KTM 690 SMC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tuleeko tuosta ihan huomattava hyöty? siis rajoittajan poistosta?
Ainakin mun persdyno sanoo että tulee. Se on vaan sitte väännettävä tappiin se kaasukahva, että hyötyy irtoo.
Voin kompata tätä nytten..tosin mitään eroa ei huomaa normiajossa, vaatii että runttaa kaasun pohjaan.
eikös normiajo ole juuri läppä levällään menemistä?
tounge.gif
wink.gif
No joo hyvä tietää että kannattava modaus on.

Kävin tänään kyselemässä tuollaista SMC:tä koeajolle. Sellaista ei löytynyt, mutta tyyppäsin sitten uuden duken jossa oli putkisto ja kisanokka. Olipa melkoinen ero viime keväänä ajamaani vakioon SM:ään. Onko kukaan täällä tehnyt tuollaisia muutoksia SMC:n? Alkoi meinaan jonkun verran kiinnostamaan kyseinen kampe...

Mites tuota täällä porukoilla on tuon lambdan kanssa asiat. Meinasin vaa että pitäis ottaa vissii se irti ni puhuis paremmin alakierroksilla. Jos sen irrottaa ni tarviiko laittaa mitää vastuksia vai pelaako normaalisti?? Ja sit niistä rajoittimista, mistä ne piuhat pitää ottaa irti??

Onkohan 690 SMC:hen olemassa mustia katteita? Pikkasen polttelisi tuollainen Itävallan ihme ens kaudeksi, muttei kuitenkaan niin paljoa, että Oranssia väriä esiintyisi pyörässäni
wink.gif
.

Mites tuota täällä porukoilla on tuon lambdan kanssa asiat. Meinasin vaa että pitäis ottaa vissii se irti ni puhuis paremmin alakierroksilla. Jos sen irrottaa ni tarviiko laittaa mitää vastuksia vai pelaako normaalisti?? Ja sit niistä rajoittimista, mistä ne piuhat pitää ottaa irti??
Tosta lambda hommasta ei mitään hajua. mulla on kyseinen torvi ainakin kiinni , kun tossa akrassa on kanssa paikka sille. rajoittimien poistoon löytyy linkki tosta ekalta sivulta muistaakseni. Helppo homma.

Tosta lambda hommasta ei mitään hajua. mulla on kyseinen torvi ainakin kiinni , kun tossa akrassa on kanssa paikka sille. rajoittimien poistoon löytyy linkki tosta ekalta sivulta muistaakseni. Helppo homma.
No joo pitää katella jos sais ne irti...

Joku arschloch kävi yöllä repimässä kottaraisesta minivilkut takaa irti. Myös käsisuojat kelpas. Köyhät asialla.

Joku arschloch kävi yöllä repimässä kottaraisesta minivilkut takaa irti. Myös käsisuojat kelpas. Köyhät asialla.
Hyvä, ettei koko pyörä hävinnyt.

Nyt olen itsekin kyseisellä kottaraisella viikon verran ajellut (1200km) ja hienoa on ollut. Piikin pienemmän eturattaan heitin eteen, keulii paremmin ja mielestäni ykkönen oli liian pitkän tuntuinen vakiona.

Ratanaulaa ei näynyt kertaakaan, kun viikon siellä ruokolahden seudulla pöristelin.. hienoa seutua!

... No voi v...u!! Mulla on joskus maastopyörä riisuttu osista, mopo onneks vielä kokonainen. Itseasiassa kävin itse juuri ostamassa stormilta mini vilkut mallia LED. Olikos sulla ledit, ja oliko jotain vastuksia välissä. Mietin että pitääkö sinne töötätä joku rele ettei vilku ylinopeutta??

... No voi v...u!! Mulla on joskus maastopyörä riisuttu osista, mopo onneks vielä kokonainen. Itseasiassa kävin itse juuri ostamassa stormilta mini vilkut mallia LED. Olikos sulla ledit, ja oliko jotain vastuksia välissä. Mietin että pitääkö sinne töötätä joku rele ettei vilku ylinopeutta??
Mulla oli minivilkuissa normi polttimot, joten ei tarvinnu laittaa vastuksia. Ledivilkuissa tarvinnee laittaa vastukset vilkkujen kanssa, muuten tulee vilkuista turhan hätäset. Näin.

Mitään tietoa/veikkauksia, milloin 690:n 2009 malliset versiot tulevat kauppojen myyntiaktiivoihin? Mitään isompaa muutosta ei tietystikään ole tulossa, mitä nyt pikkuvikojen korjaus ja mahdolliset uudet värivaihtoehdot?

Muutenkin alkavat nuo -08:t vissiin loppua kaupoista, ainakin jos BW:n myyjiin on uskomista.

kyl siin dukessakin on namiska. luulis löytyvän suht samoista paikoista kuin smc:ssä. eli penkin alla siinä akun ja sulakeboksin välimaastossa sellainen kumipäällystetty noppa, jonka voi vetää ylös. ja nro.2 on oikea asento.
Tänks, täytyy mennä kattoo joutuuko kääntelemään.
vittu sitä säätönumiskaa löydy mistään. Onko jollain täällä nyt dukea, joka vois vahvistaa tarkan sijainnin. PRKL!

^ Ei o Dukea mutta son oikeella sivulla, siinä samassa raossa ku takajarrun nestesäiliö. Vedät alaspäin niin lähtee pois kiinnikkeestä ja siitä auki, 1 tehoton, 2 tehokas ja loput numerot on vakioasetus.

Ratanaulaa ei näynyt kertaakaan, kun viikon siellä ruokolahden seudulla pöristelin.. hienoa seutua!
On jääny ajot harmittavan vähille tänä kesänä. vajaat 2000 kilsaa ku nuo työt haittaa harrastustoimintaa... Täällä on hyviä heikkapätkiä ajella mut pitäis vaa hommata uus etunen ku pirelli vähän luistelee soralla....

Hei. Ryhdyin asentelemaan ledi vilkkuja ja pitäis vaihtaa sinne se rele. Ongelmana vaan se etten löydä sitä
confused_orig.gif
Osaako joku kertoa missä se olisi ja minkälainen rele pitäis laittaa tilalle?

Löytykö relettä? Ite laitoin 15 piikkisen eturattaan alkuperäsen tilalle, ni muuttu muuten käytös aika kivasti..kannattaa kokeilla. Mietin kanssa jos laittas 45 piikkisen taakse, mut en tiedä tuleeko turhan tiuhat välit kun kuitenkin ihan jokapäiväsessä ajossa.

Ja Leovinssin slipari pitäis tulla kohta puoliin..sitä odotellessa.

Back