Earthend
New member
Noin puhuu todellinen optimistiHyvällä säkällä ja muutamalla uhratulla illalla toi ois mahdollista saada läjään ens keskiviikon motoparkkia varten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noin puhuu todellinen optimistiHyvällä säkällä ja muutamalla uhratulla illalla toi ois mahdollista saada läjään ens keskiviikon motoparkkia varten![]()
Sitähän Jarkko todella onNoin puhuu todellinen optimistiHyvällä säkällä ja muutamalla uhratulla illalla toi ois mahdollista saada läjään ens keskiviikon motoparkkia varten![]()
![]()
Joo, ei se niputus mitään, mut osien ja koneistustöiden aikataulu. Venttiilit nyt hioo itsekin, mutta tiivistesarjan ja venttiilinsäätöpalojen aikatauluista homma lähinnä onkin kiinniKevyesti.. jos oikein tosissaan alkaa niputtamaan, niin tollasen kattilan kasaa tunneissa. Jos siis osat on ja niitähän näytti olevan.![]()
Minkä halkaisialla tarviit, mulla on laserin killerit edelleen. Ellen väärin muista niin ne on 52 mm.sanoi:varmaan pitää noisekillerikin tohon väsätä/ostaa.
Toi on ovaalin muotonen toi uus änkkäri...Minkä halkaisialla tarviit, mulla on laserin killerit edelleen. Ellen väärin muista niin ne on 52 mm.sanoi:varmaan pitää noisekillerikin tohon väsätä/ostaa.
+1Tsemppiä mulle siis!![]()
Ihme sissi! Muista nyt vi**u kuitenkin pyörittää kampuran päästä avaimella konetta ihan vaikka monta kierrosta (tulpat irti), ennekun lyöt tulille. Varmuuden vuoks. Oot pannu aika äkkiä kasaan.No niin... taas on ropattu. Töissä meni kuuteen asti, mutta tuleehan sitä ropausaikaa kun vähän venyttää päivää![]()
Nyt ois kone läjässä ja öljyt sisällä. Huomenna tarvii laittaa vedet koneeseen, tulpat, ilmanputsari ja tankki kiinni, niin voi koitella käyntiin. Sit pitää vielä käydä väsäämässä adapteri uudelle sliparille ja varmaan jonkinlainen noisekillerikin tosiaan tarvii tehdä. Sit vaan katteet kiinni ja menoks. Sillä edellytyksellä, että toi kone toimii... Kaikki meni kasaan ihan niinkun pitää, ei mitään ongelmia. Aikaa tuhraantu vaan pirusti ku tein kaiken hissuksiin ja putsailin osat tarkasti.
Venttiilinsäätöpalat ei osunu ihan kohdalleen silleen ku piti, isoja rakoja on niin paha mitata ku joutuu käyttämään paksuja liuskoja. Mut rajojen sisällä on kaikki. Pitänee silti vähän seurailla normaalia taajempaan mitä noille alkaa tapahtumaan.
Koko mällin syy saattaa olla yläpäästä katkennut venttiili. Parista venttiilistä nimittäin puuttu yläpää kokonaan, eikä ois kuulemma ensimmäinen kerta ku näin käy. Fiksuinta ois ollu vaihtaa ihan uudet venttiilit koneeseen, mut laitoin koneeseen käytetyt ja "säästin". Saas nähä kuinka kauan pääsee ennen seuraavaa venttiilirikkoa... Männän keskellä ollu reikä oli selkeesti kuitenkin ylhäältä päin tullu isku, joka oli irrottanu palan. Aukon reunat oli vaan sulanu, niin et se näytti siltä kuin pala ois lähteny alhaalta ylöspäin.
Huomenna lisää, jos vaikka nukkuis vähä välillä![]()
Muistin. Monta kertaaIhme sissi! Muista nyt vi**u kuitenkin pyörittää kampuran päästä avaimella konetta ihan vaikka monta kierrosta (tulpat irti), ennekun lyöt tulille. Varmuuden vuoks. Oot pannu aika äkkiä kasaan.
Ai hittolainen.. Tuosta voi olla jo vähän ylpeä. Sit vaan radalle takaskuinka hommassa sitten lopulta kävi...
Edit: No niin! Laitoin videon serverille ja se on ladattavissa. Tässä -> linkki videoon <-