• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KTM 990 SMT

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JT79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
On vaan tosi tyhmän näköset noi raudat tuossa turhaan roikkumassa. Otan irti ja myn jolleen jos tarvii.
 
Kieltämättä siistimpi ilman, jos ei jätä noita lämpösuojiakin. T. Örthen Ky:ltäkin varmasti löytyy, jos ei hyllystä niin tilaamalla. Sijaitsee Vantaan Bikeworldin naapurissa. Kahdessa päivässä sain sieltä 16-piikkisen rattaan, kun tilasivat.
http://www.teamorthen.com/tarvike.html
 
Vähän hukkui keskusteluun, mutta onko hajua löytyykö penkin alta liitäntää josta sais virtaa vain kun virrat päällä vai löytyykö vain etupäästä?
 
Ainakin SuperDukessa on lamppukotelon sisällä ylimääräiset liittimet mistä saa virran joko virta päällä tai kokoajan.
 
Vähän hukkui keskusteluun, mutta onko hajua löytyykö penkin alta liitäntää josta sais virtaa vain kun virrat päällä vai löytyykö vain etupäästä?

Nallevw kertoikin jo etupään lisävirrat (loistava oivallus suunnittelijoilta) mutta muistaakseni satulan alta jos ottaa niin helpoin tapa on varastaa takavalolta.
 
En löytäny löytäny valmista mutta akulahan saa.

Mut sillon on virrat kokoajan syötössä, eli vaatis jonkun relevastusdiodimuuntajahärpäkkeen väliin. Takavalolle sen sijaan menee virta vaan kun virrat on päällä, ja sen kulutus on niin pieni että kestää ryöstää vaikka ja kuinka.
 
Jos netti nyt toimis.. Itelläni ollut monesti suoraan akulta laturille että saa jätettyä rojua lataukseen. Mutta jos tahtoo pätkiä niin sitten juu valolta tai vaikkapa sulakerasialta.
 
Jos netti nyt toimis.. Itelläni ollut monesti suoraan akulta laturille että saa jätettyä rojua lataukseen. Mutta jos tahtoo pätkiä niin sitten juu valolta tai vaikkapa sulakerasialta.

SMT:ssä noi liittimet on lampulle menevän muoviboxin sisällä ja oikeella puolen sitä boxia on jopa luukku mistä niihin pääsee n.10sekunnissa kiinni :)

Jos ei löydy niin alla vielä linkki lontoonkieliseen foorumiin missä neuvotaan paikka :)
http://www.ktmforum.co.uk/supermoto/42311-acc2-plug-location.html
P1010084.jpg
 
Vaan sitten kun kattoo että kummassa päässä mopoa nuo on niin hoksaa että ne ei ole takana :grin:

Alkuperäinen kysymys olis siis --> Vähän hukkui keskusteluun, mutta onko hajua löytyykö penkin alta liitäntää josta sais virtaa vain kun virrat päällä vai löytyykö vain etupäästä?
 
Vaan sitten kun kattoo että kummassa päässä mopoa nuo on niin hoksaa että ne ei ole takana :grin:

Alkuperäinen kysymys olis siis --> Vähän hukkui keskusteluun, mutta onko hajua löytyykö penkin alta liitäntää josta sais virtaa vain kun virrat päällä vai löytyykö vain etupäästä?

vain etupäästä tai ota takavalolta
 
Kiitoksia, tännehän oli tullut paljon vastauksia. Nuo valmiit liittimet etupäässä on kyllä loistava keksintö. Sais olla samanlaiset penkin allakin. Otin nyt alustavasti akulta siis tupakansytytinliittimeen, mihin kiinnitän lämpöliivin. Lämpöliivin virrankulutus on 2,2 A, kuinkahan kauan kestää akku jos sammuttaa mopon?
 
Kiitoksia, tännehän oli tullut paljon vastauksia. Nuo valmiit liittimet etupäässä on kyllä loistava keksintö. Sais olla samanlaiset penkin allakin. Otin nyt alustavasti akulta siis tupakansytytinliittimeen, mihin kiinnitän lämpöliivin. Lämpöliivin virrankulutus on 2,2 A, kuinkahan kauan kestää akku jos sammuttaa mopon?

Periaatteessa saat ajan kun jaat akun ampeerituntimäärän tuolla virralla 2.2A. Käytännössä ei ehkä kestä ihan tuota aikaa.
 
Periaatteessa saat ajan kun jaat akun ampeerituntimäärän tuolla virralla 2.2A. Käytännössä ei ehkä kestä ihan tuota aikaa.

11,2 Ah näyttäis olevan orkkis akku. Ei nyt varmaan viittä tuntia kestä, mutta käytännössä pitäis lähteä parin tunnin käytön jälkeen vielä helposti käyntiin. Ei ole tarkoitusta käyttää muuta kuin ajossa, mutta ei pitäis olla huolta jos hetkeksi unohtuu päälle vaikka ei käynnissä.
 
Kiitoksia, tännehän oli tullut paljon vastauksia. Nuo valmiit liittimet etupäässä on kyllä loistava keksintö. Sais olla samanlaiset penkin allakin. Otin nyt alustavasti akulta siis tupakansytytinliittimeen, mihin kiinnitän lämpöliivin. Lämpöliivin virrankulutus on 2,2 A, kuinkahan kauan kestää akku jos sammuttaa mopon?

ihan mielenkiinnosta kysyn että minkä vuotinen pyörä sulla on? koska omassa -12ssa on tupakansytytin mittariston vieressä vai teetkö toisen pistokkeen?
 
ihan mielenkiinnosta kysyn että minkä vuotinen pyörä sulla on? koska omassa -12ssa on tupakansytytin mittariston vieressä vai teetkö toisen pistokkeen?

Asennan toisen penkin alle. Lämpöliivistä tulee piuha takin liepeen alta vasemmalta puolelta ja ei tarvitse vetää piuhaa mittaristolle asti. 2010 vuoden malli ja olen asentanut jo mittariston viereen yhden. Etupistokkeesta lataan navia/puhelinta. Tuli muistaakseni tehdasasennettuna tuo etupistoke 2011 mallista eteenpäin. Onkos muuten tuo tehdasasennettu ns. DIN-malli vai normi tupakansytytin? KTM:n oma pistoke oli yllättäen DIN-mallia, mikä vähän ihmetyttää.
 
Rupesimpas tuossa takapamppua ihmettelemään ja ajattelin että laitan ohjekirjan mukaan asetukset urheiluun. High speed 1krs ja Low speed 15 naksahdusta ja alakertaan 10 naksahdusta. Mutta sitten tulikin ihmetys eteen. Ohjekirjan mukaan esim alemman eli ulosjouston säätö esim mukavuus asetus olisi 20 naksahdusta mutta vaikka kuinka kääntelen ja vääntelen niin ei sieltä ala ruuvista löydy maksimissaan kun tasan 10 naksua. Mitäs hemmettiä tuo nyt sit meinaa?
 
Rupesimpas tuossa takapamppua ihmettelemään ja ajattelin että laitan ohjekirjan mukaan asetukset urheiluun. High speed 1krs ja Low speed 15 naksahdusta ja alakertaan 10 naksahdusta. Mutta sitten tulikin ihmetys eteen. Ohjekirjan mukaan esim alemman eli ulosjouston säätö esim mukavuus asetus olisi 20 naksahdusta mutta vaikka kuinka kääntelen ja vääntelen niin ei sieltä ala ruuvista löydy maksimissaan kun tasan 10 naksua. Mitäs hemmettiä tuo nyt sit meinaa?

Takaiskarin alempi ruuvi eli paluuvaimennuksen säätö, mulla löytyy 21 naksua varaa. Kummalliselta kyllä kuulostaa :blink:
 
Rupesimpas tuossa takapamppua ihmettelemään ja ajattelin että laitan ohjekirjan mukaan asetukset urheiluun. High speed 1krs ja Low speed 15 naksahdusta ja alakertaan 10 naksahdusta. Mutta sitten tulikin ihmetys eteen. Ohjekirjan mukaan esim alemman eli ulosjouston säätö esim mukavuus asetus olisi 20 naksahdusta mutta vaikka kuinka kääntelen ja vääntelen niin ei sieltä ala ruuvista löydy maksimissaan kun tasan 10 naksua. Mitäs hemmettiä tuo nyt sit meinaa?

Onko naksujen määrä toiesta ääriasennosta toiseen ääriasentoon? Eli puoliväli on kymmenen naksua plussaa, muistaaksni ainakin mun Nitronissa on tuollalailla ilmoitettu naksut, jos asian olen ymmärtänyt.. :paikallatuulee:
 
Back
Ylös