Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Orkkis on kuin mikä tahansa symmetrinen limppu. Ellei teräksen valmistaja ole laittanut makaroonisulkeumia sisälle, ei kehän pienentäminen muuta tasapainoa.kuinka se tasapainotus????tuliko värinöitä kovilla kierroksilla,periaatteessahan se pitäis tasapainottaa uudelleen sorvauksen jälkeen.Siinä kevyimmäs versios tais olla liki 2kiloo vähemmän massaa,jotain muist.australian sivua ku joskus kattelin.
Ei se moottorin vääntö minnekään häviä. Se vain tuntuu siltä liikkeelle lähdettäessä, kun moottori sammuu herkemmin.Kone ottaa rundia hyvin, mutta varsinkin alavääntö kärsii.
Tuli aikoinaan rakennttua kilpuria kotilosta, ainakin silloin piti kampura ja vauhtipyörä tasapainottaa kevennyksen jälkeen.
Saadakseen hyödyn moisesta tarttee venttiili ja nokkapuolelle tehdä preppauksia. Voipi joutua laittamaan jäykempää ventiilin jousta tai niin kuin minä laitoin tupla jouset.
Minulla myös kevennetty vauhtipyörä 900ss -97.Samallaiset tuntentemukset.Tyhjäkäynnillä ehkä ryskyttää enemmän koska on vähemmän massaa tasoittamassa käyntiä.Ja keventää voi melkoisesti.Tiedän kilpuriksi rakennetun 900ss-90,josta vauhtipyörä on poistettu kokonaan.Sytytys laitteet on jouduttu rakentamaan toiselle puolelle konetta,koska sytkäkehä lähti vauhtipyörän mukana.Kone kampiakseleineen.veiveineen ja mäntineen tasapainoitettu.Tärisee vähemmän kuin vakio.Että kyllä keventää voi melkoisesti!Mulla on kevyempi vauhtipyörä 900SS:ssä (-96). Kokemukset kuten Jopilta eli suosittelen. Tilasin omani Kämnalta Saksasta ja alkuperäiseen verrattuna on yli kilon kevyempi (alkuperäinen muistaakseni n. 1,8kg). Moottori vastaa nyt kaasuun todella paljon herkemmin kun aikaisemmin ja vaikutus oli huomattava kiihtyvyydessä.
Ei se moottorin vääntö minnekään häviä.
Se vain tuntuu siltä liikkeelle lähdettäessä, kun moottori sammuu herkemmin.
Kevennyksen sieto on hyvinkin moottorikohtaista.
Mitäs ne venttiilinjouset oikein on?? Jotain ikivanhaa tekniikkaa??Saadakseen hyödyn moisesta tarttee venttiili ja nokkapuolelle tehdä preppauksia. Voipi joutua laittamaan jäykempää ventiilin jousta tai niin kuin minä laitoin tupla jouset.
![]()
![]()
ja nautitaan![]()
jaa niin mihinkäs se moottorin vääntömomentti katoaa jos vauhtipyörää kevennetäänKone ottaa rundia hyvin, mutta varsinkin alavääntö kärsii.
Tuli aikoinaan rakennttua kilpuria kotilosta, ainakin silloin piti kampura ja vauhtipyörä tasapainottaa kevennyksen jälkeen.
Saadakseen hyödyn moisesta tarttee venttiili ja nokkapuolelle tehdä preppauksia. Voipi joutua laittamaan jäykempää ventiilin jousta tai niin kuin minä laitoin tupla jouset.
![]()
![]()
ja nautitaan![]()