• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

KTM RC8

jarruu, sinäkö ostit sen RC8:n Moto-Seinäjoelta? Ihmettelinkin minne on mahtanut kadota, kun aioin käydä katsomassa sitä livenä
biggrin.gif
Näyttää päässeen hyvään käyttöön
smile_org.gif
Ostin kyllä Moto-sjoelta mutta tilasin pyörän sinne heti kun kuulin pyörän olemassa olosta -08 ja silloin sinne tuli myös toinen joka oli pidemmän aikaa.
Olen edelleenkin erittän tyytyväinen pyörään vielä kun sain tankin maalattua uudelleen ja alakatteen paikoilleen.
smile_org.gif

Toivottavasti bongaan sinut ja pyöräsi liikenteessä vielä joskus. Tällä seudulla RC8:ia en tiedä muita kuin teikäläisen oman :\

Vissiin se toinen meni jonnekkin etelään ? Itseänikään ei ole vielä tullut vastaan yhtään tiellä , joten kovin on muka vähän liikentees.

Vissiin se toinen meni jonnekkin etelään ? Itseänikään ei ole vielä tullut vastaan yhtään tiellä , joten kovin on muka vähän liikentees.
Taitaa olla täällä se toinen, se piti sieltä tilata kun täällä oli myyjillä niin paljon muuta puuhattavaa ettei pyörän päältäkään saanut kauppoja tehtyä. Soitin siinä RC:n päällä istuskellessa sitten seinäjoelle, siellä homma taas toimi
smile_org.gif

Mulla on ilmeisesti sama valkoinen tullut Vantaalla kahdesti vastaan, se onkin ainoa tämän ja viime kesän aikana. Ei kovin yleinen ole tuo.

Vastauksen ku tietäsin niin en varmaan kyselis turhia...  
biggrin.gif

Mutta kyllähän tuo rengas sen telineen haukkaa varmaan mukaan aika helposti jos vauhtia on sopivasti ja telineenreuna edes hipaisee rengasta.

Kävin edellistä jopa näyttämässä huoltoliikkeessä heti tapahtuneen jälkeen he siellä myös ihmettelivät asiaa kovasti
eek.gif

Pitänee hommata jokin muu teline ettei tule ylläreitä tulevaisudessa.
Mulla on ku haulikolla ammuttu se teline alalaidasta. Mut tais tuolla yhdellä mutkatiellä saada pienen pientä kivisadetta kun letkassa muutenkin ropisi sitä. Yllättävän hapero on silti.

Vastauksen ku tietäsin niin en varmaan kyselis turhia...  
biggrin.gif

Mutta kyllähän tuo rengas sen telineen haukkaa varmaan mukaan aika helposti jos vauhtia on sopivasti ja telineenreuna edes hipaisee rengasta.

Kävin edellistä jopa näyttämässä huoltoliikkeessä heti tapahtuneen jälkeen he siellä myös ihmettelivät asiaa kovasti
eek.gif

Pitänee hommata jokin muu teline ettei tule ylläreitä tulevaisudessa.
Mulla on ku haulikolla ammuttu se teline alalaidasta. Mut tais tuolla yhdellä mutkatiellä saada pienen pientä kivisadetta kun letkassa muutenkin ropisi sitä. Yllättävän hapero on silti.
Itselläni kiilautui kanssa tuo kilpi heti ekalla ajolenkillä johtuen tuosta Bike World -taustaläpyskästä, joka jatkuu reilun pari senttiä kilven alapuolelle ja on siinä sitten sopivasti tyrkyllä. Nyt onkin sitten läpyskä kulunut keskeltä kilven alareunaan asti ja kilpi mutkalla.

Kaipa tuohon vaikuttaa kuskin painon, nopeuden ja sopivan montun yhdistelmä. Kaipa sitä alustaa voisi säädellä jäykemmäksi.

Ei tainnut Ducati maistua Tachometerille? Kun näin äkkiä on taas KTM alla
smile_org.gif
.
No Monster oli kolmatta viikkoa startin oikosulun aiheuttamien vikojen takia pajalla (ja on siellä edelleen) ja Euroopan reissu kolkuttaa ovelle. Vaihdettiin sitten takaisin KTM:ään.

Monster oli ihan maukas silloin kuin se liikkui.
No niin, nyt on sitten sullakin radalle kunnolla soiva peli. Onnittelen.
062802jumpie_prv.gif

Tuli ostettua tuollainen ylivuotinen '08 RC8. Sain sen alle pari päivää sitten ja nyt on ekat 600km makustelua takana. Oma mielipide on ettei se todellakaan mitenkään niin vaikea laite ole edes kaupungissa kuin on moitittu, jopa helpompi kuin edellinen vaihdossa mennyt jaappanin V2 kyykky VTR SP-1. Samat perusongelmat, mutta lievempänä ja mutkatiellä tuo taas on monta luokkaa notkeampi vehje. Tämän kanssa varmasti viihdytään kesä jos toinenkin.

p1.jpg

Pari kysymystä kuitenkin:
- Kuuluuko tuon koneen säksättää ja kilkattaa kovinkin kovasti? Kuulostaa siltä kuin jokin venttiili olisi metrin verran säädöistä pielessä
- Yritin katsella tuolta KTM Service & Safety checkistä mitä sille on tehty, mutta ei löydä mun laitteen tietoja. Kenties ehkä siksi, että en löytänyt mun luovutustodistuksesta mitään Delivery Certificate Numberia. Yläreunassa on joku "henkilötunnus", mutta sillä ei tuonut mitään tietoa. Mistä siis löytyy tuo Certinumero?

Äänet kertonee että kone käy eikä mikään osa ole päässyt jumiintumaan...  
tounge.gif

Ilmeisesti siis samanlaisia kilinöitä kuin videolla ~1:40 alkaen?

Toisessa videossa kuuluu ehkä vielä selvemmin.
Piti ihan käydä käynnistämässä ja kuuntelemassa vertailun vuoksi. Luonnossa tietysti kalke on voimakkaamman kuuloinen kuin videossa, mutta tutulta kuulostaa ja tahti on sama. Ei siis ilmeisesti syytä huolestua, kuulunee asiaan
biggrin.gif

- Yritin katsella tuolta KTM Service & Safety checkistä mitä sille on tehty, mutta ei löydä mun laitteen tietoja. Kenties ehkä siksi, että en löytänyt mun luovutustodistuksesta mitään Delivery Certificate Numberia. Yläreunassa on joku "henkilötunnus", mutta sillä ei tuonut mitään tietoa. Mistä siis löytyy tuo Certinumero?
Juu, mun mielestä se on juurikin tuo henkilötunnus. Noita kaikkia takuuhuoltojuttuja ei välttämättä kirjata, ainakin tuolle mun vanhalle SD:lle ei näkynyt kuin nuo vuosihuollot. Nykyisessä laitteessa ei tullut tuota ensimmäisen omistajan luovutustodistusta mukana, niin ei voi tarkistaa.

Ehkäpä tuolle laitteellesi ei vielä ole tehty sen kummenpaa...

Kyselin myyjältä aiheesta, niin kuulemma kaikki muut olisi tehty jo KTM:n puolesta paitsi vaihteensiirtäjän fiksi ja sen lupasivat tehdä ajokauden päätteeksi. Ei sitten vissiin tosiaan näy tuolla service checkissä tehtaalla tehtyjä juttuja ja huollossahan tuo ei vielä ole edes käynyt.

Back