• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kortti lähti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mekanik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tyly syyttäjä toivotavasti ei tuu lisää ajokieltoo.  
sad_orig.gif
mut pääasia lienee että tietää milloin asia käsitellään. Mäkin saan korttini takas ihan kuun lopussa, tiedä vaikka ajaisin oikein  Tampereelle saakka. Niin ja jos kerkkeet saada kortin takas tarjoon kahvit.  
biggrin.gif
Jeps! Pitää toivoo parasta ja pelätä pahinta! Jos saan kortin niin mennää vaan kahvitteleen sitten
smile_org.gif

Tyly syyttäjä toivotavasti ei tuu lisää ajokieltoo.  
sad_orig.gif
mut pääasia lienee että tietää milloin asia käsitellään. Mäkin saan korttini takas ihan kuun lopussa, tiedä vaikka ajaisin oikein  Tampereelle saakka. Niin ja jos kerkkeet saada kortin takas tarjoon kahvit.  
biggrin.gif
Jeps!  Pitää toivoo parasta ja pelätä pahinta!  Jos saan kortin niin mennää vaan kahvitteleen sitten  
smile_org.gif
Suora lainaus tekstistä? "Mekanikin menettely... " Jätkän oikee nimi on MEKANIK?!
tounge.gif

Eivaan, vaikka siinä noin lukee, ei se "pahaa" tarkoita. Itselläni oli syytteessä sama juttu, mutta aikaisemmin kärsityn parin viikon ajokiellon lisäksi ei tullut lisää ja sakotkin vähenivät 200€ alkuperäisestä lappusesta.

Eivaan, vaikka siinä noin lukee, ei se "pahaa" tarkoita. Itselläni oli syytteessä sama juttu, mutta aikaisemmin kärsityn parin viikon ajokiellon lisäksi ei tullut lisää ja sakotkin vähenivät 200€ alkuperäisestä lappusesta.
Ai saakeli, olipas sulla tuuria kerrakseen! Kävispä itelle samanmoisesti
ni ei tarttis kanittaa telkkarii!
crazy.gif

edit:
Ai niin, mistä Hki alueelta voi tiedustella syyteprojektin etenemistä?

Sorry, ei mitään sympatioita siihen suuntaan...
niinku ite totesit, oma moka!
cool.gif
Kukapa sympatioitasi on kalastellutkaan?  
wink.gif
Veit jalat suustani...  
tounge.gif
Kuhan jaoin tämän antoisan kokemuksen muiden pärräilijöiden kanssa toivoen että muut oppisivat virheeni kautta... Tai jotain  
biggrin.gif
No ei nää tyypit nyt siltä kuulosta että ne ottais opikseen..
Mut sama mulle, kunhan ette mun kanssa sit kolaroi ettekä totaalisesti pilaa motoristien mainetta...
tounge.gif

Hyvää ajokesää..!!
062802moto_prv.gif

Sorry, ei mitään sympatioita siihen suuntaan...
niinku ite totesit, oma moka!
cool.gif
Kukapa sympatioitasi on kalastellutkaan?  
wink.gif
Veit jalat suustani...  
tounge.gif
Kuhan jaoin tämän antoisan kokemuksen muiden pärräilijöiden kanssa toivoen että muut oppisivat virheeni kautta... Tai jotain  
biggrin.gif
No ei nää tyypit nyt siltä kuulosta että ne ottais opikseen..
Mut sama mulle, kunhan ette mun kanssa sit kolaroi ettekä totaalisesti pilaa motoristien mainetta...
tounge.gif

Hyvää ajokesää..!!
062802moto_prv.gif
Kyllä kolarit kuuluu tähän harrastukseen. Sama kuin skimbahommissa, jos ei kaadu, ei ole yrittänyt tarpeeksi.

Kaato kesässä pitää mielen virkeänä ja vakuutusmaksut koholla. -Vanha Raamatun sanonta.

Vittu jee jee! Tuomio tuli...

40 päiväsakkoo á 6e kappale ja ajokieltoo 30.9 saakka!!
mad.gif
Vastahan mä oon ollu reilu 1 1/2 kuukautta ajokiellossa.

Aika helevetin järjetön tuomio mun mielestä.
033102ass_1_prv.gif
koko oikeuslaitokselle!!!

No on aika idioottimainen, varsinkin kun vertaa että samasta rikkeestä saa noinkin eriarvoisen tuomion kun mitä täällä on kuullut... Valita korkeemmalle
tounge.gif

Mutta ehkä tästä on se hyöty, että opitpahan hillitseen kaasukättä... Mutta mun mielestä oisit kyllä tähän mennessä jo siitä tuomios kärsiny
confused_orig.gif

Tää on tätä. Italian-reissulla tuo 155 km/h oli sellainen ruuhkan pakottama "hohhoijjaa, joko kohta ajetaan" -nopeus, jolloin oli hyvä pyöritellä hieman hartioita ja ojentaa selkää ja katsella samalla maisemia. Ja sitten heti tilaisuuden tullen siihen satanen päälle. Ja homma toimi aivan loistavasti. Olikos se niin, että Norjassa olisi tuosta nopeudesta joutunut ihan kakullekin joksikin aikaa?

No niin! Nyt on pahin vitutus laantunut näin ruokailun jälkeen.
biggrin.gif

Onko kukaan onnistunut lieventämään tuomiotaan valittamalla siitä? Täti oikeustalon päässä sano että johonkin korkeempaanoikeuteen voisi valittaa mutta kuulemma saisin kortin takasin ennen kuin ne sitä käsittelisivät...

Mitä muita vaihtoehtoja on? Kortin odottaminen ei ole vaihtoehto...

Mitä muita vaihtoehtoja on? Kortin odottaminen ei ole vaihtoehto...
Eipä taida vaihtoehtoja olla jos kortin kanssa haluat ajella. Valitusprosessi kestää kauemmin kuin kortin saantisi. Mutta äkkiähän se reilu kuukausi vielä menee...
cool.gif
, ja ajokelit alkavat silloin olla parhaimmillaan, Pystymettäänkin vielä paljon aikaa
062802moto_prv.gif
.
No joo, aikana se ei ole pitkä tietenkää mutta tarvin korttia töissä.

Oiskohan syytä ajatella ennen töppäilyä.Omaa hölmöyttä tosiaan niinku sanoit.Mihin niin kiire voi olla että täytyy ajaa noin paljon yli?Ettei vaan olis taas sitä näyttämistä mistä me muut maksetaan korotettuina vakuutusmaksuina ja maineen huononemisena.31 vuotta olen mopoillu eikä yhtään sakkoa tullu."Viisautta ei voi oppia elämättä elämää".
033102ass_1_prv.gif

Back