat
Mun RaceChronosta ainakin löytyy. Kävin nimittäin tänään tsekkaamassa radan ja tein profiilin racechronoon.Joko toi löytyy RaceChronosta?![]()
ite vasta seitkytluvun alussa/puolessa välissä, asuin Åbyssä ja kävin Kivistön kansakoulua...T U O L T A vähän Keimola infoa. Itse oli tuolla ekaa kertaa vuonna 1967.
+1!Tuon radan tuhoamisesta pitäis monta tyyppiä saada vastuuseen...
Niin sääli, niin sääli!!!
Tulee kuvista mieleen Tsernobylin alue..Kävin viimevuonna kävelemässä radalla ja napsimassa kuvia, ei siellä kyllä kovaa viitti ajella![]()
Kuvat
Niiku tuosta?Radan puolivälin kohdalla olevaa ylikulkusiltaa pääsee hyvin vasenta polkua pitkin radalle millä pyörällä vaan.
tuosta pääsee kyllä.. pääsee monesta muustakin paikasta.Niiku tuosta?Radan puolivälin kohdalla olevaa ylikulkusiltaa pääsee hyvin vasenta polkua pitkin radalle millä pyörällä vaan.
Pitänee käydä tarkistamassa tässä joku kesäinen yö![]()
Itse käsitin tuolta dYnY:n linkittämältä sivustolta että sulkemisen syynä oli taloudellinen kannattamattomuus.Meluhaitat olivat pelkkä tekosyy aikoinaan ajojen lopettamiseksi.