• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KTM 690 SMC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kellään kokemusta kisanokasta smc 690:een? Mistähän moisen herkun saisi tilattua? Muistaakseni nettimotossa oli jossakin vaiheessa pyörä myynnissä johon oli kisanokka vaihdettu.

tuolla "KTM lc4 690 Supermoto" -ketjussa on puhuttu nokista ja niiden vaihdoista..

tuolla "KTM lc4 690 Supermoto" -ketjussa on puhuttu nokista ja niiden vaihdoista..
Joo niin on ja voin sanoo, et meikäläisen osalta se keskustelu on varsin asiantuntevaa...
biggrin.gif

Mullahan oli siinä 690 smotossa ja nyt tässä endurossakin se nokka vaihettuna. Endurolla en ajanu vakiona metriäkään ja smotollaki hyvin vähän, et vähän on vaikee verrata.
Luulen ettei kukaan tule katumaan nokan vaihtoa. Eikä se oo ees kovin kallis operaatio. Asennettuna varmaan jossain 250e hujakoilla.
smile_org.gif

tuo nokkahomma on muakin tosiaan kiinnostanu... en ole paljoa siitä tietoa löytäny, mutta onko se duke3 :n nokka joka smc :tä laitetaan piristämään vai?? ja jos joku osais valottaa sen hyödyistä ja haitoista, jos niitä on.... eli nostaako se huipputehoja vai kenties koko alueelta??vääntö??yms.

Jätkät vaan herkuttelee
thumbs-up.gif
mä oon vielä kahen vaiheilla tost nokast... Auttaako se ralli nokka yhtään ala/ keskialueen potkuun??

hei kertokaas ny noviisille mistä paikoista olette ostaneet noita kilkkeitä, kun en tiedä oikein yhtäkään mestaa
nixweiss.gif

hei kertokaas ny noviisille mistä paikoista olette ostaneet noita kilkkeitä, kun en tiedä oikein yhtäkään mestaa
nixweiss.gif
Lähimmältä KTM myyjältä kannattaa kysellä. Hyllyssä ei välttämättä paljoo ole, mut tilaamalla saa mitä vaan eikä nuo toimitusajat montaakaan päivää ole. Hinnatkin saa suht hyvin neuvoteltua kohilleen.
smile_org.gif

Jätkät vaan herkuttelee
thumbs-up.gif
mä oon vielä kahen vaiheilla tost nokast... Auttaako se ralli nokka yhtään ala/ keskialueen potkuun??
Niinku cmas jo toteskin, niin ihan eri pyörä nokan vaihon jälkeen. Ja hei, se jätkä tietää 690 mopoista kaiken!
tounge.gif
wink.gif

Kuten sanottu niin mun on vaikee verrata, mut muistan sen tunteen ja korviin asti venyneen hymyn, ku lähin ekaa kertaa nokan vaihon jälkeen ajamaan 690 smotolla.
smile_org.gif

Varmasti se on sen 250e väärti! Eikä tarvi, ku jättää kerran baarissa käymättä niin saat sillä rahalla nokan paikalleen.

Ja hei, sehä on RALLI nokka. Mulla oli pienenä rallilenkkaritkin ja niillä pääs paljon kovempaa, ku muilla ja ruopiki vielä v*tun makeesti!
biggrin.gif

Ei saatana!!! Kuulostaa liian houkuttelevalta. Osasit kauko kyllä vakuuttaa mut sen nokan tarpeellisuudesta. Täytyy varmaan viikonloppuna jättää pubit väliin...

Ei se nokka alapuolen vääntöä paranna. Siirtää tehoja korkeammille kierroksille tietty. Mutta putkilla, kartalla ja nokalla saa alapäänkin parempaan kuosiin kuin vakiossa. Pelkällä nokalla ei alapäähän parannusta tule, ehkä jopa huonontaa hieman, mutta enpä ole moista haitaksi kokenut. 4500 rpm:n jälkeen alkaa sitten tapahtua enemmänkin ja kone kiertää loppuun saakka huomattavan kevyesti. Tämmöset on omat havainnot siis.

Ja kauko kusettaa tuon mun tietämyksen osalta. Suuruudenhullu kaveri
smile_org.gif

Hei,hei,hei...pubit ja moottoripyöräily on ihan eri harrastuksia ;) Pitäähän se nyt ulkoillakin
033102beer_1_prv.gif

mikäs muuten se musta muovilevy oikein on, joka pyörän mukana tuli? Kokoa jotain 15x25cm.

Back