• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ktm superduke modifikaatiot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja brand x
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänään käyttelin mopon 22,5tkm huollossa, ja iloisena yllätyksenä kottaraiseen oli ilmestynyt uusi ruiskukartta. Pikasen kokeilun perusteella vähentää sitä pientä nykimistä, mitä joskus esiintyy pienillä kierroksilla, ja kone vetää puhtaamman oloisesti alhaalta saakka. Ilmeisesti siis aavistuksen rikkaampi kartta on tämä.
Onko vakio putket vai koko/sliparit?

Tänään käyttelin mopon 22,5tkm huollossa, ja iloisena yllätyksenä kottaraiseen oli ilmestynyt uusi ruiskukartta. Pikasen kokeilun perusteella vähentää sitä pientä nykimistä, mitä joskus esiintyy pienillä kierroksilla, ja kone vetää puhtaamman oloisesti alhaalta saakka. Ilmeisesti siis aavistuksen rikkaampi kartta on tämä.
Onko vakio putket vai koko/sliparit?
Vakioilla mennään vielä ja todennäkösesti tulevaisuudessakin, että radoille pääsee. En huomannu kysyä, että oliko tullu Akran karttaan päivitystä myös.

Onkos kukaan tilannut maskeja tuohon Super Dukeen jostain?
smile_org.gif
Ja minkälaisia, kuvia mahdollisesti ? Entä onko kukaan maalannut katteita?

Oliskos kellään ylimääräisenä mustaa kyytiläisen "kahvaa"? Eli sitä nahkarimpsua joka satulan poikki menee.

Saakos siis tuon alkuperäisen ECU:n myös päiviteltyä, vai pitääkö olla power commander tai tuneboy? Revin tuossa originaali putket irti, ja huomenna katotaan paljonko niistä saadaan painoa pois ja ääntä lisää..

edit:typot

Onkos kukaan kokeillut tätä?
Eli muokata db killereitä tämän näköisiksi?
On tullut kokeiltua ja äänet parani huomattavasti. Pörinä on nyt jossain db killereillä ja ilman db killereitä välimaastossa.

Itse en pystynyt ajamaan ilman db killereitä koska korviin sattui vaikka oli earit päässä.

Noita huilun reikien sisäänpainamisia en tehnyt, koska ei ollut mitään prässiä.
Muuttuiko äänet kovemmiksi vaiko vain erilaiseksi?

Onko mistään saatavissa oranssien katteiden väristä polttoainetankkia? Katselin vanhempia malleja, joissa on ilmeisesti oranssi teippi tai vastaava tuossa tankissa, mutta onko saatavana "oikeasti" oranssia tankkia?

Onkos kukaan kokeillut tätä?
Eli muokata db killereitä tämän näköisiksi?
On tullut kokeiltua ja äänet parani huomattavasti. Pörinä on nyt jossain db killereillä ja ilman db killereitä välimaastossa.

Itse en pystynyt ajamaan ilman db killereitä koska korviin sattui vaikka oli earit päässä.

Noita huilun reikien sisäänpainamisia en tehnyt, koska ei ollut mitään prässiä.
Muuttuiko äänet kovemmiksi vaiko vain erilaiseksi?
Vähän myöhässä tulee vastaus sorry.

Äänet muuttuivat kovemmiksi ja ehkä matalammaksi. Meinasin nyt kuitenkin laittaa takaisin ei modatut killerit. Jotenkin tuntuu että äänet ovat koko ajan koventuneet. Oiskohan villat kadonneet pöntöstä.

kannattaa tehdä yksi modaus kerrallaan niin saa sopivat äänet.

Vähän myöhässä tulee vastaus sorry.

Äänet muuttuivat kovemmiksi ja ehkä matalammaksi. Meinasin nyt kuitenkin laittaa takaisin ei modatut killerit. Jotenkin tuntuu että äänet ovat koko ajan koventuneet. Oiskohan villat kadonneet pöntöstä.

kannattaa tehdä yksi modaus kerrallaan niin saa sopivat äänet.
OK, kiitti tiedosta.

Pitääpä kokeilla jossain vaiheessa. Pitää vaan jostain hankkia toiset killerit.

btw. Onko kellään tietoa meneekö acraan jonkun muun killerit, vaiko vain orkkikset?

Taitaapi käydä... Meinasitko vaihtaa pienemmän tankin, vaihdetaanko romuja?
Mulla on tankissa eessä nirhauma, kun yläkolmion yks pultti ottaa siihen kiinni, joka ottaa päähän aika rankasti. Aattelin siinä sitten kun asiaa tuumailin, että olis tommonen sivupaneeleiden värinen tankki aika räyhee, mutta taitaa olla kirkkaampi sävy tuossa vanhassa mallissa ja aika pieneksi se menee kun uudellakaan tankilla pääse mun ajolla ku hätäseen sen parisataa ehkä vähän reilun.

Enkä viitti antaa vanhaa poiskaan jos se ei sitten miellytäkkään.

Käykö nuo Adventureen ja kurapuolelle tarkotetut jalkatappisarjat tähän suoraan? Ja mistä sais vähän älykkäämmän hintasia samanlaisia? Siis nuo joissa on tommonen sahalaita eikä kumeja ollenkaan.

Taitaapi käydä... Meinasitko vaihtaa pienemmän tankin, vaihdetaanko romuja?
Mulla on tankissa eessä nirhauma, kun yläkolmion yks pultti ottaa siihen kiinni, joka ottaa päähän aika rankasti. Aattelin siinä sitten kun asiaa tuumailin, että olis tommonen sivupaneeleiden värinen tankki aika räyhee, mutta taitaa olla kirkkaampi sävy tuossa vanhassa mallissa ja aika pieneksi se menee kun uudellakaan tankilla pääse mun ajolla ku hätäseen sen parisataa ehkä vähän reilun.

Enkä viitti antaa vanhaa poiskaan jos se ei sitten miellytäkkään.

Käykö nuo Adventureen ja kurapuolelle tarkotetut jalkatappisarjat tähän suoraan? Ja mistä sais vähän älykkäämmän hintasia samanlaisia? Siis nuo joissa on tommonen sahalaita eikä kumeja ollenkaan.
Ainakin, jos asentaa uudemman tankin 05-06 -malliseen, on muutamia liittimiä vaihdettava, hyvät ohjeet superduke.netissä.

Powerpartseista saa ainakin suoraan Superdukeen sopivat sahalaitaiset jalkatapit (nro 61003040010):
61003040010%283%29.jpg

Näyttäisi maksavan 57 euroa Motokeitaalla. Ei nyt mikään älyttömän paha hinta mun mielestä.

Ai puusilmä minä, tai siis KTM:n katalogi perseestä. Siellä oli vain ne jotain 4-5 hunttia maksavat tappisarjat, joissa oli vivut mukana.

Tuollaisethan on melkein saatava, vielä kun saisi samanlaiset vivut, siis ilman kumeja. Kumit rumat kun kuluvat käytössä todella nopsaa.

Back