• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KTM 990 SMT

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JT79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tiedä vaikka tilaiskin, sen verran hieno paita :D Kuusi kiloa näyttää wingsin sivujen mukaan tippuvan paino orkkiksiin verrattuna.

Mopo atomeina tallissa ja nyt tarttis tietoa että millanen tulppa-avain mun pitäs sitten huomenna ostaa?

Mopo atomeina tallissa ja nyt tarttis tietoa että millanen tulppa-avain mun pitäs sitten huomenna ostaa?
Wanhan liiton LC8 950/990 (2011 saakka) 16mm pitkä ja OHUT hylsy/tulppa-avain. Itsellä on pari rälläkällä ohuemmaksi "sorvattua". 2012 (tai 2011 loppuvuodesta?) eteenpäin 14mm pitkä hylsy/tulppa-avain.

No sepä täytyy ettiä sitten ensin tönäri Bilikasta ja ruveta sit mittailemaan niitten avaimia.

No nyt pitäsi sitten saada sivulaukkuraudat pois. Harmillisesti noi putkien pannat on niissä kiinni niin kuinkas olette tuon homman hoitaneet? Lieneen jostain ns virallisia kiinnityksiä pannoille vai oletteko kehitellyt jotain omaa?

No jopas nyt. Ei ole sitten porukka vissiin putkia vaihdellut ja rautoja poistaneet. Jätin toistaiseksi raudat ja talvella aikaa kikkailla sitten.

No jopas nyt. Ei ole sitten porukka vissiin putkia vaihdellut ja rautoja poistaneet. Jätin toistaiseksi raudat ja talvella aikaa kikkailla sitten.

Ei ole kyllä vastaavaa ongelmaa tullut vastaan. Siis Quicklockien kiinnitysraudat on Putkien pannoissa kiinni... vai ymmärsinkö ihan väärin?

Edit: Piti oikein käydä katsomassa ja ymmärsin siis väärin :D Kuvien perusteella moni kyllä poistanut raudat.

Osaakos kukaan sanoa löytyykö penkin alta helppoa tapaa kytkeä virtaa siten että virta kytkeytyy virta-avaimella?

Ei ei kun ne hemmetin orggis raudat pitäs saada veks ja niissä ne putket killuu. Pilkon noi orkkikset jos en muuta keksi mutta mielellään ne ehjänä poistasin.

1901224_10204039680765242_2746679380909687850_n97e31.jpg

Eli noi putkien edessä killuvat.

Just ni. Tollasia kilkkeitä etin ni nyt pitäs vaan keksiä mistä saa.

Hmm oikeestaan voisin tehä palikat ite jos ei helpolla löydy.

Löytyy osanumeroilla ainakin suoraan Motokeitaan sivuilta. Sieltä tosiaan itse tilaillut ja tullut nopeasti.

Back