Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii vähä arvelinkin ettei mitään näe niistä. Sen verran on mummoutta meikäläisessä, et jotain siitä peilistä sais näkyäkin.joo noi peilit on muistaakseni merkkiä powermadd ja vissiin tarkoitettu enempi kelkka- ja mönkkäritouhuihin. mutta menee ne tohonkin kiinni.. eli poralla reikää kahvasuojaan ja kiinnityskamat onkin mukana pussissa.( pultti ja mutteri). rehellisyyden nimissähän noista ei mitään näe. peili on mallia convex eli kupera ja siten pienentää maisemia rajusti.
Hyvä tietää. Eiköhän tuo mun mopon jalka saa maistaa rälläkkää jossain vaiheessa. V*tuttaa, ku joka kerta parkkiin jättäessä pitää hirvee taistelu käyä sen kanssa, et saa pysymään pystyssä.SMC endurovanteilla ja korkeilla nappuloilla kestää pystyssä alkuperäisellä jalalla. Kovin kallellaan se on joten ei sitä nyt hirveän pehmeisiin paikkoihin voi pysäköidä jalalle.
Juu, näin on ollu tarkotuskin uuesta asti.peileistä; laita SMC:n peili, on vähän sirompi varsi, muuten sama. hinta 22 eur kpl.
Varaosalehestä en tiiä, mut huoltokirja nyt ainaskin pitäis löytyä.Hommasin juuri 690 smc.n ja mietin että mitä kaikkea pitäisi sen
salkun sisältää, pitäisikö olla huoltokirja ja joku varaosalehti?
Itsellä ei ollut huoltokirjaa eikä varaosalehteä,
ohjekirja ja työkalut löytyi.
Ja pyörä oli uusi.
Kait se on vähä ajajasta kiinni. Ja reiteistä. Oon suht kivasti saanu kilometrejä mittariin, vaikka meinaakin perse puutua yms. Välillä, ku nousee seisomaan niin helpottaa ja vähä roikottelee jalkoja sillon tällön. Mulla on ehkä vähä pahaki tapa olla jalottelematta muuten, ku tankkausten yhteydessä.Minkä laisia matkoja ootte näillä ajanu. Tuntuu että tolla omalla z-lla kaan ei jaksa paljoo yli 100 km yhellä istumalla. Kiinnostais vaihtaa tommusee mut epäilyttää että onko siitä oikeesti muuhun ku torin kiertoon?
Puutuminen ei tosiaankaan oo paha.no joo se siinä kiinostaakin että vois paukutella missä vaan. Nuo pikitiet turhauttaa niin nopeesti että ei mitään järkeä. Suoralla tiellä 90 kmh köröttelyä... Eikä se puutumien nyt niin paha asia oo...