Joo ja makkaraa, että jaksaa lukea ja täyttää niitä sudokuja ja ristikoita.Muistetaanpas sitten ottaa mukaan paljon lukemista, ristikkolehtiä ja sudokuja.![]()
![]()
e: On muuten MAHTAVA ilma!! Ainakin tässä ~100km päässä Himangasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ja makkaraa, että jaksaa lukea ja täyttää niitä sudokuja ja ristikoita.Muistetaanpas sitten ottaa mukaan paljon lukemista, ristikkolehtiä ja sudokuja.![]()
![]()
Mua kiinnostais kans tietää jos kävis päiväseltään mutkan ajeleen siellä päinNiin, että maksaakos se, jos vain sujahtaa hetkeksi paikan päälle, juo kaffit ja moikkaa tuttuja enne pois lähtöä?
Kontio heinäkuussa...Onhan tässä Yyteri vielä elokuussa, kuulemma kaikista paras kaikista kokoontumisista. Sinnekin menossa tietenkin. Ja Kalajoki heinäkuun alussa. Se tosin on piikkimiitti.
Eli minä olin kuin olinkin paikallaMinkälainen pyörä sinulla oli? Ajattelin vain tuon allekirjoituksen perusteella, että jos oli musta K7 Giksu missä numero 8 niin se ainakin nähtiin siellä alueella.
Hahaa, minäpä myös muistan tuon Cannonball Bike Run pyörän. Olitteko te siinä puolijoukkueteltassa? Mun telttapaikka oli siinä ihan lähellä sen grillipaikan vieressä.
1) Miksi niitä mopoja pitää huudattaa niin että se hakkaa rajoittimeen. Joku jossain huudatti omaansa ja sitten jonku piti "vastata" ettei jää huonommaksi. Sama tapahtuu toki joka miitissä, mutta en vieläkään ymmärrä sen tarkoitusta. Välillä ärsytti se huudatus kun ei edes omaa ääntään kuullut.
2) Miksi pitää rikkoa yhteisiä tiloja? Lauantai-aamuna oli miestenvessan ovi ja puoli seinää tempaistu irti.
ei tee tiukkaakaan keskimääräiselle varusmiespalveluksen suorittaneelle kansalaiselle...Itseltä jäi se vessa käyttämättä tuon takia, mutta kyllä siellä näkyi joku pesevän hampaitaan kun toinen istui vieressä krapulapaskalla.