Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, tuttu putki on, kiitokset siitä. Meni vieläpä läpi melumittauksesta ilman killeriä. Ihmettelen kyllä suuresti, sillä ainakin kovempaa ajettaessa äänet oli kyllä aikalailla muhkeatIts aliiiiiiiiiiiiiive!Näinkö ihan häröjä vai oliko siellä tutunnäkönen Remus kiinni?![]()
![]()
Jaa meni vai...!?Meni vieläpä läpi melumittauksesta ilman killeriä. Ihmettelen kyllä suuresti, sillä ainakin kovempaa ajettaessa äänet oli kyllä aikalailla muhkeat![]()
Joo, nopeesti laskeskelin,m että mä oon ajanu tolla nyt about 4-5 tuntia ja korjannu noin kymmenkertaisen määrän... Eli aika huonolla suhteella tällä hetkellä menee toi ropaus-/ajokerroin. Mut toivotaan, että se tästä paranee kun nakutus saadaan kuriin.Taitaa tässäkin tapauksessa pyörän korjaaminen olla iso osa sitä harrastusta.... Onhan koneiden ropaamisessa hauskuutensakin, mutta enemmän siitä tulis
, kun koko ajan sais olla jotain paikkaamassa
. Toivottavasti Kasawika käy ja kukkuu jatkossa ongelmitta
!![]()
Just kattelin et aika tilavalta näyttää tossa kuvassa. Mut aika hilkulla oli kuitenkin. Nakkisormet, nakkisormetNo onko tuo edes ahdas?![]()
En uskaltanu sen tarkemmin katella. Eikä sinne oikein kunnolla pimeessä nähnytkään.oliko kampura vielä kondiksessa?
Vaikuttaa ne siten että mekaanisessa nokassa on aina lähtö ja saattorampit, jotka saattaa "sievästi" venttiilin liikkeelle ja takaisin ylös. Jos välys on liian iso ei rampit toimi loppuun asti oikein ja venttiili osuu seetiin liian nopeasti ja voimakkaasti.sanoi:eikä tullu mieleen sitäkään miten pielessä olevat välykset vois vaikuttaa