Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä lähtisin kyllä tälle linjalle, mutta onnea vaan matkaan.Ehkä tiettyjä asioita voisi jättää tekemättä vaikka lemmikeistä pitääkin![]()
Kuurot kissat kyllä uskaltaa. Meillä oli joskus tallilla valkonen kuuro kissa. Käpälällä haro kulmahiomakoneen kipinäsuihkua.Laitahan kuva näytille (ilmeisesti piti ollakin, muttei näy)Minun 3-vuotias 3,8 kiloa painava reissukaverini tekee matkaa rintarepussa (kennelkaupasta ostettu) ja viihtyy vallan mainiosti reissussa. Eipä tahdo yksin edes minua ajelulle mokoma päästää.![]()
Isäni kertoi legendaa nuoruudestaan omasta valkoisesta kuurosta kissastaan. Kissa tykkäsi olla mopon kyydissä siinä edessä (ilman mitään reppuja tai kuljetusjuttuja). Pisti vain päätä matalammaksi kun vauhti nousi. Tosin ei nyt kauheista vauhdeista ollut kyse. Tiedä sitten onko totta vai vaan legendaa![]()
sanoi:Kuten lehtijutustakin ilmenee on se Giwin laukku jossa on polykarbonaatista tehty korotuspala välissä. Jopa modifioijan nimikin on mainittu (Kimmo Riski). Kyselepä Senjalta lisää.
Luehan tuo ylempi teksti.Oliskohan jollain lainata/vuokrata 4kg jackrusselille sopivaa koiran kuljetukseen sopivaa tankkilaukkua, että vois testata mitä koira tykkää ennen investointia?
Asustelen Vantaalla ja voisin tulla lainailemaan laukkua about 50km säteellä...
Laita privaa jos kiinnostaa.
Ootko joku koirakuiskaaja kun väität et koira ei voi pitää mp:n kyydissä olosta, pistäväthän monet koirat liikkuvan auton ikkunastakin päänsä pihalle, tuskin sitä tekevät jos eivät siittä pidä taikka siedä... Ja milläs lailla se koiran terveys vaarantuu kyydissä olosta, voihan sitä kävellenkin kotilon alle jäädä, kotilollakin voi ajaa pahan kolarin jne...Ei ei ja vielä kerran ei.
Ihmisen pitää päästä toteuttamaan itseään jopa oman lemmikkinsä terveyden uhalla.
Ei se mitä lemmikki siitä pitää, mutta näyttäähän se hassulta ja saa toisilta typeryksiltä ihailevia katseita![]()
Luin kyllä aikaisemmat viestit.Luehan tuo ylempi teksti.Oliskohan jollain lainata/vuokrata 4kg jackrusselille sopivaa koiran kuljetukseen sopivaa tankkilaukkua, että vois testata mitä koira tykkää ennen investointia?
Itse olen myös miettinyt koiran kuljetusta moottoripyörällä, mutta enpä vielä ole löytänyt sopivaa perävaunua tai vaihtoehtoisesti "koppia/koppaa" kuljettajan taakse asennettavaksi, joten vielä on homma suunnitteluvaiheessa.
Tankin päälle ei tulisi mieleenikään koiraa laittaa, ei ole kiva kun hätäjarrutuksen seurauksena koira rutistuu kuskin ja tankin väliin :|
Voi toki pitää, ei siinä mitään. Vie se lenkille ja mieti kummasta se pitää enemmän?Ootko joku koirakuiskaaja kun väität et koira ei voi pitää mp:n kyydissä olosta, pistäväthän monet koirat liikkuvan auton ikkunastakin päänsä pihalle, tuskin sitä tekevät jos eivät siittä pidä taikka siedä... Ja milläs lailla se koiran terveys vaarantuu kyydissä olosta, voihan sitä kävellenkin kotilon alle jäädä, kotilollakin voi ajaa pahan kolarin jne...Ei ei ja vielä kerran ei.
Ihmisen pitää päästä toteuttamaan itseään jopa oman lemmikkinsä terveyden uhalla.
Ei se mitä lemmikki siitä pitää, mutta näyttäähän se hassulta ja saa toisilta typeryksiltä ihailevia katseita![]()
Luehan tuo ylempi teksti.Oliskohan jollain lainata/vuokrata 4kg jackrusselille sopivaa koiran kuljetukseen sopivaa tankkilaukkua, että vois testata mitä koira tykkää ennen investointia?
Itse olen myös miettinyt koiran kuljetusta moottoripyörällä, mutta enpä vielä ole löytänyt sopivaa perävaunua tai vaihtoehtoisesti "koppia/koppaa" kuljettajan taakse asennettavaksi, joten vielä on homma suunnitteluvaiheessa.
Tankin päälle ei tulisi mieleenikään koiraa laittaa, ei ole kiva kun hätäjarrutuksen seurauksena koira rutistuu kuskin ja tankin väliin :|
Veisin kyllä mut ei oo löytynyt sopivaa tankkilaukkua tai rintareppua riisenilleVoi toki pitää, ei siinä mitään. Vie se lenkille ja mieti kummasta se pitää enemmän?
Kuljeta sä vaan koiraas, urpoa hommaa se silti mun mielestä on. Ei siinä koiran hyvin vointia sen kummemmin ajatella vaan sitä miten mukavalta se näyttää toisten pussihousu pässien silmissä kun meidän luffe menee prätkällä.![]()
Vedosta ne sen koirankin korvat kärsii aivan kuten omasikin![]()