Kiinan "pazzot" ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaskaxx
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuohon voimaan vertasin sen kahvan kestävyyttä. kaatuessa voi hyvinkin mennä poikki mutta en usko että normi käytössä katkeaisi. mutta heti kun tulee faktaa mutun tilalle niin ilmoitan.

Mitä nyt muistelen et taiwan tais olla stormin tarvikekahvojen valmistus maa. ja kuinka moni tietää kun ostaa käytetyn pyörän että onko tarvike vai orkkis kahvat tai mis ne on tehty?
useammassa kuin yhdessä viestissäni olen todennut,että hyvin paljon tuotteita valmistetaan halpa maissa kaikkiin pyörämerkkeihin,näissä tapauksissa tilaaja määrittää laatu ja valmistus kriteerit.

mikä taho määrittää näitten kopio versioiden laadun?
tounge.gif
Aika nopeasti noille voi oman laaduntestauksen tehdä riittävällä tarkkuudella. Kahvat kiinni pyörään, puristelee minkä pysty ja siinähän sen näkee, kuinka kahvojen käy.

Ainakin itselläni nuo kiinankahvat herättivät jopa enemmän luottamusta kuin orggikset. Lyhyet kiinalaiset oli katupyörässä (blade) noin 40tkm verran ja nyt on pari kautta ajettu lyhyillä rataa.

Vaikken suostukaan säästämään pyörän turvallisuuteen vaikuttavissa osissa, niin tässä on omasta mielestäni hinta-laatusuhde kohdillaan. Jokainen tietysti tekee omat ratkaisunsa.

itse tilasin TRW;n säädettävät kahvat emc;ltä
hintaan 198 eur!
ei tarvitse jarruttaessa miettiä kahvan kestävyyttä!

hintaan 198 eur!
Ja mulla Titaxin vivut. Kestää värit ja puristelut. Hiukan hinnakkaampi kuin kinkkiversiot, 170€.
Vipstaakit
mieluusti maksaa esim. jarruosista monin kertaisen hinnan
kiina kopioihin verrattuna.
eipä tarvitse miettiä joka jarrutuksessa,että koska napsahtaa
biggrin.gif

hintaan 198 eur!
Ja mulla Titaxin vivut. Kestää värit ja puristelut. Hiukan hinnakkaampi kuin kinkkiversiot, 170€.
Vipstaakit
biggrin.gif
soita hondalle ja kysy missä niiden kahvat valmistetaan
smile_org.gif

jos sä pelkäät ajaessa kaikkea että kohta varmaan menee jalkatappi poikki jos mä pidän jalkaa siinä kun se on tehty kaukoaasiassa tai että onkohan toi mun kytkinvipu nyt varmasti eurooppalaista tekoa..voi morjens..

kannattaa varmaan jäädä kotia..eiku hei sinnekkin on moni kuollu
smile_org.gif

miten alumiini voi murtua jarrutuksessa kun siihen vipuun ei kohdistu valtavia voimia? varsinkaan kun sitä vipua on itte vielä väännelly ja kattellu silmämääräsesti? vai onko se vaan että kaikki kiinasta tuleva on paskaa automaagisesti vai onko se siitä kun se on niin halpaa? koska värjättyjen ja muotoon valettujen metallipalojen pitää maksaa paljon varsinkin kun niitä tehdään miljoona kerralla maassa missä työvoima on käytännössä ilmasta?

hyviä jarrutteluja
smile_org.gif

ainakin omassa pyörässä on jarrut sitä luokkaa että jo parilla sormella puristamalla rupee takanen nousemaan ilmaan, että tuskin siihen kahvaan tarvitsee ikinä mitään älyttömiä puristuksia tehdä. itsekkin koneistajan roolissa tiedän mitä se alumiini kestää ja mitä ei. "kiinan pazzot" pyörääni laitoin ja kertaakaan ajellessa en ole tarvinnut miettiä kestääkö vai ei, kovaa ajoa vaan.

hintaan 198 eur!
Vipstaakit
biggrin.gif
soita hondalle ja kysy missä niiden kahvat valmistetaan
smile_org.gif

jos sä pelkäät ajaessa kaikkea että kohta varmaan menee jalkatappi poikki jos mä pidän jalkaa siinä kun se on tehty kaukoaasiassa tai että onkohan toi mun kytkinvipu nyt varmasti eurooppalaista tekoa..voi morjens..

kannattaa varmaan jäädä kotia..eiku hei sinnekkin on moni kuollu
smile_org.gif

miten alumiini voi murtua jarrutuksessa kun siihen vipuun ei kohdistu valtavia voimia? varsinkaan kun sitä vipua on itte vielä väännelly ja kattellu silmämääräsesti? vai onko se vaan että kaikki kiinasta tuleva on paskaa automaagisesti vai onko se siitä kun se on niin halpaa? koska värjättyjen ja muotoon valettujen metallipalojen pitää maksaa paljon varsinkin kun niitä tehdään miljoona kerralla maassa missä työvoima on käytännössä ilmasta?

hyviä jarrutteluja
smile_org.gif
Montako kertaa olen sanonut,kaikkiin prätkiin osat tuotetaan halpa maissa?tilaajat määrittelevät tekotavan ja laadun, pitääkö vääntää alumiinilangasta?

jos raaka-aine on täyttä kuraa,alumiini murtuu vähäisemmästäkin rasituksesta!

ei tartte nostaa penkistä 200 kg jotta kuran saa poikki!

multa saa ostaa halvalla 2wheels kiinan kahvat zx-14. vuoden vanhat mutta ajamattomat, mustat, mallia lyhyet, kerran sovitettu paikalleen.
Mikäs noissa ei miellyttänyt? Itselle tilasin jotkin vastaavat ja olen mielenkiinnolla odotellut, että minkälaiset rimpulat sieltä tulee... Myyjä ei ollut tuo 2 wheels mutta samaa osastoa, taisi olla aika tarkkaan 50 euroa kuluineen?..

multa saa ostaa halvalla 2wheels kiinan kahvat zx-14. vuoden vanhat mutta ajamattomat, mustat, mallia lyhyet, kerran sovitettu paikalleen.
Mikäs noissa ei miellyttänyt? Itselle tilasin jotkin vastaavat ja olen mielenkiinnolla odotellut, että minkälaiset rimpulat sieltä tulee... Myyjä ei ollut tuo 2 wheels mutta samaa osastoa, taisi olla aika tarkkaan 50 euroa kuluineen?..
liian lyhyet mun makuun ja en saanut tarpeeksi lähelle niitä säädettyä.

liian lyhyet mun makuun ja en saanut tarpeeksi lähelle niitä säädettyä.
Onneksi tilasin pitkät.. ebaysta hommasin. ainut mikä itseä jännää on se et saanko ne milloin..
062802moto_prv.gif

ainut mikä itseä jännää on se et saanko ne milloin.

Joo mie kerkesin laskea 354738 ennenkö ne tuli. Nyt mie olen jo rauhottunu. Pitäs vain keksiä uutta tilattavaa, ko jo on melkein kaikkea.

Tekevät kuulemma jarrulevyjäki. Onkhan hyviä?
en kyllä mitään kiinan levyjä ainakaan laittas,niissä jos on raakaaine vika niin ilmenee lämmonvaihtelun takia kyllä varmasti,volkkarissa oli jotkut motonetin kiinan levyt ja säröjä tuli aika nopeesti , mutta noi kiinan pazzot on kyllä ollut hyvän laatusia,kaatu kawakin parkkiksella eikä napsahtanut poikki vaikka jälkeä tuli kahvan päähän
tounge.gif

Back