• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kemora ajolinjat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zeromark
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä kun nyt on useammanki radan ajolinjoja puitu niin puidaan lisää.Kyselisin osaavilta kuskeilta, että miten Motoparkin hevosenkengän jälkeiset oikealle taittuvat mutkat kuuluisi tai ovat nopeimpia ajaa. Eli tuo väärinpäin kallellaan oleva alamäki ja perään tuleva pitkä tiukka oikea joka nousee paluusuoralle? Itselle jotenkin älyttömän vaikea paikka ja tuossa aikatappioo tulee eniten. Varsinkaan tähän jälkimmäiseen tiukempaan oikeaan en ole mielestäni järkevää linjaa löytänyt ja kaasun avaaminen jää turhan myöhäiseksi.

Voit saada parempia vastauksia "oikeasti" nopeilta kuskeilta, mutta itse ainakin olen huomannut, että tärkeintä (erityisesti tonnisella) on taittaa aivan sisälle (polvi liki nurtsin puollella) loppuun saakkaa jarruttaen (keula pysyy alhaalla, jotta kääntyy nopeammin) ja sitten nostaa sisäreunassa pystyyn ja voi avata täysillä. Jos siinä antaa ajautua vähänkään ulos alkaa se pomputtaminen ja ollaan jo mäen puolivälissä ennen kuin kaasun uskaltaa avata selälleen. Kuussatkulla optimi ajolinja saattaa olla hiukan pyöreämpi.

1.30!
tounge.gif

>> Varsinkaan tähän jälkimmäiseen tiukempaan oikeaan en ole mielestäni järkevää linjaa löytänyt ja kaasun avaaminen jää turhan myöhäiseksi.

Voit saada parempia vastauksia "oikeasti" nopeilta kuskeilta, mutta itse ainakin olen huomannut, että tärkeintä (erityisesti tonnisella) on taittaa aivan sisälle (polvi liki nurtsin puollella) loppuun saakkaa jarruttaen (keula pysyy alhaalla, jotta kääntyy nopeammin) ja sitten nostaa sisäreunassa pystyyn ja voi avata täysillä. Jos siinä antaa ajautua vähänkään ulos alkaa se pomputtaminen ja ollaan jo mäen puolivälissä ennen kuin kaasun uskaltaa avata selälleen. Kuussatkulla optimi ajolinja saattaa olla hiukan pyöreämpi.

1.30!
tounge.gif

>> Varsinkaan tähän jälkimmäiseen tiukempaan oikeaan en ole mielestäni järkevää linjaa löytänyt ja kaasun avaaminen jää turhan myöhäiseksi.
No tuota just olen miettinyt itsekkin ja itsellä juuri tuo ongelma, että kurva ajautuu aika ulos ja ollaan tosiaan mäen puolessavälin ennen kuin uskaltaa avata kunnolla. Toiset ajavat tuossa mäen puolessavälin sitten jo ohi ja taas saapi huomata olevansa väärällä linjalla. Eli pitäisi kurvaan tullessa jarrun kanssa ulkoa koukata ihan sisään, jotta saa nopsaan pyörän pystyyn? Ensi viikolla pitäisi lähteä testailemaan
smile_org.gif
Kyllä tuo 1.30 aika vakuuttava motoparkissa on mielestäni
smile_org.gif

1.30!  
tounge.gif

No tuota just olen miettinyt itsekkin ja itsellä juuri tuo ongelma, että kurva ajautuu aika ulos ja ollaan tosiaan mäen puolessavälin ennen kuin uskaltaa avata kunnolla. Toiset ajavat tuossa mäen puolessavälin sitten jo ohi ja taas saapi huomata olevansa väärällä linjalla. Eli pitäisi kurvaan tullessa jarrun kanssa ulkoa koukata ihan sisään, jotta saa nopsaan pyörän pystyyn? Ensi viikolla pitäisi lähteä testailemaan
smile_org.gif
Kyllä tuo 1.30 aika vakuuttava motoparkissa on mielestäni
smile_org.gif
Motoparkin ajolinjat >
Onko tossa toi linja vihreällä tai punaisella vielä siellä päinkään? /z

edit1:Mustis RR ajolinjat | Partaselta on linjasta neuvot näissä suomen radoissa.
Kemoron linjasta mutkien 4.-5. väliä mä en tajuu miksi se ajetaan noin, ehkä siinä saa 3.-4. välisen suoran nopeeksi? 8. ymmärrän, sisään todella ulkoa päästään aikaisin avaamaan ulostuloon.

Nostetaas tätä. Superbiket on Misanossa ja siellä näyttäisi olevan oma "kahvilan mutka". Erilaisilla linjoilla menevät sielläkin.

kohtuu hyvä ketju kansis vaan tehdä joka radalle oma ketju niin ei olis näin sekainen tämä topikki.

tuosta kemorasta nyt kun siitä olis puhe niin tuo karusellin aloitus eikös siihen pitäis mennä ulompaa että pääsee seuraavaan sisälle kunnolla, itsellä ainakin jos meni alussa siin sisään niin ei ollut mitään mahdollisuuksia pystyä pitämään hyvää linjaa seuraavaan ja sitten se pilais vielä sitä viimistäkin mutkaa siitä paketista.

Back