Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite tein juuri vesipumppurempan keväällä, enkä mitään ruuveja havainnu. Kun vaan käyttelee ja lisäilee ainetta eikä päästä sitä loppuun säiliöstä...Onko Rc8 jäähdytin järjestelmässä ilmaus ruuvia?
Jos en ihan väärin muista niin syylarin vasemmassa yläkulmassa ja takimmaisen pytyn oikealla puolelle on nipat. Huoltorompun mukaan täyttöä varten nostetaan etupyörä 50cm ilmaan, kaadetaan nestettä kunnes pytyn nipasta tulvii, nippa kiinni ja syylari täyteen. Ite oon täyttäny mainitulla nestettä, käyttöä, nestettä, käyttöä tekniikalla.Onko Rc8 jäähdytin järjestelmässä ilmaus ruuvia?
Päätin lopulta aktivoitua pyörän vaihdossa ja koitin selailla, mitä kaikkea merkkivikaa noissa alkuvuosien rc8ssa on ollut. En nyt ihan suoraan löytänyt, mutta kysellään. Eli mitä sellaisia vikoja on ollut alkupään rc8ssa, joiden korjauksesta olisi hyvä kysellä käytettyä ostaessa?
Olen ymmärtänyt, että 2009 eteenpäin, on moottori muuttunut jonkin verran. Onkohan noissa 2008 vs 2009 kovin suurta käytännön eroa? Budjetti voisi riittää juuri 2009 malleihin, mutta tietysti mielellään sitä aina halvemmalla menisi. Eikä noita nyt niin paljoo ole liikkeissä tarjolla, joihin saisi nykyisen pyörän mukavasti vaihdossa.
2008 RC8: 1148 cc & 155 hp
2009 RC8 R: 1195 cc & 168 hp (2mm isompi poraus). Parempi alusta ja paremmat Brembon jarrut
2011 RC8 R: Tuplakipinä -> 175 hp, runkoa viilattu.
2012 RC8 R: mm. luistokytkin.
Tämän katsauksen perusteella 2009 RC8 R on se, johon kannatta satsata.
Ja tällä hetkellä nettimotossa kaikki alle 10k€ vehkeet näyttäis olevan tuota 2008 mallia.
Löysin mä sieltä yhden 09:n...
2008 RC8: 1148 cc & 155 hp
2009 RC8 R: 1195 cc & 168 hp (2mm isompi poraus). Parempi alusta ja paremmat Brembon jarrut
2011 RC8 R: Tuplakipinä -> 175 hp, runkoa viilattu.
2012 RC8 R: mm. luistokytkin.
Tämän katsauksen perusteella 2009 RC8 R on se, johon kannatta satsata.
Muttei se ole RC8 R eli se on 2008 RC8![]()
Ai piru, hyvä kun sanoit. On tää vaikeeta
Edit.
mistäs RC8 vs. RC8R olis hyvä erottaa kun/jos myyntiilmoituksissa ei ole tätä erikseen mainittu? Onkohan tilanne todella se, että nettimotossa on tasan 1 kpl RC8R myynnissä ja sekin 2012 ja aivan liian kallis...
taitaa jäädä kotari vain haaveeksi, kun just R oli säädettävyytensäkin puolesta kiikarissa.
Jos alkuperäinen R ja rähinäränni ei kiinnosta niin tuosta löytyy vähän uudempi vähän halvemmalla: https://www.blocket.se/halland/Ktm_rc8_r___12_67381259.htm
En tiedä kuinka paljon säätövaraa tarvitset, mutta vakiomallinkin jousitus on täysin säädettävä ja lisäksi vielä runkogeometria, istuinkorkeus, jalkatappien korkeus yms. siinäkin säädettävissä. En ole ajanut itse R-mallia, mutta veikkaisin, että katuajoon oikeastaan ainoa mitä jäisi kaipaamaan voisi olla R-mallin (väitetysti) parempi ja sulavampi kaasuun vastaavuus. Ja tietysti vähän lisätehoa, mutta huomaako tai tarvitseeko sitä sitten on eri asia. Vakio 2008 malli oli ainakin mielestäni riittävän ripeä ja jerkkua on kivasti juuri eniten käytetyllä kierrosalueella.Joo, ehkä mä kuitenkin tyydyn siihen perusmalliin, kun ei budjetti tykkää R:stä. Täytyy käydä ajamassa jossain ja tunnustella. Voihan se olla, ettei sovi yhtään ja voi unohtaa nää vaihtohalut kokonaan. Tai sitten ei...
En tiedä kuinka paljon säätövaraa tarvitset, mutta vakiomallinkin jousitus on täysin säädettävä ja lisäksi vielä runkogeometria, istuinkorkeus, jalkatappien korkeus yms. siinäkin säädettävissä. En ole ajanut itse R-mallia, mutta veikkaisin, että katuajoon oikeastaan ainoa mitä jäisi kaipaamaan voisi olla R-mallin (väitetysti) parempi ja sulavampi kaasuun vastaavuus. Ja tietysti vähän lisätehoa, mutta huomaako tai tarvitseeko sitä sitten on eri asia. Vakio 2008 malli oli ainakin mielestäni riittävän ripeä ja jerkkua on kivasti juuri eniten käytetyllä kierrosalueella.
Osta semmonen, jossa on Akra valmiina. Tuo alkaa kuitenkin himottaa jossain vaiheessa ja on aivan järjettömän hintainen. TuneECUun kannattaa myös heti perehtyä.