Miten paljon tässä pyörässä on hyötyä kokoputkistosta vrt. pelkkiin slipareihin? Vaikuttaako kuinka moottorin käytökseen? Onko tässä muuten katalysaattorit missä?
Eikös se katti oo suoraan änkkäreiden takana siinä vakioputkessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten paljon tässä pyörässä on hyötyä kokoputkistosta vrt. pelkkiin slipareihin? Vaikuttaako kuinka moottorin käytökseen? Onko tässä muuten katalysaattorit missä?
Katti on integoitu alkuperäiseen vaimentimeen.
Onkos kellään pk-seudun SD:n omistajalla noita kaapeleita joilla voisi TuneEcun avulla fläshätä O2-sensorit pois päältä?
Jos löytyy ja olisi tahtoa sen verran jeesata että fläshää nuo pois niin voin kaljat tarjota.![]()
Onkos muilla öljyvalo syttyny valoissa palamaan? Itellä alkanu viimeviikolla tekemään tollasta
Eipä ole tuommoista tehny![]()
Onhan tuossa takuu, pitää käydä huomenna huollossa ihmettelemässä asiaa
Olet varmaan tarkistanut, että siellä koneessa on sitä öljyä? Näitäkin on nähty, että kaveri ihmettelee kun öljyvalo vilkuttaa ja muistellaan, että kyllä siellä nyt sitä öljyä on kun sitä sinne on laitettu![]()
Toki sitä tulee aina kateltua kun ajon jälkee pyörän sammuttaa että öljyä on![]()
Mitäs tällä saavutetaan SD:ssa? Millä kierrosalueella O2 -sensorit toimii?
Toimivat moottorin ollessa lämmin ja kierrosten ollessa alle 5000. Aiheuttaa nykimistä tasakaasulla ajettaessa.
Kahlasin eilen SuperDuke.net läpi ja siellä moni tuota kehui, mutta yksi selvästi asioista tietävä taas perusteli asiaa vastaan.
Siitä huolimatta O2 ja SAS sensoreiden sammuttaminen tuntuu olevan yleistä hupia tuolla.![]()

Meneekö 16/41 välit vakio ketjulle (vissiin 118 lenkkiä)? Gearingcommander näyttää, että akseli siirtyy 12,58mm eteenpäin ja mittailin, että nykyisillä ketjuilla säätövaraa riittää noin 17mm kun kääntää säätöpalat toisinpäin. Mutta mitenhän sit jos on uudet ketjut ja uus takanakki niin mahtuuko rengas pyörimään ettei ota swingiin kiinni?
Eikös Mattipoeka oo laittanu 16/41 välit ja mahdollisimman lyhyet ketjut? Minkä mittaset ketjut laitoit?
Tuli vaihdettua keväällä rutkonen -09 Superdukeen ja puolitoista kuukautta meni naama hangonkeksinä. Nyt on alkanut kuitenkin hivenen ärsyttämään tuo moottorin ominaisuus nykiä 3000-4000 ehkä jopa 5000 kierroksen välissä. Mukulakivillä ajelu hiljaisemmalla nopeudella on melko tuskaa. Ihmettelin aluksi juttuja, että miten tuo kaasu on muka niin nopea/jyrkkä, mutta tajusin sen vasta tuon mukulakiviepisodin jälkeen. Lueskelin keväällä nämä langat läpi, mutta en nyt kuollaksenikaan muista, että miten tuota nykimistä saa suitsittua? Onko LC8 säädetty tehtaalla laihalle? Muutenhan tuo vehjes on ihan![]()