Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuulemma se kelaa kivasti ylemmillä kierroksilla. tuolla juttua: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....;st=880Olen miettinyt tähän tuota nokan vaihtoa. Kyseessä siis osanumero: 76236010044
Kertokaapas nyt moisen toimenpiteen tehneet, että kuinka paljon se vaikuttaa pyörään? Osahan ei hirveän kallis ole, mutta työtä sen vaihtamiseen menee jonkin verran.
No perskeles,aina oppii uutta,ei mennyt hukkaan tämäkään päiväJuu, mutta tuolla wanhalla LC4 koneella ei pahemmin ole yhteistä tuon uudemman kanssa...
Laitetaan vielä vertailun vuoksi kuvat...No perskeles,aina oppii uutta,ei mennyt hukkaan tämäkään päiväJuu, mutta tuolla wanhalla LC4 koneella ei pahemmin ole yhteistä tuon uudemman kanssa...![]()
Noh,huoltamalla uskoisin että pitkälle pötkitään,9tkm ajanut nyt kottaraisella pääsiäisestä ja joka kilsa on ollut hauska.
Millos tuli uusi LC4 ja mikä näiden suurin ero on?Laitetaan vielä vertailun vuoksi kuvat...No perskeles,aina oppii uutta,ei mennyt hukkaan tämäkään päiväJuu, mutta tuolla wanhalla LC4 koneella ei pahemmin ole yhteistä tuon uudemman kanssa...![]()
Noh,huoltamalla uskoisin että pitkälle pötkitään,9tkm ajanut nyt kottaraisella pääsiäisestä ja joka kilsa on ollut hauska.
Vanha LC4 vs uusi LC4
Suurin ero?Millos tuli uusi LC4 ja mikä näiden suurin ero on?Laitetaan vielä vertailun vuoksi kuvat...No perskeles,aina oppii uutta,ei mennyt hukkaan tämäkään päiväJuu, mutta tuolla wanhalla LC4 koneella ei pahemmin ole yhteistä tuon uudemman kanssa...![]()
Vanha LC4 vs uusi LC4
Vaikken "ikävä kyllä" ostanut kotaria, niin allekirjoitan tuon saman fiiliksen. Nyt ajaminen tuntuu taas hienolta!Hah,tiedän tunteen,ajoin omani kuopiosta kotiin isoja teitä,noin 400 km. Nyttemmin kun ajelee hiekkateitä,polkuja ja pieniä assuteitä niin ei ole ollut gixxeriä ikävä kertaakaan ja minulle pyöränsä myynyt kaveri sanoikin jälkeenpäin että KTM=kaduttaa tämän myyminen.
Iso single on kyllä koneena hieno...Vaikken "ikävä kyllä" ostanut kotaria, niin allekirjoitan tuon saman fiiliksen. Nyt ajaminen tuntuu taas hienolta!Hah,tiedän tunteen,ajoin omani kuopiosta kotiin isoja teitä,noin 400 km. Nyttemmin kun ajelee hiekkateitä,polkuja ja pieniä assuteitä niin ei ole ollut gixxeriä ikävä kertaakaan ja minulle pyöränsä myynyt kaveri sanoikin jälkeenpäin että KTM=kaduttaa tämän myyminen.
Nyt jo tutun kuuloiset äänetIso single on kyllä koneena hieno...Vaikken "ikävä kyllä" ostanut kotaria, niin allekirjoitan tuon saman fiiliksen. Nyt ajaminen tuntuu taas hienolta!Hah,tiedän tunteen,ajoin omani kuopiosta kotiin isoja teitä,noin 400 km. Nyttemmin kun ajelee hiekkateitä,polkuja ja pieniä assuteitä niin ei ole ollut gixxeriä ikävä kertaakaan ja minulle pyöränsä myynyt kaveri sanoikin jälkeenpäin että KTM=kaduttaa tämän myyminen.![]()
Ja niiden ympärille on rakennettu äärettömän hauskoja pyöriä.
Ja ne äänet...![]()