Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs pyörä on kyseessä ?Oon ensimmäiseen mopooni hankkimassa lähiaikoina uudet ketjut ja rattaat. Onko kokemuksia parhaista? En tiedä mitkä siinä nyt on, mutta tuntus venyvän aika tahtia.. Ketjuihin voi vaikka pistää muutaman kympin lisää ettei tarvi kokoajan olla kiristämässä!
honda cbr 900 fireblade vm.96Mikäs pyörä on kyseessä ?
Hondako tekee itse ketjujaTarvikemyyjä kertoi mulle suoraan, et jos hyvät ketjut haluat niin hae ehdottomasti Hondan omat!
![]()
Voihan REPS...Tarvikemyyjä kertoi mulle suoraan, et jos hyvät ketjut haluat niin hae ehdottomasti Hondan omat!
Pokkaan ja kiitän rehellisiä myyjiä. Hondan ketju ratas paketti toimii tosi hyvin...
![]()
Jep, mä uskon että kertovat.Ainakin muutamassa Hondassa alkuperäiset ketjut ovat olleet RK:n valmistamia.
Ja joku kumma siinä on, että lähes kaikki kertovat alkuperäisten settien kestävän selkeästi pidempään kuin tarvikesettien.
Hmm, mulla taas valtuutetun Honda-huoltokorjaamon huoltomies kehui DID 520 ERV2-ketjuja ja ihmetteli kuinka paljon paremmin tuntuvat rullaavan kuin 530 bulk-OEM ketjut (myös DID). ERV2:lla on vedetty 1000RR:llä joku vajaa 30 ratapäivää eikä ole venyneet käytännössä lainkaan. Renthalin ALU-ratas alkaa olla finaalissa mutta kutjut on kuin uudet, tosin mulla menee ketjupesua ja rasvaa litratolkulla joka kesä vaikka ajelen pelkästään radalla eli hoidolla voi olla vaikutusta asiaan.Tarvikemyyjä kertoi mulle suoraan, et jos hyvät ketjut haluat niin hae ehdottomasti Hondan omat!
Pokkaan ja kiitän rehellisiä myyjiä. Hondan ketju ratas paketti toimii tosi hyvin...
![]()