• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Koska taas sattuu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahu54
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Koska taas sattuu? -

• Olosuhteet. Tien liukkaus, sade, hiekka yms.

Ääniä: 0 0,0%
  • Muut tiellä liikkujat. "Tuli vaan päälle/alle/eteen"

• Kalusto. Jarrut, renkaat joku muu mopossa petti.

• Kuski itse. Kilpailuvietti, heikko itsetunto, kykyjen yliarviointi.

• Joku muu. Kerro

• Ääniä yhteensä
    0

ahu54

New member
Mopoilijoille sattuu ikävä kyllä onnettomuuksia aina silloin tällöin. Mielestäni surullisin viimevuotinen uutinen kertoi kahdesta kisailijasta, jotka törmättyään toisiinsa menehtyivät. Molemmat ilman kypärää ja humalassa. Kysynkin siis: Mikä on Helsingin Sanomien uutisoinnin mukaan tämän kevään ensimmäinen syy motoristin kuolemalle.
Koitan lukea Hesarin tarkkaan ja kerron sitten...
Arvuutelkaa te nyt...

Moottoripyöräilijä ajoi rajua ylinopeutta etuajo-oikeutettua tietä 100@80 sivutieltä kolmion takaa ja puomin alitse tulleen auton kylkeen. Autoa ajanut kuuro-sokea ei omien sanojensa mukaan nähnyt mitään.

Emmä tiiä.
nixweiss.gif

Niin ja vaikka se tiedetään et mopo lähtee kohta lapasesta "ku vähä näytetään miten nakki palaa, tai keulii kivasti..." ja "mulle ei käyny viimeksikään kuinkaan" ja "kyl mä tän hallitsen".

Onhan noita lekentaarisia lausahduksia... kuten "ei siinä kulje sähköä..."

Jälkiviisaus on se kaikkein huonoin viisaus
confused_orig.gif

Kyllä se taitaa olla tuo toiseksiviimeinen. Sillä ei ole väliä mikä oli oikea syy, mutta noin se uutisoidaan.

jotenkin
033102ass_1_prv.gif
äänestyskohde mielestäni. Enpä lähde maalaileen piruja seinille... Kaikille
062802moto_prv.gif
vaan
thumbs-up.gif
, ettei mitään sattuis!

autoilija yllätti moottoripyörailijän... lapsi/mummo/isä/äiti/veli/sisko (lista on loputon) teleporttautui eteen ja jäi alle...

Perkele, on vissiin jutut/elämä vähissä kun pitää jo rueta arvuuttelemaan millä konstilla täältä ekat tänä vuonna lähtee.
033102ass_1_prv.gif

En tiedä mikä on kuolinsyy Hesarissa, mutta täällä kotilokuski julistetaan syylliseksi vaikka motoristi kuolisi sydänkohtaukseen nukkuessaan.
wink.gif

Paha kyssä..vastaisin mielelläni Olosuhteet tai Kotilotulipäälle, mutta PahaKarma estää sen ja vastaan Kuski-itse..
tounge.gif

Kun tuo elämä on opettanut, että ei pidä kehua itteensä liikoja
blush.gif

Kuski itse.

Motoristi ajoi 268@30, kahdeksan koulun ja kuuden päiväkodin ympäristössä ilman kypärää ja kalsareita. Syyksi kuollut motoristi ilmoitti pallien kuumotuksen

Back