Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa listassa kaikki pyörät ovat puhtaasti sporttipyöriä.Tuolla listalla meitä tänne kirjoittelevia on useampia.
En tiedä onko ne parhaimpia vai ei, mutta en ymmärrä muutenkaan miksi täällä pitää kierrosaikoja vertailla. Jos haluat verrata nopeuttasi meihin muihin niin tule ensi vuonna mukaan kisoihin. Luulen, että minut voitat ainakin.
No tämä on... toisinaan kyllä aivan totta!(Joo, sori, tää oli tavallaan off-topic, kun en vastannut itse asiaan, mutta niinhän täällä on tapana.)
Tuo trumppa on huomattavasti lähempänä sporttipyörää kun esim. er5 kawa.Tuossa listassa kaikki pyörät ovat puhtaasti sporttipyöriä.Tuolla listalla meitä tänne kirjoittelevia on useampia.
En tiedä onko ne parhaimpia vai ei, mutta en ymmärrä muutenkaan miksi täällä pitää kierrosaikoja vertailla. Jos haluat verrata nopeuttasi meihin muihin niin tule ensi vuonna mukaan kisoihin. Luulen, että minut voitat ainakin.
Kiinnostaisi nuo kierrosajat sikäli, että millaisiin aikoihin minun pyöräni tasoisilla vehkeillä olisi mahdollista päästä.
Tietäisi miten paljon on mahdollista vielä kehittyä.
Pyörähän on Triumph Sprint RS ja aika 1.23,8 käsiajalla.
Renkailla ei taida vielä tässä vauhdissa olla merkitystä, mutta ovat Metzeler Z6-mallia.
Taitaa olla lähinnä, virtuaali-EssonbaariMiksi?
Onko tää nyt joku virtuaali-Essonbaari vai oliko tällä vertailulla joku ylevämpi tarkoitus?
(Joo, sori, tää oli tavallaan off-topic, kun en vastannut itse asiaan, mutta niinhän täällä on tapana.)
Sori, mutta en kyllä usko, että ER5:llä pääsisi 1.25 tai edes lähelle Kemorassa. Jo pelkästään suorilla jää niin paljon, ettei mutkissa voi saada millään kiinni.Tuo trumppa on huomattavasti lähempänä sporttipyörää kun esim. er5 kawa.Tuossa listassa kaikki pyörät ovat puhtaasti sporttipyöriä.Tuolla listalla meitä tänne kirjoittelevia on useampia.
Kiinnostaisi nuo kierrosajat sikäli, että millaisiin aikoihin minun pyöräni tasoisilla vehkeillä olisi mahdollista päästä.
Renkailla ei taida vielä tässä vauhdissa olla merkitystä, mutta ovat Metzeler Z6-mallia.
Itsellä ahvenistolla ER5 ja ZX6R kawojen kierrosajassa eroa n. 14sek.
Ja kemoralla tuo ero olisi varmaan vähän pienempi, eli kyllä siellä pitäisi päästä alle 1.25 suurinpiirtein millä "pulkalla" hyvänsä...
No ER5:sta voit verrata Ducati Cup:n laitteisiin.. tosin ER on kevyempi kuin Duce.Sori, mutta en kyllä usko, että ER5:llä pääsisi 1.25 tai edes lähelle Kemorassa. Jo pelkästään suorilla jää niin paljon, ettei mutkissa voi saada millään kiinni.Tuo trumppa on huomattavasti lähempänä sporttipyörää kun esim. er5 kawa.Tuossa listassa kaikki pyörät ovat puhtaasti sporttipyöriä.Tuolla listalla meitä tänne kirjoittelevia on useampia.
Itsellä ahvenistolla ER5 ja ZX6R kawojen kierrosajassa eroa n. 14sek.
Ja kemoralla tuo ero olisi varmaan vähän pienempi, eli kyllä siellä pitäisi päästä alle 1.25 suurinpiirtein millä "pulkalla" hyvänsä...
Tai jos ajaa ja painelee minun ohi, niin ikinä en sen jälkeen radalle astu.![]()
Edit: ja olokaahan viisastelematta, hävettäisi se silti jos joku kotterolla menisi kovempaa.
~1:19.5Otetaan nyt esimerkiksi vaikkapa tuo hajabusa ja XX
Siinähän sitä on Partasellekkin yrittämistä! Taitaa ennen mennä R6:lla alle 1:08 kun erkillä alle 1:20.Eli kyllä siellä "erkilläkin" mennään varmasti alle 1:20 aikoja.
Duce Cupin laitteilla siellä ajetaan sellaisia 1:15, ellei jopa 1:14 aikoja. Nyt kun en ulkoa noita aikoja muista niin en sanoo varmaksi.
En näköjään sitten pyöristä tiedä mitään jos Ducati on samaa luokkaa kuin er5.No ER5:sta voit verrata Ducati Cup:n laitteisiin.. tosin ER on kevyempi kuin Duce.
Duce Cupin laitteilla siellä ajetaan sellaisia 1:15, ellei jopa 1:14 aikoja. Nyt kun en ulkoa noita aikoja muista niin en sanoo varmaksi.
Eli kyllä siellä "erkilläkin" mennään varmasti alle 1:20 aikoja.
No sen verran perun puheitani että ER5:nenhan on Kawasaki, ei sillä voi lujaa päästä missään.Siinähän sitä on Partasellekkin yrittämistä! Taitaa ennen mennä R6:lla alle 1:08 kun erkillä alle 1:20.Eli kyllä siellä "erkilläkin" mennään varmasti alle 1:20 aikoja.
Duce Cupin laitteilla siellä ajetaan sellaisia 1:15, ellei jopa 1:14 aikoja. Nyt kun en ulkoa noita aikoja muista niin en sanoo varmaksi.![]()
Ei oikein tee oikeutta nyt toi sun vertaus pappaluokan ducatille. Ok toi Er on kevyempi mutta taitaa toi ducatin alusta olla aika paljon parempi. Vai? Muutenkin ajettavuudessa saattaa olla jotain eroa.
Ducet tänä vuonna 1:15.8-1:28.8.
Pari sekkaa tuli tuolla listalla ajetusta ajasta nipistettyä tuossa kauden päätteeksi.Tuolla listalla meitä tänne kirjoittelevia on useampia.