G
Guest
Guest
Te ketkä olette kilpailleet tai kilpailette edelleen niin mitä kilpuriin on kannattava ostaa, siis kaikkien katteiden ja muiden pikkunippeleiden lisäksi? Siis luokkana olisi Superstock 600 ja tarkoituksena olisi pitää pyörä lähes vakiona, mutta osia jotka tunuvat että tuovat lisää tehoa esim. luin täältä jostain että pelkkä rattaiden vaihto tuntuu että pyörään tulisi n.+10hp! Elikkä kaikkia tuonlaisia kikkoja jolla "lisätään" tehoja vaikka tehot eivät nousekkaan!(taikka sitten jotain hyödyllistä jolla parannetaan kestävyyttä). ja siis tarkoituksena olisi ostaa uusi pyörä ja laittaa sitä hiukan eikä ostaa käytettyä kilpuria, vaikka voisi olla parempi idea.
Ja vielä että jos tai kun kaadutte niin kaadutteko/kaadutaanko yleensä tosi kovista vauhdeista saamalla vaikka highsiderin, jarrutuksen tultaessa vai aivan kävelyvauhdissa kun pyörä on todella kallellaan esimerkki paikkana vaikka Alastaron viimeinen kurvi? Ja kuinka usein porukat loukkaantuu?
Kyselen koska olen vasta täyttämässä 18 niin kuulun "pappabetalar" kategoriaan! Äija vaan sanoo aina kun ehdotan RR:än ajamista että se on tyhmää kun siinä aina lokkaantuu ja että ei ole montaa RR kusika jolla ei ole paikat murtunut, ja jatkaa että tuu mun kanssa Dolomiiteille (tai ylipäätään Alpeille), siel on oikeesti siistii ajaa! Ja sitten että jos haluan ajaa tunnin niin joudun ruuvaa pyörää tyylii 10 tuntii, miten pitää paikkansa sen suhteen jos on lähes vakio 600:nen? Itse olen rataajon puolella mutta tarvisin jotain hyviä faktoja esim. loukkantumisista että saisin taivutettua ukon! (se on ajanut kilpaa monta vuotta, mutta kylläkin 4 pyöräisillä että kyllä se ainakin ymmärtää kilpaajo haluni)
Ja vielä että jos tai kun kaadutte niin kaadutteko/kaadutaanko yleensä tosi kovista vauhdeista saamalla vaikka highsiderin, jarrutuksen tultaessa vai aivan kävelyvauhdissa kun pyörä on todella kallellaan esimerkki paikkana vaikka Alastaron viimeinen kurvi? Ja kuinka usein porukat loukkaantuu?
Kyselen koska olen vasta täyttämässä 18 niin kuulun "pappabetalar" kategoriaan! Äija vaan sanoo aina kun ehdotan RR:än ajamista että se on tyhmää kun siinä aina lokkaantuu ja että ei ole montaa RR kusika jolla ei ole paikat murtunut, ja jatkaa että tuu mun kanssa Dolomiiteille (tai ylipäätään Alpeille), siel on oikeesti siistii ajaa! Ja sitten että jos haluan ajaa tunnin niin joudun ruuvaa pyörää tyylii 10 tuntii, miten pitää paikkansa sen suhteen jos on lähes vakio 600:nen? Itse olen rataajon puolella mutta tarvisin jotain hyviä faktoja esim. loukkantumisista että saisin taivutettua ukon! (se on ajanut kilpaa monta vuotta, mutta kylläkin 4 pyöräisillä että kyllä se ainakin ymmärtää kilpaajo haluni)