• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KTM lc4 690 Supermoto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kamikaze
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En löydä ktm smr 690 milleekkään vuosimallille.. Ei sm mallille myöskään. Englanninkielinenkin kävisi. Pitää maanantaina käydä ostamassa jos bikeworldillä olisi.

Auttaisiko joku sen verran eli rengaspaineet katurenkaille suositus sekä miten muuttaa kellonaika?

Kyllä ja iso kiitos!! Saako kytkimen säädettyä niin että se ottaa paljon myöhempään ja tasaisemmin kiinni? Mulla on todella pienellä liikkeellä, varsinkin lähdössä huomaa kun nykäisee lopussa kun palauttaa kytkimen viimeiset 3-4mm...

Sekä kun säädän etuiskareita niin pitääkö mun vapauttaa jotain kaasuja siitä ruuvista sen jälkeen? Bleeding the fork legs....

Sekä kun säädän etuiskareita niin pitääkö mun vapauttaa jotain kaasuja siitä ruuvista sen jälkeen? Bleeding the fork legs....
Ilmaa vapautat siitä ruuvista esim. joka ajokerran jälkeen.
Tasaa pumppujen ja vallitsevan ilmakehän paineen.
Niihin saa sellaiset pikanipat, joista näppärästi sormella painaen saa tehtyä saman kuin nyt ruuvia löysäämällä.

Kytkimeen ei taida muita säätöjä olla kuin se kahvan juuressa oleva ruuvi josta kahvan asentoa säädetään?

Niihin saa sellaiset pikanipat, joista näppärästi sormella painaen saa tehtyä saman kuin nyt ruuvia löysäämällä.
Kuinkahan usein on suositus sekä voiko pyörä olla tukijalan varassa.

Kuinkahan usein on suositus sekä voiko pyörä olla tukijalan varassa.
Jos etuputket kovassa käytössä niin parin päivän välein,muuten harvemmin.
Mulla on tukijanvaras aina.

Millaisia kokemuksia jousituksen säätämisestä? Millä säädöillä ajatte asfaltilla? Kokeilin viikonloppuna monenlaisia viritelmiä, sportti asetus oli liian jäykkä mutta vakiossa taas nokka painuu liikaa alas hieman kovemmassa jarrutuksessa.

Mukulakivellä voisi hidas jousto olla todella pehmeä kun taas mutkateillä jousitus voisi olla astetta jäykempi. Pitäisi löytää etu ja takapäälläe hyvä setti.

Huomasin että yksi napasaus jäykempi kuin vakio sopi hyvin mutta ei vieläkään liian hyvä. Comfort asetuksia en edes kokeillut koska menisi varmaan liian löysäksi..

Laittakaa muutamia asetuksia kokeiltavaksi jos muistatte naksaukset eli 15 on vakio.. Ja 1 kierros takana taka säädöissä..

Asiasta toiseen;

olisi edessä 10 000km huolto ja pitäisi tilata netistä tai käydä ostamassa tarvittavat nesteet, suodattimet, tulpat jne.. Mistä kannattaa ostaa? Huoltoa en tee itse mutta kamat joudun viemään pyörän mukana.. Kyseessä siis smr 690..

Tuli viikonloppuna yli 1000km mittariin etelä-suomen mutkapätkiä sekä muutama kilometri hiekkateitä, ei katurenkailla mikään paras kokemus mutta erittäin hauskaa silti!

Asiasta vielä kolmanteen eli slipareihin;

Tarjolla olisi Wingsiä, akraa, leota.. Hintalaadultaan wings taitaa olla paras, mitä muita slipareita on tarjolla alle 800e hintaluokassa, wingseille tulee n.600e hinnaksi.. 1000e+ valikoimaa kyllä löytyy.

Toisen kerran kävin mittarilla tankkaamassa ja
omg.gif
oli taas suuri 250km/10,5L
eek.gif
noin pieni ruokasta pyörää ei mulla ole koskaan ollut.4,2L/100km

Saman huomasin itsekkin. 225 km ja bensavalo syttyi, jonka jälkeen ajoin 35km eli 260km.. Edellisellä pyörällä keskikulutus oli 6.5l..

Kilometrit tuli 50\50 kaupunki-maantie ja aika ronskilla kaasunkäytöllä.. Varmaan alle 4l pääsee jos ajaa pelkkää maantietä.

Oletteko mistä ostaneet kilpitelineen SMR:ään? edellisen asentama teeseitseteline saa luvan väistyä.Jos linkkiä olis laittaa.

Oli asennettuna kun ostin. Kilpi on eteenpäin n.45asteen kulmassa, pitää talvella kääntää toisinpäin. Olen seppä ja todella iso verstas käytössä missä metallia/rosteria/alumiinia ja työkalut käytössä jos joku haluaa tilata jotain telinettä tai moottorinsuojalevyä, mitä vain käytännössä, voi ottaa privaviestillä yhteyttä.

Back