Kemoran kierrosaikoja

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samigo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei, tästähän sais hyvän uuden RR-luokan.
Erkki-Cup.
Se olis ihan varmasti mielenkiintoisempi seurata kuin nykyinen lehmä- eli Ducati-Cup.
No ei muuta kuin tekemään vaan, jos meinaat että paremman saatte aikaiseksi. Rohkenen epäillä että onnistuu, mutta ihmeessä kokeilemaan vaan.  
smile_org.gif


Valmista on niin kovin moni aina haukkumassa, mutta harva tekee sen mitä uhkaa / uhoaa saati edes pitää lupauksensa.
Älä nyt viitti vetää herneitä.
Ihan puhdas tsoukki oli kyseessä ;-)
Herneet on vielä kuule kaukana.
biggrin.gif


Yritän sua vaan provosoida tekemään jotain hyvää RR:n eteen (lisäämään luokkia, tuomaan uusia näkökulmia tms.), mutta jos ei susta siihen ole niin ei ole pakko. ;)

Herneet on todellakin kaukana mun nenästä.
smile_org.gif
 
Hei, tästähän sais hyvän uuden RR-luokan.
Erkki-Cup.
Se olis ihan varmasti mielenkiintoisempi seurata kuin nykyinen lehmä- eli Ducati-Cup.
No ei muuta kuin tekemään vaan, jos meinaat että paremman saatte aikaiseksi. Rohkenen epäillä että onnistuu, mutta ihmeessä kokeilemaan vaan.  
smile_org.gif


Valmista on niin kovin moni aina haukkumassa, mutta harva tekee sen mitä uhkaa / uhoaa saati edes pitää lupauksensa.
Älä nyt viitti vetää herneitä.
Ihan puhdas tsoukki oli kyseessä ;-)
Herneet on vielä kuule kaukana.
biggrin.gif


Yritän sua vaan provosoida tekemään jotain hyvää RR:n eteen (lisäämään luokkia, tuomaan uusia näkökulmia tms.), mutta jos ei susta siihen ole niin ei ole pakko. ;)

Herneet on todellakin kaukana mun nenästä.
smile_org.gif
Kiitos ettei mun ole pakko.
En siihen pystyisikään kun en lajista mitään tiedä. Niin kuin toiset - nuo kaikkitietävät
biggrin.gif
 
joo! ja jotta noita vanhoja ruoskia löytyisi helpommin niin kaikki 500 twinit mukaan eli vois osallistua GS500:lla ja CB500:lla myös. Ja vielä päälle sääntö että kaikilla on samat renkaat, esimerkiksi joku vähän halvempi kuten BT-090.

Kuinkakohan monta lähtis mukaan koheltaan?
Jos siinä on tuplalevyt edessä, I'm in. Jos ei, se on liian vaarallinen kisamatkoille. Tuo GS-500 ei kyllä pysy ERkin matkassa, CB menee karkuun. Suosittelisin joko minimipainorajoja pyörä+kuski, merkin mukaan. Alustan saa tehdä, kone vakio, öljykaukalo pakollinen. Minipleksi mahdollinen, touringpleksinkin saa laittaa, mutta se ei saa nousta 6mm peililinjaa korkeammalle. Tuomaristo suorittaa pistokokeita.

Renkaiksi joku Pilot road, niin ei tarvitse alustaakaan nostaa liikaa. Erkkihän ottaa maihin jo kun vaihtaa kaistaa.

Edellisen kisan parhaille voitaisiin laittaa DTM-tyyliin tasoitukseksi rangaistuksia. Voittajalle koko Givin laukkusarja, kakkoselle sivulaukut ja kolmoselle pelkkä takalaukku.
 
joo! ja jotta noita vanhoja ruoskia löytyisi helpommin niin kaikki 500 twinit mukaan eli vois osallistua GS500:lla ja CB500:lla myös. Ja vielä päälle sääntö että kaikilla on samat renkaat, esimerkiksi joku vähän halvempi kuten BT-090.

Kuinkakohan monta lähtis mukaan koheltaan?
Jos siinä on tuplalevyt edessä, I'm in. Jos ei, se on liian vaarallinen kisamatkoille. Tuo GS-500 ei kyllä pysy ERkin matkassa, CB menee karkuun. Suosittelisin joko minimipainorajoja pyörä+kuski, merkin mukaan. Alustan saa tehdä, kone vakio, öljykaukalo pakollinen. Minipleksi mahdollinen, touringpleksinkin saa laittaa, mutta se ei saa nousta 6mm peililinjaa korkeammalle. Tuomaristo suorittaa pistokokeita.

Renkaiksi joku Pilot road, niin ei tarvitse alustaakaan nostaa liikaa. Erkkihän ottaa maihin jo kun vaihtaa kaistaa.

Edellisen kisan parhaille voitaisiin laittaa DTM-tyyliin tasoitukseksi  rangaistuksia. Voittajalle koko Givin laukkusarja, kakkoselle sivulaukut ja kolmoselle pelkkä takalaukku.
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif


Ja jos koko laukkusarjalla varustettu aina vaan jatkaisi voittamistaan voisi tuomaristo laittaa lisäpainoa laukkuihin.
Lähdöt lentäviksi niin ei tulis kytkinremontteja niin helposti ja kuskeille keltaiset liivit päälle joihin kilpailunumerot voisi teipata. Koko sarja (esim. 4 osakilpailua) pitäis ajaa samoilla renkailla - satoi tai paistoi.
 
joo! ja jotta noita vanhoja ruoskia löytyisi helpommin niin kaikki 500 twinit mukaan eli vois osallistua GS500:lla ja CB500:lla myös. Ja vielä päälle sääntö että kaikilla on samat renkaat, esimerkiksi joku vähän halvempi kuten BT-090.

Kuinkakohan monta lähtis mukaan koheltaan?
Jos siinä on tuplalevyt edessä, I'm in. Jos ei, se on liian vaarallinen kisamatkoille. Tuo GS-500 ei kyllä pysy ERkin matkassa, CB menee karkuun. Suosittelisin joko minimipainorajoja pyörä+kuski, merkin mukaan. Alustan saa tehdä, kone vakio, öljykaukalo pakollinen. Minipleksi mahdollinen, touringpleksinkin saa laittaa, mutta se ei saa nousta 6mm peililinjaa korkeammalle. Tuomaristo suorittaa pistokokeita.

Renkaiksi joku Pilot road, niin ei tarvitse alustaakaan nostaa liikaa. Erkkihän ottaa maihin jo kun vaihtaa kaistaa.

Edellisen kisan parhaille voitaisiin laittaa DTM-tyyliin tasoitukseksi  rangaistuksia. Voittajalle koko Givin laukkusarja, kakkoselle sivulaukut ja kolmoselle pelkkä takalaukku.
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif


Ja jos koko laukkusarjalla varustettu aina vaan jatkaisi voittamistaan voisi tuomaristo laittaa lisäpainoa laukkuihin.
Lähdöt lentäviksi niin ei tulis kytkinremontteja niin helposti ja kuskeille keltaiset liivit päälle joihin kilpailunumerot voisi teipata. Koko sarja (esim. 4 osakilpailua) pitäis ajaa samoilla renkailla - satoi tai paistoi.
Ja jos voittaa vielä laukut täyteen pakattuina niin sitten joku onnellinen kyytiin takapenkille
biggrin.gif
 
joo! ja jotta noita vanhoja ruoskia löytyisi helpommin niin kaikki 500 twinit mukaan eli vois osallistua GS500:lla ja CB500:lla myös. Ja vielä päälle sääntö että kaikilla on samat renkaat, esimerkiksi joku vähän halvempi kuten BT-090.

Kuinkakohan monta lähtis mukaan koheltaan?
Jos siinä on tuplalevyt edessä, I'm in. Jos ei, se on liian vaarallinen kisamatkoille. Tuo GS-500 ei kyllä pysy ERkin matkassa, CB menee karkuun. Suosittelisin joko minimipainorajoja pyörä+kuski, merkin mukaan. Alustan saa tehdä, kone vakio, öljykaukalo pakollinen. Minipleksi mahdollinen, touringpleksinkin saa laittaa, mutta se ei saa nousta 6mm peililinjaa korkeammalle. Tuomaristo suorittaa pistokokeita.

Renkaiksi joku Pilot road, niin ei tarvitse alustaakaan nostaa liikaa. Erkkihän ottaa maihin jo kun vaihtaa kaistaa.

Edellisen kisan parhaille voitaisiin laittaa DTM-tyyliin tasoitukseksi  rangaistuksia. Voittajalle koko Givin laukkusarja, kakkoselle sivulaukut ja kolmoselle pelkkä takalaukku.
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif


Ja jos koko laukkusarjalla varustettu aina vaan jatkaisi voittamistaan voisi tuomaristo laittaa lisäpainoa laukkuihin.
Lähdöt lentäviksi niin ei tulis kytkinremontteja niin helposti ja kuskeille keltaiset liivit päälle joihin kilpailunumerot voisi teipata. Koko sarja (esim. 4 osakilpailua) pitäis ajaa samoilla renkailla - satoi tai paistoi.
Ja jos voittaa vielä laukut täyteen pakattuina niin sitten joku onnellinen kyytiin takapenkille
biggrin.gif
biggrin.gif

Kyytiläisen onnellisuus-aste voisi olla kyseenalainen kun olisi neljäs kisa menossa ja sadekeli...ja erkissä kaikki laukut täyteen lastattuna
biggrin.gif
 
joo! ja jotta noita vanhoja ruoskia löytyisi helpommin niin kaikki 500 twinit mukaan eli vois osallistua GS500:lla ja CB500:lla myös. Ja vielä päälle sääntö että kaikilla on samat renkaat, esimerkiksi joku vähän halvempi kuten BT-090.

Kuinkakohan monta lähtis mukaan koheltaan?
Jos siinä on tuplalevyt edessä, I'm in. Jos ei, se on liian vaarallinen kisamatkoille. Tuo GS-500 ei kyllä pysy ERkin matkassa, CB menee karkuun. Suosittelisin joko minimipainorajoja pyörä+kuski, merkin mukaan. Alustan saa tehdä, kone vakio, öljykaukalo pakollinen. Minipleksi mahdollinen, touringpleksinkin saa laittaa, mutta se ei saa nousta 6mm peililinjaa korkeammalle. Tuomaristo suorittaa pistokokeita.

Renkaiksi joku Pilot road, niin ei tarvitse alustaakaan nostaa liikaa. Erkkihän ottaa maihin jo kun vaihtaa kaistaa.

Edellisen kisan parhaille voitaisiin laittaa DTM-tyyliin tasoitukseksi  rangaistuksia. Voittajalle koko Givin laukkusarja, kakkoselle sivulaukut ja kolmoselle pelkkä takalaukku.
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif


Ja jos koko laukkusarjalla varustettu aina vaan jatkaisi voittamistaan voisi tuomaristo laittaa lisäpainoa laukkuihin.
Lähdöt lentäviksi niin ei tulis kytkinremontteja niin helposti ja kuskeille keltaiset liivit päälle joihin kilpailunumerot voisi teipata. Koko sarja (esim. 4 osakilpailua) pitäis ajaa samoilla renkailla - satoi tai paistoi.
Ja jos voittaa vielä laukut täyteen pakattuina niin sitten joku onnellinen kyytiin takapenkille
biggrin.gif
biggrin.gif

Kyytiläisen onnellisuus-aste voisi olla kyseenalainen kun olisi neljäs kisa menossa ja sadekeli...ja erkissä kaikki laukut täyteen lastattuna  
biggrin.gif
Miten niin? Kuluneet renkaat, täyteen pakatut laukut, kaks päällä, vettä sataa ja kauhee kiire. Joku kutsuis tuota kesälomaksi
tounge.gif
 
joo! ja jotta noita vanhoja ruoskia löytyisi helpommin niin kaikki 500 twinit mukaan eli vois osallistua GS500:lla ja CB500:lla myös. Ja vielä päälle sääntö että kaikilla on samat renkaat, esimerkiksi joku vähän halvempi kuten BT-090.

Kuinkakohan monta lähtis mukaan koheltaan?
Jos siinä on tuplalevyt edessä, I'm in. Jos ei, se on liian vaarallinen kisamatkoille. Tuo GS-500 ei kyllä pysy ERkin matkassa, CB menee karkuun. Suosittelisin joko minimipainorajoja pyörä+kuski, merkin mukaan. Alustan saa tehdä, kone vakio, öljykaukalo pakollinen. Minipleksi mahdollinen, touringpleksinkin saa laittaa, mutta se ei saa nousta 6mm peililinjaa korkeammalle. Tuomaristo suorittaa pistokokeita.

Renkaiksi joku Pilot road, niin ei tarvitse alustaakaan nostaa liikaa. Erkkihän ottaa maihin jo kun vaihtaa kaistaa.

Edellisen kisan parhaille voitaisiin laittaa DTM-tyyliin tasoitukseksi  rangaistuksia. Voittajalle koko Givin laukkusarja, kakkoselle sivulaukut ja kolmoselle pelkkä takalaukku.
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif


Ja jos koko laukkusarjalla varustettu aina vaan jatkaisi voittamistaan voisi tuomaristo laittaa lisäpainoa laukkuihin.
Lähdöt lentäviksi niin ei tulis kytkinremontteja niin helposti ja kuskeille keltaiset liivit päälle joihin kilpailunumerot voisi teipata. Koko sarja (esim. 4 osakilpailua) pitäis ajaa samoilla renkailla - satoi tai paistoi.
Ja jos voittaa vielä laukut täyteen pakattuina niin sitten joku onnellinen kyytiin takapenkille
biggrin.gif
biggrin.gif

Kyytiläisen onnellisuus-aste voisi olla kyseenalainen kun olisi neljäs kisa menossa ja sadekeli...ja erkissä kaikki laukut täyteen lastattuna  
biggrin.gif
Miten niin? Kuluneet renkaat, täyteen pakatut laukut, kaks päällä, vettä sataa ja kauhee kiire. Joku kutsuis tuota kesälomaksi  
tounge.gif
HAHAHAAA!!!

Voi elämä mitä ajatuksia!
biggrin.gif
Eiku toteuttamaan!
smile_org.gif


Oikeasti hyviä ja kunnon naurut sai jälleen.
smile_org.gif


P.S. Hulluista ideoista joskus syntyy niitä parhaita.... tai sitten...
biggrin.gif
 
sanoi:
Kyytiläisen onnellisuus-aste voisi olla kyseenalainen kun olisi neljäs kisa menossa ja sadekeli...ja erkissä kaikki laukut täyteen lastattuna
biggrin.gif
Miten niin? Kuluneet renkaat, täyteen pakatut laukut, kaks päällä, vettä sataa ja kauhee kiire. Joku kutsuis tuota kesälomaksi
tounge.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Ei hitto mikä oivallus.

Mitä tohon erkkicuppiin tulee, niin mun mielestä vakioalustalla vaan. Mahollisimman pienillä muutoksilla pyörään, ettei mee rahamiesten hommiks
smile_org.gif
 
Ja jos koko laukkusarjalla varustettu aina vaan jatkaisi voittamistaan voisi tuomaristo laittaa lisäpainoa laukkuihin.
Tai jurpiintuneet kanssakilpailijat. Laukkusarjan avain voitaisiin antaa edellisen kisan viimeiselle.
biggrin.gif

Sen verran vois rajoittaa, että se viimeinen, voittajan avaimen saanut, ei sais käyttää kärkihemmon laukkusarjan täyttöön muuta tavaraa kuin mitä itse on kisavkl:ksi mukaansa ottanut.

Kukin kuski vois jo himassa miettiä taktiikkaa, jos epäilee ettei saa "Erkkiä" säätöihin.
Vois ottaa mukaan esim. vanhoja työkaluja, silitysrautoja etc....
 
Kattelin jo kisapeliä motopalstalta ja sieltä löyty heti voittaja ainesta alle 2000 egellä:
1157347332erska.jpg


Plexi mahdollistaa rennonpystynherrasmiesmäisen ajoasennon kisaan.

Mahdollisimman vähän virittelyä pitäisi sallia (kustannusten minimoimiseksi), ehkä keulaa voisi jäykentää vaikkapa peräöljyllä. Toisaalta jos joku on laittanut esim. ilokaasut tai turbon erkkiin, niin hyvästä mielikuvituksesta vois päästää kisaan mukaan mutta koneremontteja ei sallita kisojen välillä
biggrin.gif
 
Gpz 500:ssa on tuplalevyt edessä, siitä keula tuohon niin jarrut lie hieman paremmat.
 
Mikäs GS 500 hitaamman tekee kuin tuo teidän Erkkinne? Vaimolla gs ja monet Erkit sillä jättänyt ja motoparkissa jopa ducati 999 joutui antautumaan
biggrin.gif
Tosin antautuminen tais johtua kuskista eikä pyörästä
biggrin.gif
Harmi vaan kun ainakin gs.ä raapii jalkatapit heti maahan kiinni..
 
Ja vähän karkasi tämäkin topic alkuperäisestä aiheesta...
tounge.gif


Mutta hauskoja ajatuksia nämä Erkki-cup-mietinnät, näen jo silmissäni rivin komeita ER-kawoja varikkopilttuissaan rengaslämppärit päällä......
 
Ja vähän karkasi tämäkin topic alkuperäisestä aiheesta...
tounge.gif


Mutta hauskoja ajatuksia nämä Erkki-cup-mietinnät, näen jo silmissäni rivin komeita ER-kawoja varikkopilttuissaan rengaslämppärit päällä......
Mun kuvitelmissa noissa kekkereissä kaikki "hitech" kuten lämppärit on kiellettyjä. Tilalle vaikka useampi lämmittelykierros.

Ja vielä kun ajatus lähti käsistä niin kisastahan voisi tehdä niin pitkän, että joutuu tankkaamaan välillä. Näin voitaisiin tasoittaa noiden kolmen mainitun viissatkun eroja ja vaihtaa vaikka kuskia jos haluaa jakaa kustannuksia..

Joku modehan voisi siivota nämä erkkicup-jauhannat omaan topicciin?

edit: tältä se näyttäisi

Ote Chris Vermeulenin CV:stä:
"1997 Winner of the British Honda CB500 Cup and 3rd in the British Supersport Championship."

(sori oon pikkumaistissa)
033102beer_1_prv.gif
 
Aprilia RS250, edessä sliksi, takana joku BT.
Parhaaksi jäi jotain 1.32.xx luokkaa...
Hahaa. RS250 ja 1:28,779... Ennenkuin jouduin toteamaan että pyörä olikin ihan oikeesti rikki, eikä tällä kertaa ollut kyse kuskista. Etupumpuista vaimenninpuoli oli päättänyt päästää öljyt pihalle, ja meno oli vähän epävakaata. Aattelin vaan, että ompas kyllä erikoinen pinta, kun näin vispaa... Ennen tuota enkä tuon jälkeen olekaan sitten Kemorassa käynyt.

No, olihan se kivaa olla Transitissa 11h tuon n. 10 kierroksen takia.
thumbs-up.gif
 
Back
Ylös