Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehtottomasti, eihän me enään koskaan lähdetä kokkareille ilman lettupannua.Kokkohan on joka kesän pakollinen![]()
Onkos Jyväskylän porukalla lettukestit? Jos taas "sattuis sopivalla hetkellä ohikulkemaan"![]()
Joo, kuulin puhelimitsekin huhua lettupannusta (toihan J terkut vai joko unohti?)Ehtottomasti, eihän me enään koskaan lähdetä kokkareille ilman lettupannua.Käy sit kattomassa, jos riittäis sullekin.![]()
![]()
Taitaa oma telttipaikka löytyä aika läheltä Ankin & kumppaneiden leiriä (ainakin toivottavasti suunnistus onnistuu...), niin ei tarvitse letun perässä taivaltaa yhtä pitkää matkaa kuin viime Kokossa (tai itse asiassa Timonhan kävi erikseen hakemassa, kun ensin olin kierolla tavalla varmistanut toiminnan kännykkäni hukkaamalla).Joo, kuulin puhelimitsekin huhua lettupannusta (toihan J terkut vai joko unohti?)Ehtottomasti, eihän me enään koskaan lähdetä kokkareille ilman lettupannua.Käy sit kattomassa, jos riittäis sullekin.![]()
Olihan teidän "baarissa" niin hyvä palvelu viimeksi, että varmaan ihan pakko tulla notkumaan kulmille *menee treenaa hajuaistia kohdalleen*![]()
![]()
Saatetaan muuten törmäillä jo menomatkalla, taitaa reittivalinta olla jotakuinki sama, ainaki osan matkaa![]()
tulossa ollaan. tähdätäänkö taas samaan paikkaan? ps. jokos olet saanut hommattua vapaata?Jep jep!! Näillä näkymin tulossa ollaan, tosin vasta aika myöhään pe-iltana, työt kun haittaa harrastusta.
Onko .Orgin porukalla taas mökki hommattuna? Voisi käydä taas bongaamassa pari uutta naamaa nimimerkin takaa, tai voihan niitä viimekesältä tuttujakin naamoja bongailla![]()
![]()
Ei ole vielä vapaata. Perjantaina pääsee lähteen vasta iltavuoron jälkeen. Lauantai ja Sunnuntai pitäis hoitaa vapaaksi ja Maanantaina taas aamuksi töihintulossa ollaan. tähdätäänkö taas samaan paikkaan? ps. jokos olet saanut hommattua vapaata?Jep jep!! Näillä näkymin tulossa ollaan, tosin vasta aika myöhään pe-iltana, työt kun haittaa harrastusta.
Onko .Orgin porukalla taas mökki hommattuna? Voisi käydä taas bongaamassa pari uutta naamaa nimimerkin takaa, tai voihan niitä viimekesältä tuttujakin naamoja bongailla![]()
![]()
Ei ole tullut J:ltä terkkuja, tai en ainakaan muista sellaista.Joo, kuulin puhelimitsekin huhua lettupannusta (toihan J terkut vai joko unohti?)Ehtottomasti, eihän me enään koskaan lähdetä kokkareille ilman lettupannua.Käy sit kattomassa, jos riittäis sullekin.![]()
Olihan teidän "baarissa" niin hyvä palvelu viimeksi, että varmaan ihan pakko tulla notkumaan kulmille *menee treenaa hajuaistia kohdalleen*![]()
![]()
Saatetaan muuten törmäillä jo menomatkalla, taitaa reittivalinta olla jotakuinki sama, ainaki osan matkaa![]()
Joo-o, mää oon se kaveri jolla on kalja kädessä...Ilmatieteenlaitoksen mukaan säätkin suosiiVissiin joutuu polttamaan taas nahkansa, mutta ei se mitn!![]()
Niin, voiko Orgin porukkaa bongata jostain mökistä?? Laittakaa vaikka jotain tuntomerkkejä, niin voi tulla raatailemaan joskus yön tunteina.![]()
Joo saihan sitä miestä hetken metästää että sai toimitettua kännykän oikeaan paikkaan ja sai miehen raahattua letuille.Taitaa oma telttipaikka löytyä aika läheltä Ankin & kumppaneiden leiriä (ainakin toivottavasti suunnistus onnistuu...), niin ei tarvitse letun perässä taivaltaa yhtä pitkää matkaa kuin viime Kokossa (tai itse asiassa Timonhan kävi erikseen hakemassa, kun ensin olin kierolla tavalla varmistanut toiminnan kännykkäni hukkaamalla).![]()
![]()