KTM 690 SMC

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hep hei. täällä myös yksi uuden smc:n omistaja. vajaa 300 km vasta mittarissa, mutta hyvältä tuntuu 600 kyykyn jälkeen. kaupungissa tulee ajettua sen verran että smoto on tosiaan huomattavasti parempi vaihtoehto. viikon päästä pitäis jo sitten pistää putkea kiinni, jos se akran kartta vaan saapuu. Pyörässä taitaa olla sellainen rajoitin 2.- ja 3. vaihteella, mites porukka sen on poistanu.... vinkkejä?? ei vissiin vaikea homma kuitenkaan?
 
Jotenkin mietityttää tuo "kaasunavausrajotin" 2-3vaihteella, sm:ssä ymmärrän sen olemassa olon jos siinä ei kerran ole map-selectoria. mutta luulis hitossa sen poistuvan smc:ssä jos map-valitsemen kääntää aseentoon 2, eli advanced ( äärimmäinen kaasuun vastaavuus). ?
withstupid.gif

paskasti toteutettu jos näin on.....
no, kai se on vaan kokeiltava(piuha irti-piuha kiinni-piuha irti jne) ja kuviteltava sitten olemattomia, tiedä näistä.....
eek.gif
 
Kenelläkään tietoa mistä KTM 690 Supermotoon tehareita?
Alkuperäiset aikas kalliit..
 
tuli käytyä toissa viikolla kanssa tyypitettyä tuo kyseinen peli ja vähän oli pettymys kyllä itselle. Paukkua riitti ihan kohtalaisesti mutta oli kyllä jotenkin vähän turhan raskas jäi se polkupyörämäinen fiilis saamatta. EXC 530 oli taas kyllä todella maukas peli moto kamppeilla kai se on vaan hyväksyttävä että ei noista "katu" motoista vaan ole oikeiksi supermotoiksi
 
Liitytään kerhoon, tänään tuli hommattua kyseinen peli. 160 km tuli mittariin päivän aikana
cool.gif
 
Tervetuloa kerhoon! Mulla jo reilu tonni mittarissa, eka huolto tehty, putki ja kartta vaihdettu, rajoittimet poistettu ja hupia päivä päivältä enemmän. vielä kun keksis jotain järkevää ton ruman kilpitelineen tilalle.
 
Samaa mietin ite ensimmäiseks, että tohon kilpitelineeseen pitää keksii joku ratkasu.

Joku on 690 enskaan tehny seuraavanlaiset viritykset kilven suhteen, onnistuis varmaan tähän smc:ään samoin:

Takaa

Alta

Akran putkea tekis kanssa ite mieli, kunhan malttaa ensin ajaa sisäänajon loppuun..kehtaako kysyä mitä maksoit? BikeWorldissä sanottiin Akran kokoputkelle töineen hinnaks 1450 euroa..ihanan kallista. Eikös rajoittimet poistu juurikin sillä akran mapilla? Kokemuksia ennen ja jälkeen
smile_org.gif
 
Joo itsekin ajoin koneen ensin sisään ja sitten vasta putki ( lähinnä sen takia kun akran kartan saapuminen kesti ). sain sen putken vähän niinku kaupan kylkeen, mut jotain puoltoistahan se kai maksaa:(
sad_orig.gif
sad_orig.gif
Mun tietojen mukaan kartta ei edes poista rajoituksia, näin ainakin sanottiin bw:ssä . Otin piuhat jo sisään ajon aikana irti, eli en oikeen erosta osaa sanoa, kun en hirveesti revitellyt silloin. mut nyt menee kyllä mukavasti ja akra soi aivan älyttömän kovaa ilman dB killeriä
smile_org.gif
 
Hyvän diilin oot saanu ku akran mökäpöntön saanu vielä kylkiäisiks..-> kateellinen.  
wink.gif


Mut joo, tohon kilpitelinehässäkkään vielä palaten, tommonenkin ratkasu on olemassa: kilpiteline, jäljelle jää edelleen vilkkujen modaus.

ootko muuten välityksiä vaihtanu? joku -1 edestä ja +2 taakse vois olla aika jees!
 
katsos katsos... toihan näyttää toimivalta ratkaisulta. jotain juuri tuollaista oonkin kaivannu. en oo vaihtanu välityksiä, moni sitä kyllä on suositellu.... pitäisköhän. ei sitä tosiaan niitä huippuja hirveesti kaipaa, kun ei noi motarit jostain kumman syystä iske ;)
 
Joo eipä tonne motarille kauheesti oo hinkua. Kaveri kerto että tehny ite kyseiset modaukset ja nostaa kolmosella ihan kivasti kaasulla. Tosin pyöränä prestige, mutta lähellä kuitenkin.
 
Onko muilla ollut ongelmia näiden kanssa? Kaverilla on moinen ja vikoja seuraavasti..
- rundari jumitti 3000rpm kohdalle ( korjaantu kun irroitti piuhat akusta )
- tankki menee vaihtoon kun kusee bensaa ulos korkin kupeesta.
- pätki pidemmässä kiihdytyksessä vakiona
- sammuili jarrutuksen jälkeen vakiona
- uuden softan kanssa rykii ja nykii yms. ei käy nätisti/saatika toimi. kiinni käynyt leovince ja vakioputki. kummallakaan ei toimi asiallisesti.

Softa tuupattu Racing bike sidecar Oyssä. ilmoittivat muuten että kuun loppuun menee että saa pajalle. mopolla ajettu alta 1000km ja vikaa enemmän kuin....
veryangry.gif
 
Juua ainahan jotain vikaa voi uusiin tulla mutta näinkin reilusti. Takuu tietty korvaa mutta jos huoltoaikoja saa heikosti ja uusi pyörä on käytännössä ajokelvoton ja seisoo talissa niin...
confused_orig.gif
Missä muualla huolletaan kottaraisia pk-seudulla?
 
Juua ainahan jotain vikaa voi uusiin tulla mutta näinkin reilusti. Takuu tietty korvaa mutta jos huoltoaikoja saa heikosti ja uusi pyörä on käytännössä ajokelvoton ja seisoo talissa niin...
confused_orig.gif
Missä muualla huolletaan kottaraisia pk-seudulla?
Njoo, mutta totuushan on se että kotarin laatu nyt ei ihan vielä yllä japsien tasolle.
confused_orig.gif
Taitaapi kaikissa paikoissa olla pitkät jonot tällä hetkellä...

Kannattais kokeilla sitä softan latausta uudestaan, jos se vaikka auttais.
 
Onko muilla ollut ongelmia näiden kanssa? Kaverilla on moinen ja vikoja seuraavasti..
- rundari jumitti 3000rpm kohdalle ( korjaantu kun irroitti piuhat akusta )
- tankki menee vaihtoon kun kusee bensaa ulos korkin kupeesta.
- pätki pidemmässä kiihdytyksessä vakiona
- sammuili jarrutuksen jälkeen vakiona
- uuden softan kanssa rykii ja nykii yms. ei käy nätisti/saatika toimi. kiinni käynyt leovince ja vakioputki. kummallakaan ei toimi asiallisesti.

Softa tuupattu Racing bike sidecar Oyssä. ilmoittivat muuten että kuun loppuun menee että saa pajalle. mopolla ajettu alta 1000km ja vikaa enemmän kuin....
veryangry.gif
Mulla kanssa 690 SM:ssä rykii tasakaasulla ajettaessa. Akran softan jälkeen alko tekemään tota. Akran putket kiinni. Luulenpa että käy ihan liian laihalla ainaki osakaasulla. Vittu käyn kohta lyömäs orkkissoftan takasin, ni saa ainaki kunnolla kone kakkua. Samassa mestassa tuupattu ku sulla.

Ajattelin et vois käydä penkittelemässä, ni näkis pikkusen miltä se käyrä näyttää. Vois pyytää vetää tasakaasuvetojaki.
Jos sulle tulee joku tolkku tohon hommaan, ni paa vaik yv:tä jos jaksat.
 
Meikäläisellä toiminut taasen hyvin pyörä. ainut pikku vika on , että mittari imaissut vähän jotain pölyä sisäänsä. ja tosiaan mulla myös kerran sammunut pienen kaasun avaamisen jälkeen kytkin pohjassa. mittaristo tosiaan kuulemma vähän on mitä on. pitää pistää takuuseen jos rupeaa enemmän sumenemaan.
 
Muakin tosiaan kiinnostais käydä penkissä mittaamassa. pistäkäähän tuloksia jos käytte. laitan sitten itse tuloksia kun saan mopon penkitettyä.
 
Back
Ylös