Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, ehkä olisi parempi kieltää turha hifistely jotta homma pysyisi oikeasti kustannusystävällisinä. Tuossa endurance-ajatuksessakin on jotain mikä lämmittää....mutta menisikö se matkamotorismin puolelle..?Mun kuvitelmissa noissa kekkereissä kaikki "hitech" kuten lämppärit on kiellettyjä. Tilalle vaikka useampi lämmittelykierros.Ja vähän karkasi tämäkin topic alkuperäisestä aiheesta...![]()
Mutta hauskoja ajatuksia nämä Erkki-cup-mietinnät, näen jo silmissäni rivin komeita ER-kawoja varikkopilttuissaan rengaslämppärit päällä......
Ja vielä kun ajatus lähti käsistä niin kisastahan voisi tehdä niin pitkän, että joutuu tankkaamaan välillä. Näin voitaisiin tasoittaa noiden kolmen mainitun viissatkun eroja ja vaihtaa vaikka kuskia jos haluaa jakaa kustannuksia..
Joku modehan voisi siivota nämä erkkicup-jauhannat omaan topicciin?
edit: tältä se näyttäisi
Ote Chris Vermeulenin CV:stä:
"1997 Winner of the British Honda CB500 Cup and 3rd in the British Supersport Championship."
(sori oon pikkumaistissa)![]()
Vielä jos pystyy ajamaan koko ajan sen sekunnin sisään niitä aikoja... Ei ole paljoa hyötyä jos pystyy ajamaan yhden kovan ja sitten muut jonnekkin 2 sekunnin päähän. Tume nyt en tarkoita ettei pysty ajamaan niitä kierroksia siihen yhden sekunnin sisään vaan sitä ettei aina kannata tuijottaa sitä yhtä todella nopeaa kierrosta joka on sattunut tarttumaan kelloon ja sitten ajatella että sillä saisi jonkin sijoituksen jossain SM kilparyhmässä, muuten kuin aika-ajossa...Ihan järjetön aika, varsinkin kusiaiselle. Tuolla vauhdilla olis ollu Kemoran SS kisassakin jo A-ryhmässä 10 sakissa ja B-ryhmässä ihan kärkiporukassa.Pari sekkaa tuli tuolla listalla ajetusta ajasta nipistettyä tuossa kauden päätteeksi.Tuolla listalla meitä tänne kirjoittelevia on useampia.![]()
Mä veikkaan molempiaTuon tumeetin suorituksia kyllä aion seurata ensi kaudella, on mies joko on todella lahjakas tai sitten on iso tyhjyys päässä.![]()
Jaa kuka sulle sellasia ilkeyksiä on mennyt tekemään...1.23.x sen kerran kun aikaa otti
zx-6r -04
kilvellinen, diablot
Tyytyväinen oon sitten kun ei enää kakspäällä tulla ohi![]()
Kuten myös. Toivottavasti Hondan perä pysyy ensikauden kapinoissa näköpiirissä edes kierroksen verran, ennenkuin katoaa horisonttiinTuon tumeetin suorituksia kyllä aion seurata ensi kaudella
lahjakas kun on......Kuten myös. Toivottavasti Hondan perä pysyy ensikauden kapinoissa näköpiirissä edes kierroksen verran, ennenkuin katoaa horisonttiinTuon tumeetin suorituksia kyllä aion seurata ensi kaudellaYksi jyrkimmistä kehityskäyristä, mitä olen nähnyt.
Edellisen kisan parhaille voitaisiin laittaa DTM-tyyliin tasoitukseksi rangaistuksia. Voittajalle koko Givin laukkusarja, kakkoselle sivulaukut ja kolmoselle pelkkä takalaukku.