mopo1000
Tunnus suljettu
Sain MP- racingilta vastauksen hintakyselyyn. 33500,00 on uuden MV 312RR:n hinta. Sweet. Tuossa 312RR:ssähän on isompi (1078cc) moottori kuin 312R:ssä. Muitakin eroja varmaan on. Vääntöä haettu alemmaksi ja varusteita pyörään on otettu huippu CC- mallista. Tämä tuplaärrä on siis mallistolisä 312R:n ja CC mallin väliin. Ohessa hieman lainatekstiä:Eipä taida olla, tosin veikkaisin että pyörii virallisella maahantuojalla tuolla aika tarkkaan 30 KEur kieppeillä, jolla oman '07 312R:ni taannoin ostin. Harmaatuonti pyysi noin 27 KEur, mutta eivät kyenneet toimittamaan haluaani värimallia. Kaikki merkit viittaisivat että tuo 312RR on vaan vuosiupdate 08 mainstreamiin eli 312R:ään ja mitään hintaa nostavia merkittäviä hiilarihoitoja (a'la F4 Senna) tuolle ei ole tehty.
Onkos jossain jo julkistettu mitä uutta tuossa 08:ssa on? Värimallit uudet ja Brembon etupuristimet näyttäisivät vaihtuneen, taitaa olla samat puristimet kuin tuossa RC8:ssa.
Joo, ylipäätään kerrassaan loistavaa että saadaan uusia superbikejä niin kadulle kuin kilparadalle. Tuo KTM on IMHO (musta-oranssiEurotarjonta paranee koko ajan. Se on hieno homma.
Josko sitä pian itsekin Europyörään siirtyisi...) ihan siis helvetin makea, melkeimpä liian makea. IMO toi 21,5 KEur on halpa. Tuolla hinnalla sitä menee kaupaksikin sen verran että sen täytyy oikeasti toimia ja olla suht. luotettava. Olisin melkein odottanut ekasta mallivuodesta "koevuotta" jossa korkealla hinnalla pidetään toimitusmäärät todella pieninä ja siten mahdollisten lastentautien aiheuttama itku minimissä jne.![]()
Itse olin downsizettamassa mopoparkkistani ensi kesäksi yhteen pyörään, mutta tuolla hinnalla saattaa Agusta saada seurakseen KTM:n ja vimonenkin riisimopo häipyä pihalta vaikka olen n+1 kertaa vannonut etten twiniä ikuna osta![]()
Other subtle news are new design on the trademark four pipes where the end is now stubbier like a slice of salami (MV said it themselves...) New headlight unit and smoked screen from the F4 CC. The Sachs steering damper from the CC is also in place on the RR. One of the most sexy additions might be the Brembo monoblock callipers that makes the MV even more Italian than before if possible... They are Brembo racing items as seen in World superbike, but with an additional dust cover for street maintenance. Peak torque is now reached at 8.200rpm rather than the old peaky 10.000rpm. And the figure is a massive 124Nm.
http://www.raptorsandrockets.com/images/MV_Agusta/GN1_7158.jpg
http://www.raptorsandrockets.com/images....2_r.jpg
http://www.raptorsandrockets.com/images....7_1.jpg
Onko omasi pelannut ok? Oletko kohdannut noita jäähdytinnestevuotoja tai ylilämpöongelmia? Mieli tekisi "jotain erilaista", mutta hieman nuo luotettavuusasiat hämäävät. Luultavasti turhaan.