• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kevyet kengät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanna-be
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pääseekö noita kenkiä testaamaan missään? Oon muutamassa putiikissa käyny mutta tuntuisi siltä, että yleisesti myydään vain "neuvolakokoja." Eurooppalaisen kengän numeron pitää alkaa 5:lla että mahtuu. Leveempi kenkä menee pikkusta alle. Ikävä tilata kokeilematta, mut kohta on kai pakko.
blush.gif
Chigagosta kanksterimallinen luodinkestävä viulukotelo vois olla hyvä..? Menee varmaan taas "toss'ei oo suojaa tarpeex kun jäät junan alle"-linjalle, mutta itse käytän tavallisia nahkabootseja kuumalla kelillä, joskus teräsvahvistettuja turvakenkiä.
Viulukotelo joo.... En tiedä sitten miltä se näyttäisi kun ajelisi pyörällä ja molemmin puolin olis viulukotelot
biggrin.gif

Itellä on tollaset sievin kengät, joissa on vartta, gore-tex kalvo sekä turvakärki.. Sinällään helppo laittaa kiinni, kun ei ole ku pelkät narut. Toisaalta se ainainen solmiminen on nihkeää, mutta tuntuu tukeville kun laittaa kunnolla kiinni. kengät sain iskältä, joka sai ne työn kautta.. Kengät jäi hieman pieniks hänelle niin nyt ne on mulla.
e. löytyipäs se kuvakin:
52839323.jpg

Lisätietoa kengistä:Sievi
Tämmöiset kengät voi olla vaaralliset mp-käytössä. Nauhat ja koron jyrkkä etureuna voivat aiheuttaa sen, että popo tarttuu hetkeksi kiinni johonkin pyörän osaan esim sivujalkaa alle kääntäessä. Huonossa tapauksessa pyörä voi silloin kaatua. Itsellä oli vastaavat Haltin kengät joskus käytössä. Lopetin niiden käytön, kun muutaman kerran oli tulla vahinko.

Edelleenkään en Daytonan jälleenmyyjää Suomessa löydä yksinkertaisilla Google-hauilla.
Voitti isojen ajokenkien testin uusimmassa Bikessäkin- ilman koordinaateja.

Edelleenkään en Daytonan jälleenmyyjää Suomessa löydä yksinkertaisilla Google-hauilla.
Voitti isojen ajokenkien testin uusimmassa Bikessäkin- ilman koordinaateja.
Daytonan kotisivut kertovat maahantuojaksi:

L-Fashion Group Oy/Rukka (all products)
PL 55, FIN-15501 Lahti, Finland
Phone: 00358 3 822 2313, Fax: 00358 3 822 3399

Tuolta varmaan osaavat neuvoa etiäpäin, että mihin liikkeisiin kenkiä on mennyt. R.M. Heinolla noita on Tampereella ollut, löytyisikö Espoostakin...

Itellä on tollaset sievin kengät, joissa on vartta, gore-tex kalvo sekä turvakärki.. Sinällään helppo laittaa kiinni, kun ei ole ku pelkät narut. Toisaalta se ainainen solmiminen on nihkeää, mutta tuntuu tukeville kun laittaa kunnolla kiinni. kengät sain iskältä, joka sai ne työn kautta.. Kengät jäi hieman pieniks hänelle niin nyt ne on mulla.
e. löytyipäs se kuvakin:
52839323.jpg

Lisätietoa kengistä:Sievi
Faijas on vielä kasvuiässä..?
wink.gif

Mä ostin nuo Dainesen Akirat, kun ei jekyleitä löytyny. Ei oo kalvoa mutta suojia kuitenkin jonkin verran ja kuumalla tuntuu hengittävänkin ihan kivasti. Ei todellakaan mitkän nopeat heittää jalkaan, mutta muuten tuntuu kivalta.
Dainese%20Akira%20motorschoen.jpg

Back