specka
New member
Noihin Finfoniceihinkin tais saada yhdysnarun - tai siis siihen tulppaan tulee pikku lenkki, johon tulee naru ja sen voi vaihtaa haluamakseen.Itse teetätin kevään 2011 messuilla, ja ainakin tähän mennessä vaikuttaa vuoden parhaalta ostokseltaPari vuotta sitten mp-messuilla teetin korvatulpat. http://www.finfonic.fi/Default.aspx?id=326345
Sen vuoden ehdottomasti paras ostos.![]()
Mulla on vielä se ongelma, että korvakäytävä tekee normaalia jyrkemmän mutkan, joten perustulppien kanssa on aina ollut ongelmia (muotin ottajakin totesi, että taitaa olla aika hankalaa saada normitulppia korviin).
Tietysti, jos on taipumusta hukata tulppia, niin nämä ovat kyllä vähän turhan arvokkaat...
Finfoniceissa mulla ei oo narua- pitää olla pussi/kotelo jossa niitä pitää, niin mukana pysyvät (ja puhtaana). Toki joutuu pitämään vähän huolta mut siitä tulee nopeasti rutiinia.
Elacineissa on naru. Toimii sekin kypärän kanssa hyvin. Ilman kypärää tahtoo tuon narun hankausäänet kulkeutua tulppaan ja siitä korvaan. Tuokin varmaan riippuu narusta ja kuinka sen laittaa. Ja hukkuu nuo narunkin kans jos ei yhtään pidä lukua.
Ja puhtauden takia suojapussi on on hyvä.