Aivan, kuten "Pappa" bp2, eli MINÄ totesin, niin en tosiaankaan Sienimehtään lähtisi Busalla . MUTTA kuten edelliset 2 kirjoittajaa ( Varsin tutun tuntuisia
), OMASSA luokassaan HINTA / LAATU / AJETTAVUUS, on Busa mun kokeilemissa JAPSEISSA aivan ylivertainen . Italoja olen ajannu vähemmän, joten niistä en sano vähääkään . mutta Muut Europa pyörät ja Japsit ovatten Hyvinkin tuttuja. Muuten GSX 750 F, on myös ajettavuudeltaan huippuhyvä, eikä kalliskaan pyörä, Aerodynamiikka on huikea . Tuntuu, kun ei TUULTA tuntisikaan ?! Mutta Bussin jälkeen liian ponneton, vaikka silläkin hengestään tahi kortistaan päsee varsin heleposti eroon .
Ja ZZR Kawa olis muuten vertailukelpoinen peli Busan kanssa, mutta EUROJA joutuu laittaan käsittääkseni jonoon aikas paljon enämpi kuin Busaan, ja MILLÄÄN osa-aluiella vrt. usempi täystesti eri maissa, ei Kawa ole hakannut Bussia muutakuin Jarrujen paremmuudessa . Itse olen laitetta koeajanut, joskin hyvin lyhyesti, mutta näppituntumalta ei sopinut laisingan mun persuksilleni SITEN kuin Busa .
Muuten Uuskiva Jawasaki on ihan HYVÄ meno peli, mutta Fyrgga erotuksella varustelee Busaa hiton paljon, jopa niin paljon "viri" puolellekkin, että ei tartte kauaa peileissään Kawaa katsoa .
Mitä tulee GIGsereihin, niin jos ajaisin RADALLA, mitä en tällä iällä ja terveyden tilalla tee, on toki Suzukeista notkein ratapyörä, mutta Matkalla ja muuten ajossa jää HYVIN, HYVIN kauas taakse.
Jälleen törmäämme ajoneuvon käyttäjän TARPEISIIN . Omani k4 Bussi ERITTÄIN vähä viritteisenäkin jättänee ainakin vakio GIGSERIT mennen tullen kaikkialla muualla kuin JUURI siellä radalla ? Ja kunhan kesä etenee Suomen niemellä onpi Muutama Bussi, joille Gigserit ei pärjää edes Radalla . Ko. vempaimella ajavat voivat rauhassa koittaa ajaa vaikka putkeen 250km/h vaikka sen 250 km............
No ni sitähän ei Suomessa voi tehä, Mutta autobahnilla harvoin näkee LUJAA ajavien kaistalla muita kuin "Busseja" ja mainitsemaani "Jawasakia", SEKÄ joitain Italoja. Nuilla kun pystyt haastamaan tai ottamaan haasteen vastaan IHAN miltä tahansa nelipyörä kotilolta, mitä minä nyt en yleensä tee, koska jos joku haluaa ajaa lujempaa autolla kun mä esim. n.200 - 250 km/h ni menkööt .
Mutta kuten todettu KOEAJAKAA kunnolla PYÖRÄ ja kaikissa käytettävissä olevissa olosuhteissa missä tulette sillä MAHDOLLISESTI ajamaan, nii siten löytyy se OMA juttu paljon paremmin, kuin sen Nappurin Enska, tai Bemu, Tai HD, jne jne Kuljettajan väittämistä.
Nyt koitan päästä kesälaitumille kunhan Bikedoctor saa TÄNÄÄN huollettua, säädettyä, penkitettyä, ja vaihedettua kuluneet osat uusiin, OLEN TAAS valmis pitkään taipaleeseen . Pappaterkuin :
raikuli, alias busapappa2