Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän me kävästiin pyörähtämässä Motokeitaalla...Juu onneks olkoon vaan, loistava valinta, väriä myöden...![]()
Pakko kysyä että tuliko eilen huristeltua Ylöjärven suunnalla ?? Kattelin ikkunasta että nyt joku juuveli on n***inut mun mopon kun menitte (?) ohi...
Juu kyllä modeja pitäs tehdä, mutta taidanpa säästää ne pitkiä talvi-iltoja varten. Vähän värillistä vilkkua, jotain sliparia, jne jne...Upeen näkönen vekotin, ja hyvän värinenkin!Sitten vaan modeja tekemään koska eihän vakiona mihinkään kulje...![]()
![]()
Onkos muuten ihan bränikkä?
Loppuunajettu lousku --> vaihtoon!Juu kyllä modeja pitäs tehdä, mutta taidanpa säästää ne pitkiä talvi-iltoja varten. Vähän värillistä vilkkua, jotain sliparia, jne jne...Upeen näkönen vekotin, ja hyvän värinenkin!Sitten vaan modeja tekemään koska eihän vakiona mihinkään kulje...![]()
![]()
Onkos muuten ihan bränikkä?
Melkein bränikkähän toi on, 1455km oli mittarissa kun hain mopon.
Oli näyttävästi ilmottautunut Motoparkin ajoihin jo...koitahan pitää toi pystyssä ny![]()
Nooh ei se peräkkäisillä kerroilla kaaduOli näyttävästi ilmottautunut Motoparkin ajoihin jo...koitahan pitää toi pystyssä ny![]()
![]()
Motoparkkiin pitäs lähtee hidasteleen vaanEn edes yritä päästä mihinkään yybersuorituksiin. Jos nyt vähän sais tuntumaa tohon pyörään siellä, niin se riittää.![]()
"jos mä nyt kuitenkin kävisin ihan yhden vedon kokeilee tuol nopees ryhmäs"... wrooooooooooooooom !Motoparkkiin pitäs lähtee hidasteleen vaanEn edes yritä päästä mihinkään yybersuorituksiin. Jos nyt vähän sais tuntumaa tohon pyörään siellä, niin se riittää.![]()
Kyllä mä vaihdan paremmat renkaat heti kun noi kulahtaa pois. Diablo Corsat laitan alle seuraavaks. Nyt vaan ei oo varaa ostella uusia renkaita kun pitäs vielä uus nahkapuku hankkia ennen tota Motoparkin keikkaa.Onnea uudesta pyörästä ja hyvä että tulit järkiisi lopulta niiden kuutioiden suhteen!
Laita suosiolla heti paremmat renkaat, vaikka Supercorsat alle. Mulla on medium seos takana ja ajettu ~3tkm ja kulutuspintaa on vielä yli puolet jäljellä, elikkäs sillä pääsee näköjään ~6-7tkm, eturenkaalla selvästi enemmän vaikka on soft seos (ajo 1/3 rataa, 2/3 katua).
Eli ainakaan mun mielestäni ei ole mitään järkeä ajella huonommalla renkaalla jos rataa vähänkin harrastaa. Esim. se vakio BT-014 oli loppu ~7.5tkm.
-Teemu
ja kops!"jos mä nyt kuitenkin kävisin ihan yhden vedon kokeilee tuol nopees ryhmäs"... wrooooooooooooooom !Motoparkkiin pitäs lähtee hidasteleen vaanEn edes yritä päästä mihinkään yybersuorituksiin. Jos nyt vähän sais tuntumaa tohon pyörään siellä, niin se riittää.![]()
En ole itse sillä BT-014:lla radalla ajanut. Kyllä sillä ilmeisesti ihan kohtuu lujaa voi ajaa/polvi maassa vetää, niin olen jostain arvosteluista lukenut (tätä ei olisi varmaankaan pitänyt ääneen sanoa sulleKyllä mä vaihdan paremmat renkaat heti kun noi kulahtaa pois. Diablo Corsat laitan alle seuraavaks. Nyt vaan ei oo varaa ostella uusia renkaita kun pitäs vielä uus nahkapuku hankkia ennen tota Motoparkin keikkaa.Onnea uudesta pyörästä ja hyvä että tulit järkiisi lopulta niiden kuutioiden suhteen!
Laita suosiolla heti paremmat renkaat, vaikka Supercorsat alle. Mulla on medium seos takana ja ajettu ~3tkm ja kulutuspintaa on vielä yli puolet jäljellä, elikkäs sillä pääsee näköjään ~6-7tkm, eturenkaalla selvästi enemmän vaikka on soft seos (ajo 1/3 rataa, 2/3 katua).
Eli ainakaan mun mielestäni ei ole mitään järkeä ajella huonommalla renkaalla jos rataa vähänkin harrastaa. Esim. se vakio BT-014 oli loppu ~7.5tkm.
-Teemu
Mimmonen toi BT014 on radalla??
Enhän mä polvi maassa...En ole itse sillä BT-014:lla radalla ajanut. Kyllä sillä ilmeisesti ihan kohtuu lujaa voi ajaa/polvi maassa vetää, niin olen jostain arvosteluista lukenut (tätä ei olisi varmaankaan pitänyt ääneen sanoa sulle).![]()
No, itse en kyllä tohtisi niillä ajella ollenkaan nopean ryhmän vauhteja. Varmaan keskimäärin keskiryhmän vauhdeissa ihan ok![]()