Juutana
YCC #666
Nyt en ymmärrä enää mistään mitään. Jos nyt olen koskaan ymmärtänytkään. Ajelin tolla bussilla noilla renkailla sellaisia helppoja 1,29 aikoja. Eli lähes samoja kuin tolla ratalelulla kisarenkailla lämppäreistä!?Tell me about itSulla on ollu alla ratarengastettu(?) ratakusiainen(?),Vajaan kahden viikon päästä minulla on busanistien ratapäivä Kemorassa. Laitoin bussiin molempiin päihin viime kesänä Pirellin Angelit, kun luulin, etten sillä enää radalle mene.
Kerron sitten tuon päivän jälkeen kokemukset renkaista, jos olen siihen enää kykeneväinen...
ja sit alle tourinkirengastettu tourinkibusa.
Aijaij, aika yhtälö... Ajelehan varovasti...![]()
Mut joo, sen verran erilainen ajettava tuo tourinkirenkailla varustettu bussi on verrattuna kusiaiseen johon olen jo tottunut, että todellakin ajelen varovasti ja järki päässä.
Herää kysymys, että mitä v...a teen väärin ton kusiaisen kanssa, pitäisihän sillä nyt paljon kovempaa päästä kuin tourinkibussilla?
Vai onko noi ajat nyt sit vaan sellaisia mulle, että ihan sama mikä pyörä on alla, kovempaa en uskalla enkä osaa ajaa![]()
Sen kummemmin sun ajoa bussilla näkemättä veikkaan, että olet ajanut mutkat hiljempaa kuin kuussatasella, mutta suorilla oot painanut teholla aikoja alaspäin. Osokokoisten kuskien on vaikeaa päästä katteen taakse tuulensuojaan tonnareilla ja kusiaisilla, mutta veikkaan, että busan suojiin mahdut jo hyvinkin. Jos sulla ois ollut racechrono kiinni, niin olisi ollut ihan mielenkiintoista vertailla mutka ja suoranopeuksien eroja busan ja kuussatkun välillä.
Todennäköisesti orgin ratapäivillä suhun olis jollain keskiryhmän nopeammalla kaverilla mennyt hermot kun mutkissa hidastelee ja suorilla painaa niin saatanasti karkuun ettei edes jarrussa pääse ohi...