Kemoran kierrosaikoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samigo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Samigo

New member
Moro!
Kaikki halukkaat voipi laittaa tähän tietoja  Kemoran kiertämisestä (epävirallisetkin käy):

1. Paras kierrosaika

2. Pyörä

3. Renkaat e/t

4. Kilvetön / kilvellinen

Omat tiedot on:
1. 1.20.08
2. Kawa ZX-10R -05
3. Pirelli Diablo Corsa
4. Kilvellinen

Miksi?

Onko tää nyt joku virtuaali-Essonbaari vai oliko tällä vertailulla joku ylevämpi tarkoitus?

(Joo, sori, tää oli tavallaan off-topic, kun en vastannut itse asiaan, mutta niinhän täällä on tapana.)

Tuolla listalla meitä tänne kirjoittelevia on useampia.

En tiedä onko ne parhaimpia vai ei, mutta en ymmärrä muutenkaan miksi täällä pitää kierrosaikoja vertailla. Jos haluat verrata nopeuttasi meihin muihin niin tule ensi vuonna mukaan kisoihin. Luulen, että minut voitat ainakin.

Aikojahan on mukava vertailla! Laitan heti kun olen käynyt kemoralla ajamassa. Toivottavasti vielä tänä kautena.

1:44
Kaaduttu Aprilia RS 125cc, jossa pakoputki vuos, 22kW speksien mukaan
Bridgestone BT-090
kilvissä
tounge.gif

Ois vielki tuo RS tallissa, tekis mieli vielä joskus ajaa sillä radalla...

Kemorasta en tiedä, mutta Botnialla ajoin Kawan laptimerin mukaan 1.42. Vedin ihan eniten, joka kurvista lähettiin sladissa. Etunenkin lipsu. Renkaat oli Supercorsa SC 2:t ja pyörä kilvellinen ZX-6R.

En tiedä onko ne parhaimpia vai ei, mutta en ymmärrä muutenkaan miksi täällä pitää kierrosaikoja vertailla. Jos haluat verrata nopeuttasi meihin muihin niin tule ensi vuonna mukaan kisoihin. Luulen, että minut voitat ainakin.
Tuossa listassa kaikki pyörät ovat puhtaasti sporttipyöriä.
Kiinnostaisi nuo kierrosajat sikäli, että millaisiin aikoihin minun pyöräni tasoisilla vehkeillä olisi mahdollista päästä.
Tietäisi miten paljon on mahdollista vielä kehittyä.
Pyörähän on Triumph Sprint RS ja aika 1.23,8 käsiajalla.
Renkailla ei taida vielä tässä vauhdissa olla merkitystä, mutta ovat Metzeler Z6-mallia.

(Joo, sori, tää oli tavallaan off-topic, kun en vastannut itse asiaan, mutta niinhän täällä on tapana.)
No tämä on... toisinaan kyllä aivan totta!

Mutta kyllä kiinnostaisi minuakin millaisia aikoja on ajettu muillakin kuin vimosen päälle ei matkasohva superhypersporteilla. Semmoisen ostaisin kyllä itekin...ja saatanpa ostaakin... Mutta mitä aikoja niillä muilla vehkeillä ajaa ne ketkä edes jotenkin osaa? Otetaan nyt esimerkiksi vaikkapa tuo hajabusa ja XX

1:15.83

Suzuki GSXR1000 K1

supercorsa SC2

Kilvellinen,

1:19.37

Suzuki TL1000R -98

Slicksit, racetech K2

Kilvellinen.

Kiinnostaisi nuo kierrosajat sikäli, että millaisiin aikoihin minun pyöräni tasoisilla vehkeillä olisi mahdollista päästä.
Renkailla ei taida vielä tässä vauhdissa olla merkitystä, mutta ovat Metzeler Z6-mallia.
Tuo trumppa on huomattavasti lähempänä sporttipyörää kun esim. er5 kawa.
Itsellä ahvenistolla ER5 ja ZX6R kawojen kierrosajassa eroa n. 14sek.
Ja kemoralla tuo ero olisi varmaan vähän pienempi, eli kyllä siellä pitäisi päästä alle 1.25 suurinpiirtein millä "pulkalla" hyvänsä...

Miksi?

Onko tää nyt joku virtuaali-Essonbaari vai oliko tällä vertailulla joku ylevämpi tarkoitus?

Taitaa olla lähinnä, virtuaali-Essonbaari ;)

Ai niin, ja sorry, tääkin tais olla aika paljon off-topic
sad_orig.gif

Ja kemoralla tuo ero olisi varmaan vähän pienempi, eli kyllä siellä pitäisi päästä alle 1.25 suurinpiirtein millä "pulkalla" hyvänsä...
Sori, mutta en kyllä usko, että ER5:llä pääsisi 1.25 tai edes lähelle Kemorassa. Jo pelkästään suorilla jää niin paljon, ettei mutkissa voi saada millään kiinni.
Tai jos ajaa ja painelee minun ohi, niin ikinä en sen jälkeen radalle astu.
baaa.gif

Edit: ja olokaahan viisastelematta, hävettäisi se silti jos joku kotterolla menisi kovempaa.

Sori, mutta en kyllä usko, että ER5:llä pääsisi 1.25 tai edes lähelle Kemorassa. Jo pelkästään suorilla jää niin paljon, ettei mutkissa voi saada millään kiinni.
Tai jos ajaa ja painelee minun ohi, niin ikinä en sen jälkeen radalle astu.
baaa.gif

Edit: ja olokaahan viisastelematta, hävettäisi se silti jos joku kotterolla menisi kovempaa.
No ER5:sta voit verrata Ducati Cup:n laitteisiin.. tosin ER on kevyempi kuin Duce.

Duce Cupin laitteilla siellä ajetaan sellaisia 1:15, ellei jopa 1:14 aikoja. Nyt kun en ulkoa noita aikoja muista niin en sanoo varmaksi.

Eli kyllä siellä "erkilläkin" mennään varmasti alle 1:20 aikoja.

Duce Cupin laitteilla siellä ajetaan sellaisia 1:15, ellei jopa 1:14 aikoja. Nyt kun en ulkoa noita aikoja muista niin en sanoo varmaksi.
Siinähän sitä on Partasellekkin yrittämistä! Taitaa ennen mennä R6:lla alle 1:08 kun erkillä alle 1:20.  
bowdown.gif

Ei oikein tee oikeutta nyt toi sun vertaus pappaluokan ducatille. Ok toi Er on kevyempi mutta taitaa toi ducatin alusta olla aika paljon parempi. Vai?  Muutenkin ajettavuudessa saattaa olla jotain eroa.

Ducet tänä vuonna 1:15.8-1:28.8.

Of topicia sen verran et paljonko tulee osaavan kuskin käsissä eroa alkuperäis kunnossa olevalla ja kisakäyttöön tehdyllä pyörällä? Oletetaan et vaikka slicksit vois kilvelliseenki vaihtaa..

No ER5:sta voit verrata Ducati Cup:n laitteisiin.. tosin ER on kevyempi kuin Duce.

En näköjään sitten pyöristä tiedä mitään jos Ducati on samaa luokkaa kuin er5.
Lupaisikohan ensi keväänä maksaa matkakustannukset ja ratamaksut sille, joka ajaa lähellekään vakio er5:llä alle 1.20.
Tänä syksynä ei onnistu kun itellä meni takarengas.

Viime vuonna rataennätys Ducatilla on 1.14,1. Tänä vuonna radalla ollut öljyvana kai hidasti sen verran, ettei päästy kuin 1.15.

Siinähän sitä on Partasellekkin yrittämistä! Taitaa ennen mennä R6:lla alle 1:08 kun erkillä alle 1:20.  
bowdown.gif

Ei oikein tee oikeutta nyt toi sun vertaus pappaluokan ducatille. Ok toi Er on kevyempi mutta taitaa toi ducatin alusta olla aika paljon parempi. Vai?  Muutenkin ajettavuudessa saattaa olla jotain eroa.

Ducet tänä vuonna 1:15.8-1:28.8.
No sen verran perun puheitani että ER5:nenhan on Kawasaki, ei sillä voi lujaa päästä missään.
tounge.gif

KymppiKaiwurilla siellä on päästelty kaks päällä (vahalla assulla) rauhaksiin 1:22, joten ei se ER5:nen voi millään taipua tuollaiseen aikaan.

Anteeksi erehdykseni.

Back