Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on Diamond lämppärit ja ne maksoi punta Ebay:stä noin 80e posteineen (käytetyt).
Mutu-mutu:Onko tohon ratarengaspuoleen muita "jokaharrastajan yleisesti käyttämiä ja päteviä" nakkeja kuin nää palstalla enemmän keskustelua osakseen saaneet contin race attack ja pirellin seoskumit?
Entäs onko hajua jostain suht järkevistä lämppäreistä? Itellä ei tilanne kuitenkaan nykyisestä huonone millään lämppäreillä, mutta harrastuksen vähäisyyden takia ei ihan tajuttomasti kiinnosta pistää noihin rahaa. (=lue, ihan 50€ tms heitoista ei ole kiinni jos rahalle saa vastinetta)
Ebaysta pari bongausta, joista kommentit kelpaa, vaikka linkit tuskin kauaa toimiikaan.. (ja tietenkin muistakin vaihtoehdoista joita talven aikana voi sitten ihmetellä ja arpoa)
Motogp digital tyre warmers
http://www.ebay.co.uk/itm....31d809e
Biketek tyre warmers (näyttää enemmän ritsoilta)
http://www.ebay.co.uk/itm....4333289
"Tavoitteiden" osalta:Arvoisat keskiryhmän kanssakuskit,
- miten tapahtui kehitystä ajossa kesän aikana?
- tavoitteet ensi kaudelle?
Itsellä siirtyminen kilvettömän sarviin, tavoitteena pari sekuntia kierrosajoista pois ja ratapäivien tuplaaminen.
Nää ihan samat tavoitteet ens kaudelle, paitsi tuohon ekaan kohtaan 50 metriä"Tavoitteiden" osalta:
- Jarrutuksen aloittamista 10-15 m pidemmälle joka ikisessä jarrussa
- Jarrulle SUORAAN kaasulta, eikä semmosta prkl liukumista
- Taittaminen mutkaan 5-10 m myöhemmin
Noni, ens vuonna taas hirveää analysointia ratapäivilläNää ihan samat tavoitteet ens kaudelle, paitsi tuohon ekaan kohtaan 50 metriä"Tavoitteiden" osalta:
- Jarrutuksen aloittamista 10-15 m pidemmälle joka ikisessä jarrussa
- Jarrulle SUORAAN kaasulta, eikä semmosta prkl liukumista
- Taittaminen mutkaan 5-10 m myöhemmin![]()
Kokonaisuutena pakko olla kauteen erittäin tyytyväinen. Viime kesänä kaksi kertaa ajotaito kakkosen käyneenä ja sitä kautta ratailun varovasti aloittaneena, tänä kesänä lopukaudesta sitten jo keskiryhmän nopean pään vauhteja. Enkat Kemora 1,23,9 ja Alastaro 1,35,1
Ens kaudella tavoitteena oppia oikeasti ajamaan, siinä sitä työsarkaa riittää. Eli ajopäiviä lisää.
Ainoana negatiivinen asia kaudesta se, että 25 % ratapäivistä joihin saavuttiin paikalle jäi sateen takia täysin ajamatta ja toiset 25 % samasta syystä torsoiksi![]()
Mutu-mutu:Onko tohon ratarengaspuoleen muita "jokaharrastajan yleisesti käyttämiä ja päteviä" nakkeja kuin nää palstalla enemmän keskustelua osakseen saaneet contin race attack ja pirellin seoskumit?
Entäs onko hajua jostain suht järkevistä lämppäreistä? Itellä ei tilanne kuitenkaan nykyisestä huonone millään lämppäreillä, mutta harrastuksen vähäisyyden takia ei ihan tajuttomasti kiinnosta pistää noihin rahaa. (=lue, ihan 50€ tms heitoista ei ole kiinni jos rahalle saa vastinetta)
Ebaysta pari bongausta, joista kommentit kelpaa, vaikka linkit tuskin kauaa toimiikaan.. (ja tietenkin muistakin vaihtoehdoista joita talven aikana voi sitten ihmetellä ja arpoa)
Motogp digital tyre warmers
http://www.ebay.co.uk/itm....31d809e
Biketek tyre warmers (näyttää enemmän ritsoilta)
http://www.ebay.co.uk/itm....4333289
Keskiryhmän vauhdeissa pärjää lahes millä tahansa radalle tarkotetulla kumilla, varsinkin jos on lämppärit. Eli osta niitä mitä saat halvalla.
Toki kannattaa esim tääl orgissa kysellä jostain tietystä renkaasta, ettei satu ajamaan just siihen tiettyyn miinaan.
Jos taasen ei oo lämppäreitä, niin sit kannattaa ehkä unohtaa matalapainekumit, joita on todella vittumainen saada toimimaan ilman lämppäreitä, varsinkin "hiljaisissa" vauhdeissa.
Itse ostin Biketekit (*vitun ritsat), renkaat lämpeni jos lämpeni. Sit onneks etupaske räjähti, ja ostin IRC Evot.
Kannatti. Piste.
Tai jos haluaa vähän säästää, ostaa IRC:n perusmallin lämppärit. Ovat sen pari sataa halvemmat ja ainakin yhden kesän toimineet loistavasti. Ysi-Racingin Tonilta (nick: Poutapäivä) kannattaa kysellä noita.Noista lämppäreistä, niin itse ostin tänä kesänä ensimmäiset ja suositusten perusteelle Irc evot eikä voi muuta kuin suositella. Yhtään ei ole kaduttanut päälle 400 euron "tuhlaaminen" noihin.![]()
Kehitystä tapahtui mielestäni paljon enemmän kuin odotin.Kausi aloitettiin 10r:llä ja lopetettiin 6r:-llä,ratavehkeellä.Arvoisat keskiryhmän kanssakuskit,
- miten tapahtui kehitystä ajossa kesän aikana?
- tavoitteet ensi kaudelle?
Itsellä siirtyminen kilvettömän sarviin, tavoitteena pari sekuntia kierrosajoista pois ja ratapäivien tuplaaminen.
Ajan olis saanu luultavasti painettua jo 35 alkuiseksi.Oma kehitys tapahtui niin, että nyt kauden lopussa voin siirtyä hyvissä mielin nopeeseen ryhmään, olematta hitain siellä.Arvoisat keskiryhmän kanssakuskit,
- miten tapahtui kehitystä ajossa kesän aikana?
- tavoitteet ensi kaudelle?
Itsellä siirtyminen kilvettömän sarviin, tavoitteena pari sekuntia kierrosajoista pois ja ratapäivien tuplaaminen.
Siinähän sitä kehitystä kerrakseenOma kehitys tapahtui niin, että nyt kauden lopussa voin siirtyä hyvissä mielin nopeeseen ryhmään, olematta hitain siellä.![]()
Oma kehitys tapahtui niin, että nyt kauden lopussa voin siirtyä hyvissä mielin nopeeseen ryhmään, olematta hitain siellä.Arvoisat keskiryhmän kanssakuskit,
- miten tapahtui kehitystä ajossa kesän aikana?
- tavoitteet ensi kaudelle?
Itsellä siirtyminen kilvettömän sarviin, tavoitteena pari sekuntia kierrosajoista pois ja ratapäivien tuplaaminen.![]()
Ajolinjojen opettelu ja radan opetteleminen ja hyvät renkaat Dunlopin gp 211. Siitä se vauhti sitten kasvo pikkuhiljaa ja samoin kaarrenopeudet ja luotto renkaisiin ja pyörään.Oma kehitys tapahtui niin, että nyt kauden lopussa voin siirtyä hyvissä mielin nopeeseen ryhmään, olematta hitain siellä.Arvoisat keskiryhmän kanssakuskit,
- miten tapahtui kehitystä ajossa kesän aikana?
- tavoitteet ensi kaudelle?
Itsellä siirtyminen kilvettömän sarviin, tavoitteena pari sekuntia kierrosajoista pois ja ratapäivien tuplaaminen.![]()
Mites paljon sulla ajat kehityi vuoden aikana ja mitkä oli ne ajossa parantuneet tekijät, jotka sulle toi enemmän sitä vauhtia?
Millasella kalustolla muuten ajelet? (tietää vaan et ootko sä joku niistä "prkl kovaa keskiryhmässä ajelevista vandaaleista" mitä viuhto itestä ohi alastarossa
)![]()
Aidan takaa tullut monesti katsottua nopean ryhmän menoa, että "ei perkele ne menee tolkuttoman lujaa" ja ennen radalle menoa pelottaa, mutta seuraavassa setissä sitten huomaakin, että ne tolkuttoman lujaa menneet tulee selkä edellä vastaan. Eli ei se nopea ryhmä mikään peikko ole, se vain antaa lisää mahdollisuuksia oppia mikäli perusvauhti vain riittää nopeaan.Ensi vuonna tavoitteena, tai tuomittuna nopeaan ryhmään, vaikka aidan takaa katsottuna ekana tulee mieleen, että voi v*.
Nopean ryhmän jätkät ovat jo suoran puolessa välissä, ennen kuin mä saan kaasun rullalle ja täytyisi keksiä keino, miten välttää kivesten liiskaantuminen jarruissa, jotta saisi painoa pois käsiltä. Täytyy myös harjoitella polvea tunnistamaan kallistuskulmaa.