Seikkailu_R
...ei tarvitse katua.
Löytyiskö tuolta ktm osion alusta...Ok, tuli hommattua juuri smr 690... ;D Aikamoinen virne potan sisällä ajaessa ;D
Mistä saisin käyttöohjekirjan pyörään?
Tai kotarin nettisivuilta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyiskö tuolta ktm osion alusta...Ok, tuli hommattua juuri smr 690... ;D Aikamoinen virne potan sisällä ajaessa ;D
Mistä saisin käyttöohjekirjan pyörään?
Ilmaa vapautat siitä ruuvista esim. joka ajokerran jälkeen.Sekä kun säädän etuiskareita niin pitääkö mun vapauttaa jotain kaasuja siitä ruuvista sen jälkeen? Bleeding the fork legs....
Mulla on omistajankäsikirja koneella, laita @-posti mulle niin laitan tulee.En löydä ktm smr 690 milleekkään vuosimallille.. Ei sm mallille myöskään. Englanninkielinenkin kävisi. Pitää maanantaina käydä ostamassa jos bikeworldillä olisi.
Auttaisiko joku sen verran eli rengaspaineet katurenkaille suositus sekä miten muuttaa kellonaika?
Kuinkahan usein on suositus sekä voiko pyörä olla tukijalan varassa.Ilmaa vapautat siitä ruuvista esim. joka ajokerran jälkeen.Sekä kun säädän etuiskareita niin pitääkö mun vapauttaa jotain kaasuja siitä ruuvista sen jälkeen? Bleeding the fork legs....
Tasaa pumppujen ja vallitsevan ilmakehän paineen.
Niihin saa sellaiset pikanipat, joista näppärästi sormella painaen saa tehtyä saman kuin nyt ruuvia löysäämällä.
Laitoin yv...Mulla on omistajankäsikirja koneella, laita @-posti mulle niin laitan tulee.En löydä ktm smr 690 milleekkään vuosimallille.. Ei sm mallille myöskään. Englanninkielinenkin kävisi. Pitää maanantaina käydä ostamassa jos bikeworldillä olisi.
Auttaisiko joku sen verran eli rengaspaineet katurenkaille suositus sekä miten muuttaa kellonaika?
Jos etuputket kovassa käytössä niin parin päivän välein,muuten harvemmin.Kuinkahan usein on suositus sekä voiko pyörä olla tukijalan varassa.Ilmaa vapautat siitä ruuvista esim. joka ajokerran jälkeen.Sekä kun säädän etuiskareita niin pitääkö mun vapauttaa jotain kaasuja siitä ruuvista sen jälkeen? Bleeding the fork legs....
Tasaa pumppujen ja vallitsevan ilmakehän paineen.
Niihin saa sellaiset pikanipat, joista näppärästi sormella painaen saa tehtyä saman kuin nyt ruuvia löysäämällä.
Tässä tuhti yleis- KTM 690- paketti alkuun:Luin ketjun kokonaan.. Aika suppea info paketti kokonaisuudessaan, löytyykö ktm foorumia muita kuin matkaendurot.net?
Advriderin thumper osio liene kanssa tutustumisen arvoinen...Tässä tuhti yleis- KTM 690- paketti alkuun:Luin ketjun kokonaan.. Aika suppea info paketti kokonaisuudessaan, löytyykö ktm foorumia muita kuin matkaendurot.net?
UK KTM- foorumi
Ja siihen perään saman sivuston muut Supermoto- aihealueen jutut päälle, niin palataan 2012 asiaan : )
Samanmoisen "ongelman" edessä itsekin. Eli linkkejä kiitos.Oletteko mistä ostaneet kilpitelineen SMR:ään? edellisen asentama teeseitseteline saa luvan väistyä.Jos linkkiä olis laittaa.