Kenellä pyörä ja auto samaa merkkiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iama
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

iama

New member
Onhan tätä aihetta aikaisemminkin kai sivuttu, mutta...

Ketkä ovat ne, joilla mopotin ja kotilo ovat samaa merkkiä?

Potentiaalisia vaihtoehtoja ovat tietenkin Honda, Suzuki ja BMW, miksei myös Peugeot. Ja muitakin, koulun historiantunnilta muistan, että ainakin Opel ja Citroën ovat aikoinaan valmistaneet moottoripyöriä. Ja rajatapauksia: VW Trike tai Boss Hoss.

Itse en kuulu joukkoon, koska Suzuki ei tee oikeita autoja eikä Peugeot oikeita moottoripyöriä. Tai mun Pösökin on siiws vanha romu, mutta myöskään MB ei tee kaksipyöräisiä.

Onko Ranskalaisia mp-merkkejä olemassakaan
nixweiss.gif
No juu, skoottereita kyllä, mutta...

Onhan tätä aihetta aikaisemminkin kai sivuttu, mutta...

Ketkä ovat ne, joilla mopotin ja kotilo ovat samaa merkkiä?

Potentiaalisia vaihtoehtoja ovat tietenkin Honda, Suzuki ja BMW, miksei myös Peugeot. Ja muitakin, koulun historiantunnilta muistan, että ainakin Opel ja Citroën ovat aikoinaan valmistaneet moottoripyöriä. Ja rajatapauksia: VW Trike tai Boss Hoss.

Itse en kuulu joukkoon, koska Suzuki ei tee oikeita autoja eikä Peugeot oikeita moottoripyöriä. Tai mun Pösökin on siiws vanha romu, mutta myöskään MB ei tee kaksipyöräisiä.
Lisätään listaan vielä Triumph.

Varmaan olis jos Kawasaki tekis autoja
smile_org.gif
Nyt autona on BMW. Autoja Bemu osaa kyllä valmistaa mut pyörät on sen verran hirveitä ilmestyksiä että tuskin tulen koskaan omistamaan.

Pyöränä Busa, autona BMW 535dA.
Bemu ei taida edes prätkiä valmistaa... mitä lie puimureita??

JOVVAIN ON....
sport05.gif

....sit näitäki jollai liiterin nurkilla tai lautatapulin alla kun:
-DKW, -NSU, -Sunbeam, -Triumph,
wink.gif

Ennen kaikki olikin paremmin.....

dorquemada_falcon.jpg

nixweiss.gif
Ainakin n.10v vanha Voxan tekee isoja pyöriä ja joku uusi valmistaja Wakan aloittelee.

Joo, ei ole samaa merkkiä pyörä eikä auto, ei ole ollut koskaan.

Mchuurteelle ihan vain kysymyksenä, eikö noita kuvia voi linkittää esim näin vai onko tuossa tavassasi jokin muu merkitys. Meinaan vain että hitaammilla yhteyksillä voi riemu revetä otsikon avauksesta ja latauksesta ison kuvan sattuessa kohdalle.

Ei ole oikein Hondan autot ikinä sytyttäneet.Menee niin hintavaksi jos ois hyvä.Civic on ainakin semmonen matolaatikko,että saisi jäädä perhe tai tavarat kotiin.

Uusi Accord mustana ja farkkuna on kyllä törkeen siisti peli
inlove.gif

Ei oo, ei tuu... tai no japanilaiseen pyörään
sport05.gif
voisi vaihtaa, mutten italialaiseen autoon.
033102ass_1_prv.gif

Pyöränä honda ja autona fiat, onko fiatilla sitten mitään omistusta esim ducatiin?
nixweiss.gif
olin aikeissa ostaa uudemman honda accordin joka on varsin tyylikäs auto sedanina mutta aivan liijan kallis mun budjetille
bawling.gif
joten ostin uuden fiat punton, pitäiskö nyt sitten ostaa ducati?
biggrin.gif

Voi pahus; olis kysytty, että kenellä on piano samaa merkkiä kuin kaveri prätkä, niin olis päässyt vastaamaan
cool.gif

nixweiss.gif
No juu, skoottereita kyllä, mutta...
Itseasiassa on! Tiedän kaverin jolla on Citroen merkkinen moottoripyörä ja vieläpä Suomessa. Niin ja sitäpaitsi kaveri korjaa kyllä työkseenkin samanmerkkisiä "autoja". toki varsinkin pyöränä on muuten sitten suhteellisen harvinainen.

Ei ole vielä oikein nuo Suzukin autot oikeen iskeny meikä manneen
tounge.gif

Mutta ajoihan ne TopGearissakin Suzuki Lianalla radalla, pitää pistää harkintaan
biggrin.gif

Pakko kysyä kun yksi perheen neljästä nelipyöräisestä on vähän kummajainen ...

Kummaksi Microcar lasketaan kun siinä on kuitenkin mopon kilvet ?

Kuva 1

Kuva 2

Kuva 3

Edit tuo meni sitten lunastukseen, rengas tyhjäksi keskellä kapeaa tietä, keula puuhun, tukipalkit vääntyivät, runko katkesi, moottori syttyi tuleen, kuljettaja säilyi vaurioitta ... tilalla on toinen vastaava...

Back