• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kuka saa koskea pyörääsi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

KUKA SAA KOSKEA PYÖRÄÄSI? - Annatko muiden istua pyöräsi satulassa.

• 1: Kaikkihan sitä saa kokeilla, ei tarvii lupaa, luotan muihin.

Ääniä: 0 0,0%
  • 2: Kaikkihan sitä saa kokeilla, luvan kanssa, ja minä vieressä.

• 3: Lupa täytyy kysyä, yleensä ainoastaan tutut saa istua.

• 4: Lupa täytyy kysyä, kaverit ja lähimmät sukulaiset saa istua.

Ääniä: 1 100,0%
  • 5: Lupa täytyy kysyä, istujalla täytyy olla moottoripyörä myös.

• 6: Ei saa istua, toisen pyörä on PYHÄ asia ja siihen EI kosketa!

• 7: Kosket ja KUOLET!!!

• 8: Asiahan on nyt näin, että...

• Ääniä yhteensä
    1
Pahalta tuntui antaa huoltomiehen tehdä koeajo huolto-ohjeen mukaisesti
bawling.gif

Mut muiden nakit jos menee lähellekkin, niin niillä sormilla ei näkkäriä nostella ja nestepaasto kutsuu
kaboom.gif

Mun mopo on mun vaimo, tyttöystävä, rakastajatar, aaaah
inlove.gif

Justiinsa mietin eilen että mikä siinä onkin ku aina jos joku tulee pyörää kattelee ni se kaasukahva, sitä on näköjään aivan pakko pumpata asenteella, vaikka laite ei ole edes käynnissä. Kiva joskus kuumana kesä päivänä sitten miettiä et menikö jo liikaa bensaa koneeseen ku starttaa käyntiin.
Kylmiä saapi tutut kehen luotan ottaa.
samat sanat, toinen ärsyttävä piirre on kytkinvivun niksuttaminen, eikä loppua näy, niksutus jatkuu ja jatkuu, vaikka nestekytkimellisessä se ei sinänsä kulu, mutta kuluisi jos olisi vaijerikytkin.

Eilen kämppikset alkoi kiusoitella mua siittä, että kun lähden töihin, he pöllivät avaimet ja lähtevät harjoittelemaan ajamista kyykyllä.. toisella kortti ja custis, toisella suunnitelmissa ajaa kortti tänä kesänä.. Jotenki ei vaan huumori riittänyt, ja aika äkäiseen sävyyn ilmoitin, että JOS sen teettä, niin se on mykkäkoulua koko loppu elämä ja niillä uuden kämppiksen haku edessä!
veryangry.gif

Yleensä kyllä saa ihmiset kokeilla ja olen antanut muutamien jopa koe ajaa, jos on kortti löytynyt!
Veljen lapset on erityisen ihastuneita kokeilemaan "kylmiä kyytejä"..
tounge.gif

Kyllähän on kohteliasta aina kysyä lupa, jos haluaa istuskella toisen ihmisen pyörän satulassa.En menis kokeilemaan kenenkään pyörää ilman lupaa.On ne senverran kalliita kamppeita.
Ja jos omistaja on vieressä, niin siinä on sekin hyvä puoli et voi kysellä kaikenlaista.
Ajaa saa vain sellainen, johon voin luottaa.Ja onneks on pyörässä kaatumaraudat.

Kaverit ja sukulaiset on päässeet istuskelemaan ja ottamaan kylmät tyypit, onneksi Panin olemus n. 330 kg ajopainollaan on jo kuitenkin karsinut innokkaimpia vain katselemaan sivusta.

Tarkkaan katsotaan kelle lupa heltiää... Tuntemattomien on turha yrittää ja jos joku hipelöi Fasua ilman lupaa niin...
veryangry.gif

Onneksi kukaan ei ole vielä EDES uskaltanut kysyä koeajolle!

Pari kaveria saa kyllä koeajaa kun heillä on itselläänkin mp:t

Lupa ilman muuta. Eniten kännissä olevat ei vaan sitä tajua kysellä ja sitte...
kaboom.gif
ja nehän ne just kaatamaan onnistuu...

Luvan kanssa saapi melkein kaikki istua, muttä alkohoolia nauttineet ei-tutut pistetään lähöilleen ja joskus myös oikein humalaiset tututkin  
biggrin.gif
. Jos tapaus on jotenkin riski mopon vertikaaliselle positiolle, niin nostan sen keskiseisontatuelle ennen kokeilua.

Valvotuissa olosuhteissa saa ottaa kuivatyypit. Kaikki saa vaikka ajaa joilla on varaa ostaa kyseinen kikotin siltä seisomalta... Tietysti tehokkaampi sijais mopkin käy mulle

senkus istuuvat...luvan kysyttyä...ajaakkin saa jos henkilöllä on oma mopo ja edes hiukkasen kokemusta..käyttöönhän ne on tehty

Luvan kanssa luotettaviksi havaitut, -eihän kenenkään autoonkaan rojahdeta kysymättä.

Kun itse kaataa niin aina sen selittää itselleen parhainpäin, mutta vieraan viikaus menee sarakkeeseen
withstupid.gif
-olihan tuo tiedossa että noinhan siinä pitikin käydä...

Ajaminen taas on "pari napsua" tiukemmalla. Ainoastaan aktiivisesti moottoripyöräilevät ystäväni, ja niistäkin vain ne jotka ymmärtää olevansa liikkeellä vieraalla pyörällä.

Autoani taas saa lainata suunnilleen kuka tahansa jonka uskon tuovan sen ajeltuaan takaisinkin.

Kaikki kivan näköset naiset saa istua ja kaasutella ja vaikka ajaakkin jos on jonkinlaista kokemusta pyöristä.
blush.gif

cool.gif
Luvan kanssa kyllä saa päristä prätkän selässä. Mut jo lupaa ei ole kysynyt niin P****le
veryangry.gif

Kyllähän se niin on, että toisen mopoon ei luvatta kosketa.
Keväällä asennettu häly on antanut parit todella hyvät naurut, kun on kohdalle sattunut itseoikeutettu kylmätyypittäjä. Alkaa polla äkkiä punottaa, kun mopo huutaa alla ja kaikki kansa tuijottaa ympärillä.
biggrin.gif

Back