Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Thundercattiin saa kyllä kaikkea tarvikkeena, öljyfilsua, ilmansuodatinta, jarrupalaa, ketjua ja ratasta... Alkuperäisiä ei edes kannata käyttää, ei ne välttämättä yhtään parempia ole, maksaa enemmän. Toisaalta kannattaa kuitenkin katsoa, että esim. öljyfiltteri on jotakin tunnettua merkkiä, esim K&N.mistäs kannattaa K&N filtteriä kysellä ? löytyykö muualta kuin kehä kolmosen sisäpuolelta (Lahti, Hyvinkää ..?)
Tuu tänne, TÄSSÄ hyvä syy...Aattelin muutenkin muuttaa pois täältä, kuolkoot kiskurit mun puolesta vaikka nälkhään.![]()
Tuolla niitä Orgin omassa shopissa ainakin on myynnissä. En sitten tiedä löytyykö pyörääsi sopivaa.mutta kuka peijjooni myy K&N filttereitä Suomessa. olen vissiin kehno googlettamaan kun ei löytynyt kuin yksi toimittaja ja sekään ei enää myy niitä oikeesti. valaiskaa nyt haja-asutusalueen asukkia...
sanoi:kaasunalle Lähetetty Tammi. 27 2005,09:13
--------------------------------------------------------------------------------
Lainaa (xjrrrrräyh @ Tammi. 26 2005,15:06)
Aattelin muutenkin muuttaa pois täältä, kuolkoot kiskurit mun puolesta vaikka nälkhään.
Tuu tänne, TÄSSÄ hyvä syy...