• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KTM 690 SMC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moikka,

Olisi nyt myynnissä uudenkarhea SMC sellaista halajavalle, lisätietoja allekirjoittaneelta (kukaties Org- alennuskin
smile_org.gif
)

Nettimotoon linkki

Itse aion suunnata offroadimpaan seuraavaksi, mutta kyllä merkissä pysytään!  
inlove.gif
Katselinkin tuota sun pärrää jo nettimotosta. Kolmen viikon päästä (jos varastettua mopoo ei löydy) aletaan tuumailemaan korvausta vakuutuyhtiön kanssa, mutta jos et siihen mennessä saa myytyä niin voisin tulla ihmettelemään...Laitatko tuon .ORG- alennuksen YV:nä?

Moikka,

Olisi nyt myynnissä uudenkarhea SMC sellaista halajavalle, lisätietoja allekirjoittaneelta (kukaties Org- alennuskin
smile_org.gif
)

Nettimotoon linkki

Itse aion suunnata offroadimpaan seuraavaksi, mutta kyllä merkissä pysytään!  
inlove.gif
Katselinkin tuota sun pärrää jo nettimotosta. Kolmen viikon päästä (jos varastettua mopoo ei löydy) aletaan tuumailemaan korvausta vakuutuyhtiön kanssa, mutta jos et siihen mennessä saa myytyä niin voisin tulla ihmettelemään...Laitatko tuon .ORG- alennuksen YV:nä?
Yyveetä laitettu!
033102beer_1_prv.gif

Onko kukaan eksynyt tuolla smc:llä metsään ajelemaan? Itsellä olisi harkinnassa ktm enduro 690, mut noita smc näyttäisi olevan tarjolla enemmän. kyllähän niihin saisi enduro renkaat metsää varten ja smotot katua varten. onko tolla smc ja enduro 690 muita eroja kuin jouset, jarrut ja renkaat? niin ja välitykset taisi olla hieman erillaiset.

Niin oliko tuohon kaasukahvaan jotain kalibrointi juttuja. Tuntuu että tuossa omassa kikottimessa välillä sen mukavan jouhea mutta taas toisena päivänä suorastaan holtiton reakoimaan käden liikettä. Taas joskus tuntuu hullu tunne että kaasu jää hetkeksi päälle vaikka kaasun löysää. Potenttiometri on asennossa standardi vai mikä se nyt oli nimeltään.

Nyt kun tuo 690 Duke lähti vorojen matkaan, on korvikkeeksi käynyt mielessä SMC. Mahtaako kellään olla enempiä kokemuksia molemmista? Olennaisia eroavaisuuksia, plussat, miinukset?

Ps. Näin ihmismieli toimii, aamulla hävinnyt mopo ja jo illalla etsitään uutta
smile_org.gif

Nyt kun tuo 690 Duke lähti vorojen matkaan, on korvikkeeksi käynyt mielessä SMC. Mahtaako kellään olla enempiä kokemuksia molemmista? Olennaisia eroavaisuuksia, plussat, miinukset?

Ps. Näin ihmismieli toimii, aamulla hävinnyt mopo ja jo illalla etsitään uutta
smile_org.gif
Niinhän sen kuuluu mennäkin
smile_org.gif

Itseltä lähti Hussen supermoto viime syksynä, ja seuraavana päivänä jo koeajoin nykyistä SMC:tä. Eniten vituttaa se kuukauden odottelu vakuutusrahojen kanssa.

Dukea en ole kokeillut, mutta tässä SuperBikeMagazinen testi, jossa mukana kaikki LC4-sarjan pelit (Enduro, SMC, Duke).

... Kuinkas paljon täällä on porukalla vaihdettu noita mittareita takuuseen?? Ite ruuvasin uuden paikoilleen tossa kuukausi sitten ja jo nyt ois eilisen vesisateen jäljiltä kopan sisällä kosteutta.
Onko kukaan tiivistäny itse tota mittaristoa???

Omat kokemukset raision BW:stä...

+/-viikko tilauksesta ja mitään lisähintaa ei tule.

Saatavuus (tehtaan varastosta) pitäisi näkyä suoraan koneelta tilausta tehtäessä jos vaan viitsivät katsoa.

Tuo 76514060000 "SPEEDOMETER BRACKET" ilmeisesti ~10e osa.

Jos ollaan oikeassa mallissa niin meinaatko sitä valon kehystä?
Osa 1 kuvassa?
Juu, malli on kyllä oikea. En meinaa tuota. Koko lamppuahan ei itseasiassa tuossa räjäytyskuvassa ole ollenkaa. Ja kun nyt hain sillä lampun "takakannessa" olevalla varaosanumerolla niin tarjoaa koko lamppua. Eli ongelma on siinä että kiinnikkeet millä lamppu tulee tuohon osaan 1 kiinni on irtipoikki. Mutta kiitokset taas vaivannäöstä ku kehtasit tuon räjäytyskuvankin kaivaa  
bowdown.gif
Eli tarkoitit itse sitä umpiota (lasi,heijastin,lampun kanta yms. ).
Se taitaa olla tosiaan yksi yhtenäinen osakokonaisuus.
Taas osa 1 kuvassa.

Ei taida kympillä selvitä, kaivannee satasta kaveriksi?

Tuolta Elite KTM:n räjähdyskuva sivun yläosasta löytyy navigation osa, sieltä vaan naksuttelemaan niin löytynee loputkin kuvat pyörään...

Hintoja olen kurkkinut osanumeroiden perusteella KTM Versandin sivuilta.

Google löytänee muitakin vastaavia sivuja...

... Kuinkas paljon täällä on porukalla vaihdettu noita mittareita takuuseen?? Ite ruuvasin uuden paikoilleen tossa kuukausi sitten ja jo nyt ois eilisen vesisateen jäljiltä kopan sisällä kosteutta.
Onko kukaan tiivistäny itse tota mittaristoa???
Mulle laitettiin uus mittari takuuseen viime syksynä,edellinen oli sitä vanhempaa mallia,tilalle tuli uudempi versio,ja ainakaan vielä ei oo alkanu huurtumaan,tosin ei ole päässyt vielä pahasti kastumaankaan.

Mitenkäs kanssakulkijat paukuttaako teidän kotarit putkessa miten paljon kaasua löysätessä. Siis -09 smc akran sliparilla ja ilman killeriä. itsellä paukkaa koko miltei kokoajan löysätessä. Käykö laihalla? Mappi on kyllä muutettu...

Mitenkäs kanssakulkijat paukuttaako teidän kotarit putkessa miten paljon kaasua löysätessä. Siis -09 smc akran sliparilla ja ilman killeriä. itsellä paukkaa koko miltei kokoajan löysätessä. Käykö laihalla? Mappi on kyllä muutettu...
Kyllähän tuo usein paukuttaa kun enempi avaa (yli 5000rpm) ja sitten höllää moottorijarrulle. Pienemmillä kierroksilla ei niinkään. Mulla on sama vuosimalli ja Akra, mutta killeri paikoillaan. Ei kehtaa ajaa ilman, kyllä se niin kovaa meteliä pitää  
biggrin.gif

Ensimmäiset tyyppiviatkin ovat ilmenneet, eli uusi mittaristo on tilattu. Myös bensatankin korkki alkoi vuotaa supermotoradan höykytyksen jälkeen, siihen pitää jotain keksiä. Lisäksi kolmonen menee joskus huonosti silmään ylöspäin vaihtaessa. Pitänee potkia lujempaa...  
lookaround_orig.gif

Ostin tuossa varastetun smc:n tilalle samanmoisen ja huomasin muutaman päivän ajelujen jälkeen, että tehonamiska (penkin alla) oli asennossa 3. Vaihdoin sen asentoon 2 ja sen jälkeen kylmänä käynnistäessä sammuu aina parin sekunnin käynnin jälkeen. Pyörässä on akran kartta ja leo vincen slipari. Onko ideoita tai kokemuksia vastaavasta? Onko tuo akran kartta aina asennon 2 takana vai kuinka?

Pyörän käytös muuttui hiljaisissa ruuhka-ajoissa aika nykiväksi tuon asennon vaihdon jälkeen. Mitähän tuolle keksisi?

Onko täällä ideoita (esim. kuvien kanssa) miten tuo alkuperäinen ilmanputsari kannattais avartaa vai kannattaako ostaa esim. dna?

linkki DNA

Tervehdys kaikille,

Kuukausi sitten tuli myytyä 05´ 525 EXC S-moto ja tilalle hain tällaisen 09´ SMC:een (Pari päivää kerkesein olla ilman pyörää ja se oli raskasta se).

Suu messingillä on nyt sitte painettu melkeen tuhannen kilsaa tällä nykyisellä pärrällä. (Oli se suu messingillä kyllä 525:sellakin  
biggrin.gif
)

Näin uutena Foorumilaisena aloitan tuttuun ja turvalliseen tapaan kysymällä tyhmän kysymyksen
biggrin.gif

Lähin sellasta kyseleen, (nyt kun olen kahlannu tämän topikin läpi) että mitkä lätkät tossa SMC:ssä on vakiona???

Käsittääkseni 16 edessä, mutta mikä takana? (mulla on 42)

Kiitos vastauksista jo etukäteen  
bowdown.gif

Back