• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kilo iloa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mekanik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mekanik

New member
Noniin, edesmenneen 750 tilalle tuli sitten 1000
062802jumpie_prv.gif
Eilen kävästiin hakemassa se pois Espoon RM Heinolta. On se vaan aika peli... Kulkee hieman erilailla kun seiskapätkä!
eek.gif

Mutta tässäpä kuvatus kikottimesta:

1151676905gsxr1.jpg

Kauan ei tarttenu ilman pyörää pyöriä! Onneksi olkoon uudesta kulkimesta, pidä se ehjänä
tounge.gif
wink.gif

Upeen näkönen vekotin, ja hyvän värinenkin!
thumbs-up.gif
Sitten vaan modeja tekemään koska eihän vakiona mihinkään kulje...
biggrin.gif

Onkos muuten ihan bränikkä?

Juu onneks olkoon vaan, loistava valinta, väriä myöden...
033102beer_1_prv.gif

Pakko kysyä että tuliko eilen huristeltua Ylöjärven suunnalla ?? Kattelin ikkunasta että nyt joku juuveli on n***inut mun mopon kun menitte (?) ohi...

voi morjes! tuollaiseen kun olisikin joskus varaa laittaa... se on kuuluisasti nätti kun possu pienenä - kilon kokoisena.
tounge.gif
bowdown.gif
thumbs-up.gif

thumbs-up.gif
biggrin.gif

Juu kyllä modeja pitäs tehdä, mutta taidanpa säästää ne pitkiä talvi-iltoja varten. Vähän värillistä vilkkua, jotain sliparia, jne jne...

Melkein bränikkähän toi on, 1455km oli mittarissa kun hain mopon.

thumbs-up.gif
biggrin.gif

Juu kyllä modeja pitäs tehdä, mutta taidanpa säästää ne pitkiä talvi-iltoja varten. Vähän värillistä vilkkua, jotain sliparia, jne jne...

Melkein bränikkähän toi on, 1455km oli mittarissa kun hain mopon.
Loppuunajettu lousku --> vaihtoon!
tounge.gif

Nythän toi sopii sen äreän ranskattaren viereen parkkiin, kun on samis värit...
062802moto_prv.gif

koitahan pitää toi pystyssä ny
thumbs-up.gif
Oli näyttävästi ilmottautunut Motoparkin ajoihin jo...
biggrin.gif
Nooh ei se peräkkäisillä kerroilla kaadu™

Ei vaan, hyvähän se on noita radalla tinttailla harjotellessa. Liikenteessä tuhot menevät helpommin henkilövahinkoihin. Ei muutakuin onnea mekanik perkuleen hienolle pyörälle, väri ois vaan voinu olla toisenmoinen ehkä :> Tosin mä en oo koskaan ollu oikein noiden punasävysten pyörien perään...

Motoparkkiin pitäs lähtee hidasteleen vaan
biggrin.gif
En edes yritä päästä mihinkään yybersuorituksiin. Jos nyt vähän sais tuntumaa tohon pyörään siellä, niin se riittää.

Onnea uudesta pyörästä ja hyvä että tulit järkiisi lopulta niiden kuutioiden suhteen!

Laita suosiolla heti paremmat renkaat, vaikka Supercorsat alle. Mulla on medium seos takana ja ajettu ~3tkm ja kulutuspintaa on vielä yli puolet jäljellä, elikkäs sillä pääsee näköjään ~6-7tkm, eturenkaalla selvästi enemmän vaikka on soft seos (ajo 1/3 rataa, 2/3 katua).

Eli ainakaan mun mielestäni ei ole mitään järkeä ajella huonommalla renkaalla jos rataa vähänkin harrastaa. Esim. se vakio BT-014 oli loppu ~7.5tkm.

-Teemu

Onnea uudesta pyörästä ja hyvä että tulit järkiisi lopulta niiden kuutioiden suhteen!

Laita suosiolla heti paremmat renkaat, vaikka Supercorsat alle. Mulla on medium seos takana ja ajettu ~3tkm ja kulutuspintaa on vielä yli puolet jäljellä, elikkäs sillä pääsee näköjään ~6-7tkm, eturenkaalla selvästi enemmän vaikka on soft seos (ajo 1/3 rataa, 2/3 katua).

Eli ainakaan mun mielestäni ei ole mitään järkeä ajella huonommalla renkaalla jos rataa vähänkin harrastaa. Esim. se vakio BT-014 oli loppu ~7.5tkm.

-Teemu
Kyllä mä vaihdan paremmat renkaat heti kun noi kulahtaa pois. Diablo Corsat laitan alle seuraavaks. Nyt vaan ei oo varaa ostella uusia renkaita kun pitäs vielä uus nahkapuku hankkia ennen tota Motoparkin keikkaa.

Mimmonen toi BT014 on radalla??

-Teemu
Kyllä mä vaihdan paremmat renkaat heti kun noi kulahtaa pois. Diablo Corsat laitan alle seuraavaks. Nyt vaan ei oo varaa ostella uusia renkaita kun pitäs vielä uus nahkapuku hankkia ennen tota Motoparkin keikkaa.

Mimmonen toi BT014 on radalla??
En ole itse sillä BT-014:lla radalla ajanut. Kyllä sillä ilmeisesti ihan kohtuu lujaa voi ajaa/polvi maassa vetää, niin olen jostain arvosteluista lukenut (tätä ei olisi varmaankaan pitänyt ääneen sanoa sulle
biggrin.gif
).

No, itse en kyllä tohtisi niillä ajella ollenkaan nopean ryhmän vauhteja. Varmaan keskimäärin keskiryhmän vauhdeissa ihan ok
smile_org.gif

En ole itse sillä BT-014:lla radalla ajanut. Kyllä sillä ilmeisesti ihan kohtuu lujaa voi ajaa/polvi maassa vetää, niin olen jostain arvosteluista lukenut (tätä ei olisi varmaankaan pitänyt ääneen sanoa sulle
biggrin.gif
).

No, itse en kyllä tohtisi niillä ajella ollenkaan nopean ryhmän vauhteja. Varmaan keskimäärin keskiryhmän vauhdeissa ihan ok
smile_org.gif
Enhän mä polvi maassa...
lookaround_orig.gif

No sehän riittää koska tarkoitus ei todellakaan oo ajella lujaa... Vielä!
biggrin.gif

Back