Ktm superduke modifikaatiot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja brand x
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Alkuperäisistä peileistä saa aika hyvät, kun poistaa varsista ne kumilärpäkkeet ja maalaa varret mustiksi.

Minulla on vissiin noi https://www.louis.eu/artikel/highsider-barend-mirror-victory-left-or-right/10028404.

Näyttää tältä http://www.tourifotos.de/galerie/al...aum=12:00-13:00/foto=12-13h-IMG_4665.jpg.html

Näkee taakse yhtä hyvin tai paremmin kuin alkuperäisistä peileistä. Eivät normaaliajossa ole näkökentässä niin ajaessa näkyy pelkästään tie niinkuin mopolla ajaessa pitäisikin.

Kilpitelineenä on tää http://www.ebay.de/itm/Kennzeichenh...hash=item3d39740875:m:mWxmIygolaeq7jye1gyrVHQ

Ja on melko hyvä. Mutta alkuperäinen lokari piti dremelöidä poikki.


Jaa. Tangonpääpeilejä löytyy sitteki myös omaan silmään miellyttäviä, tilaukseen lähti itelläki. :D

Vähä pidemmälle koeajolle viimein pääsin, nii saman tien piti 41 -takaratas hakia. On kyllä todellä pitkät nuo vakiovälit.

Pitää tuo 2- ja 3 -vaihteen rajottimen poisto vielä tehä kun varmaan vakioputkilla menee ny vähä pidemmän aikaa. Gpr:llä olis kyllä valkoset putket tarjolla..
 
Saako SuperDukeen kovaa takalaukkua, matkustajan selän taakse siis.

Jos tästä pyöräkaupoille ajautuu, niin tuo olisi yksi toivottava "ominaisuus". Todennäköisesti on tarvetta kuljetella jälkikasvua vähän väliä, joten olisi kätevää pitää toista kypärää mukana. Tuollaisessa takalaukussa kulkisi kätevästi matkassa.

Ruma se on joo.... :)
 
Onko kellään Mivv:n slipareita Dukessa? Tai onko joku nähnyt / kuullut livenä?

990 SDssa rakennettu single lowpipe MIVV vaimentimella. Ihan hyvä hieman kireä soundi. Tein tuohon reilusti virtaavan pitkän killerin, ilman ei aja erkkikään, tai en ainakaan tunne sellaisia erkkejä :)
 
990 SDssa rakennettu single lowpipe MIVV vaimentimella. Ihan hyvä hieman kireä soundi. Tein tuohon reilusti virtaavan pitkän killerin, ilman ei aja erkkikään, tai en ainakaan tunne sellaisia erkkejä :)
Mulla on akran putket omassa ja testasin niitä ilman killereitä. Ei sillä pystynyt ajamaan, olisi joutunut pitämään tulppia aina ajaessa. Ja aamuvuoroon lähtiessä olisi tuskin lentosuukkoja tullut naapureilta.
 
Vielä ei ole tullut siis vastaan ketään kellä olisi jotain havaintoa 990:stä, jossa on Mivv:n Suonot kiinni. :D
 
Youtube on kahlattu läpi, mutta ei se nyt ihan samalta videolla kuulosta.

No miten se antaa paremman kuvan jos joku yrittää selittää miltä ne kuulostaa :D Mulla on tuo MIVVin pyöreä hiilarikuorellinen pönttö singlenä. Mielestäni vähän korkeampi/kireämpi ääni kuin esim ackran tupla rännillä. Asiaan vaikuttaa toki koko putkiston muutos 2-1-2 -> 2-1. Mutta vaimentimena mielestäni erittäin toimiva ja laatu ok.
 
Aloin siistimään sd:n peräpäätä. Kilpitelinehän lähtee ihan nätisti irti mutta ootteko muut vaan leikanneet lokarin takavalon alta linjaan vai onko siihen muuta, sivistyneempää, ratkaisua? Arvelin vielä kysäistä ennen kuin teen pysyvää vahinkoa :;):

Ps. Kilpitelinettä ja/tai ledivilkkuja saa tarjota privana tai vinkata mistä löytyy hyvät ja halvat..
 
Aloin siistimään sd:n peräpäätä. Kilpitelinehän lähtee ihan nätisti irti mutta ootteko muut vaan leikanneet lokarin takavalon alta linjaan vai onko siihen muuta, sivistyneempää, ratkaisua? Arvelin vielä kysäistä ennen kuin teen pysyvää vahinkoa :;):

Ps. Kilpitelinettä ja/tai ledivilkkuja saa tarjota privana tai vinkata mistä löytyy hyvät ja halvat..

Omassani oli edellinen juurikin leikannut lokarista palan veke takavalon kohdalle, kun oli kilpiteline vaihdettu. Eipä tuo omaa silmää haitannut ainakaan.
 
Aloin siistimään sd:n peräpäätä. Kilpitelinehän lähtee ihan nätisti irti mutta ootteko muut vaan leikanneet lokarin takavalon alta linjaan vai onko siihen muuta, sivistyneempää, ratkaisua? Arvelin vielä kysäistä ennen kuin teen pysyvää vahinkoa :;):

Ps. Kilpitelinettä ja/tai ledivilkkuja saa tarjota privana tai vinkata mistä löytyy hyvät ja halvat..

Tyylejä on monia, jos haluat selvitä helpolla niin merkkaat esim teipillä linjan takavalon alta mistä haluat leikata, sitten vaan nakertajalla tai rautasahalla muovia haluttuun muotoon. Minä olen jo stage 2ssa, eli kaikki muovit penkin alta pois sulakekoteloa myöden ja pellistä undertailia tilalle. Nyt en muista oliko originaali muovissa jotain ruuveja mihin kilpitelineen saa kiinni.
 
No helpolla tietysti :;): Tuota juuri ajoin takaa että taitaa mennä aika työlääksi jos lokarin pätkäisy ei riitä.. taitaa riittää tässä vaiheessa, katsotaan jos jatkossa alkaa häiritsemään ja riittää intoa näperrellä enemmänkin. Mitä nyt kuvahaulla etsin noita sirompia kilpitelineitä niin taitavat kutakuinkin kaikki perustua juurikin tuohon lokarin poikkaisuun ja kiinnitykseen orggisalusmuoveihin. Voittavat ulkonäössä joka tapauksessa alkuperäisen :D
 
Kevään ensilenkit tehty. Vaihteiston toiminta mietityttää Hondan jälkeen.. on aikas tahmea ja varsinkin kutonen on hankalahko saada päälle, tahtoo jäädä ikään kuin vaihto kesken/menee "vapaalle".. Onko "ominaisuus" vai kertooko huollon tarpeesta tai peräti jostain vakavammasta? Pyörä siis SD990 -08.
 
Kevään ensilenkit tehty. Vaihteiston toiminta mietityttää Hondan jälkeen.. on aikas tahmea ja varsinkin kutonen on hankalahko saada päälle, tahtoo jäädä ikään kuin vaihto kesken/menee "vapaalle".. Onko "ominaisuus" vai kertooko huollon tarpeesta tai peräti jostain vakavammasta? Pyörä siis SD990 -08.
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/237929-Duke-990/page30?p=6548490#post6548490

Kyselin samaa ja poiki pienen keskustelun tuolla.
 
Täällä olisi yksi uusi superduken 990 (2009) omistaja:orgmp:

Tietääkös joku mistä löytyisi korjausmanuaali superdukeen? En äkkiseltään mistään löytänyt..:peukutpystyyn:
 
Back
Ylös